تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 6:02
کد خبر : 10302

سامسونگ: دستگاه‌های بیشتری از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند

سامسونگ: دستگاه‌های بیشتری از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند

سامسونگ: دستگاه‌های ..

سامسونگ: دستگاه‌های بیشتری از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند

گلکسی S21 الترا نخستین گوشی هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که جزوی از سری نوت این شرکت نیست اما از قلم استایلس S Pen پشتیبانی می‌کند. البته مسلم است که این پشتیبانی، ویژگی‌ها و عملکردهای پیچیده قلم استایلس سری نوت را ارائه نمی‌دهد اما این تصمیم سامسونگ گام مهمی جهت اتحاد سری محبوب S و نوت محسوب می‌شود.

خُب، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد تا در همین نقطه متوقف شود چراکه این شرکت قصد دارد پشتیبانی از قلم S Pen را برای دستگاه‌های گلکسی بیشتری، نه فقط گوشی های هوشمند این محصولات بلکه شاید تبلت ها نیز در دسترس قرار دهد. در بیانیه جدید سامسونگ که در وب‌سایت SamMobile منتشر شده، این شرکت از برنامه‌های خود برای آینده صحبت کرده است که بخش‌هایی از آن به S Pen و تجربه‌ای که این قلم استایلس ارائه می‌دهد، اختصاص دارد.

ما متعهد به [ارائه] تجربه‌های جدید موبایل هستیم که به صورت مداوم و یکپارچه جریان دارد تا زندگی مشتریان ما آسان‌تر و بهتر شود. ما تصمیم جسورانه‌ای برای گسترش تجربه S Pen به گوشی گلکسی S21 الترا گرفته‌ایم و قصد داریم در آینده تجربه S Pen را به سایر دسته‌بندی محصولات خود نیز گسترش دهیم.

اگرچه این نقل و قول به این موضوع اشاره دارد که دستگاه‌های گلکسی بیشتری از قلم S Pen پشتیبانی خواهند کرد، اما جالب است که ببینیم آیا سامسونگ این ویژگی را تنها برای محصولات پریمیوم خود ارائه می‌دهد یا آن را برای دستگاه‌های ارزان قیمت خود نیز عرضه می‌کند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد یکی از دستگاه‌های غیر نوتی جدیدی که احتمالاً از قلم استایلس این شرکت پشتیبانی خواهد کرد، گوشی تاشو جدید این شرکت خواهد بود؛ هرچند این مهم تا این لحظه تنها یک حدس و گمان است و باید منتظر اعلام رسمی خود سامسونگ باشیم.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.