تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 7:30
کد خبر : 14305

سبز فانتوم احتمالاً رنگ انحصاری بعدی گلکسی S21 است

سبز فانتوم احتمالاً رنگ انحصاری بعدی گلکسی S21 است

سبز فانتوم احتمالاً ..

سبز فانتوم احتمالاً رنگ انحصاری بعدی گلکسی S21 است

کمتر از یک هفته از معرفی رسمی سری گلکسی S21 می‌گذرد و در حالی که این دستگاه‌ها هنوز در سراسر دنیا فقط برای پیش‌خرید در دسترس هستند، مهم است بدانید که این شرکت برخی از رنگ ها را به فروشگاه سامسونگ اختصاص داده است. این به آن معنی است که فقط از طریق فروشگاه سامسونگ می‌توانید مستقیماً آن‌ها را دریافت کنید. البته این چیزی نیست که تعجب‌آور باشد.

اکنون، سامسونگ با رنگ‌های جدید سری گلکسی S21 از جمله قهوه‌ای فانتوم، بنفش فانتوم، قرمز فانتوم و صورتی فانتوم، به اندازه کافی خلاقیت نشان داده است. با این حال، آخرین اطلاعات منتشرشده حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است نسخه سبز فانتوم را نیز اضافه کند.

گلکسی S21 پلاس احتمالاً به‌زودی یک نوع رنگ سبز فانتوم را خواهد داشت اما خبری از گلکسی S21 و S21 الترا نیست

این اطلاعات فاش شده از طرف لتس گو دیجیتال منتشر شده است. او لیستی را در وب‌سایت سامسونگ استرالیا مشاهده کرده است که یک نسخه سبز فانتوم در وب‌سایت نیز ذکر شده است و در کنار آن «انحصاری فروشگاه اینترنتی» نوشته شده است. البته، هزینه آن به اندازه نسخه‌های دیگر است و در هر دو نوع ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس است. نوع ۱۲۸ گیگابایتی دارای شماره مدل SM-G996BZGAXSA است در حالی که نوع ۲۵۶ گیگابایتی دارای شماره مدل SM-G886BZGEXS است. می‌توانید به لیست زیر نگاه کنید.

galaxy-s21-phantom-green

این اولین باری نیست که سامسونگ دستگاه گلکسی سبز رنگی را معرفی می‌کند. سامسونگ با معرفی سری گلکسی S10، رنگ سبز پریسم زیبا و براق این سری را نیز معرفی کرد. با این حال، این بار به نظر می‌رسد که این رنگ سبز فانتوم شبیه به رنگی است که در رولکس سابمرینر (هالک) می‌بینیم.

بدیهی است که در زمان نوشتن هیچ رندری ارائه نشده است، اما مطمئن هستیم که این دستگاه با پشت مات خود ظاهر خوبی خواهد داشت. با این حال، چیزی که ما نمی‌دانیم این است که آیا سامسونگ قصد دارد به دنبال همان طرح رنگی که در برخی مدل‌های دیگر وجود دارد، به دنبال یک طرح دو رنگ باشد یا خیر. همچنین مطمئن نیستیم که این نوع انحصاری فروشگاه اینترنتی برای خرید در فروشگاه موجود خواهد بود یا خیر.

آیا شما قبلاً یکی از دستگاه‌های سری گلکسی S21 را سفارش داده‌اید یا انتظار دارید سامسونگ این سری را در رنگ‌های بیشتری به بازار عرضه کند؟

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.