تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 می 2022 - 7:43
کد خبر : 504540

سفارش طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

سفارش طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

سفارش طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟ در این آموزش قصد داریم به چگونگی سفارش طراحی سایت با وردپرس بپردازیم با ما همراه باشید وب سایت وردپرس چیست؟ وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) رایگان و منبع باز است که به زبان PHP برنامه نویسی میشود و به پایگاه داده MySQL/MariaDB متصل است. به زبان

سفارش طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

در این آموزش قصد داریم به چگونگی سفارش طراحی سایت با وردپرس بپردازیم با ما همراه باشید
وب سایت وردپرس چیست؟
وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) رایگان و منبع باز است که به زبان PHP برنامه نویسی میشود و به پایگاه داده MySQL/MariaDB متصل است.
به زبان ساده، وردپرس یک پلت فرم رایگان و باز، سازنده وب سایت است که در آن می توانید وب سایت های ساده و آسانی را برای کسب و کار و وبلاگ خود ایجاد کنید.
ویژگی‌های زیادی در وردپرس وجود دارد، از جمله قالب‌هایی که می‌توانید اطلاعات خود را وارد کنید و یک وب‌سایت ایجاد کنید، افزونه‌ها، پلاگین ها، تم‌های مختلف و موارد دیگر.
راه های دیگری برای  ساخت وب سایت وجود دارد، اما وردپرس همیشه محبوب ترین و پرکاربردترین پلت فرم منبع باز برای ایجاد وب سایت ها بوده است. تعجب می کنید که چرا بسیاری از مردم وردپرس را به هر پلتفرم دیگری انتخاب می کنند؟
چرا وردپرس را برای ساخت وب سایت انتخاب می کنیم؟
اگرچه وردپرس ابتدا به عنوان یک پلتفرم برای وبلاگ نویسی و انتشارات مرتبط طراحی شد، اما اکنون پلتفرمی است که یک سوم کل سایت های اینترنتی بر روی آن بنا شده اند. این به لطف مزایای بسیاری است که وردپرس برای صاحبان وب سایت دارد، مانند:
انعطاف پذیری و سازگاری
تقریباً می توانید هر کاری را در وردپرس انجام دهید، از مشاغل کوچک گرفته تا فروشگاه های تجارت الکترونیک. هر کاری که انتخاب کنید، وردپرس با آن سازگار خواهد بود.
کاربر پسند
یک سایت وردپرسی می‌تواند در عرض چند دقیقه راه‌اندازی شود، حتی اگر تخصص فنی نداشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب است.
تم ها و پلاگین ها
در حالی که مضامین وردپرس طیف گسترده ای از انتخاب ها را در ظاهر و عملکرد سایت به شما ارائه می دهند، افزونه ها عملکردهای تخصصی هستند که نیازهای خاص وب سایت شما را برآورده می کنند، مانند سبد خرید، فرم های تماس، گالری ها و موارد دیگر.
رتبه بالا
از آنجایی که سایت های وردپرس از نظر تعداد بسیار عالی هستند و به طور منظم محتوا را به روز می کنند، شامل افزونه ها و ابزارهای مختلفی هستند که به آنها کمک می کند محتوای برنامه ریزی شده و بهینه سازی شده ایجاد کنند – آنها اغلب از وب سایت هایی که در وردپرس ساخته نشده اند رتبه بالاتری دارند.
جدا از این مزایا، مردم دلایل بیشتری برای انتخاب وردپرس دارند، از جمله این واقعیت که سایت‌های وردپرس پاسخگوی تلفن همراه هستند، یک وبلاگ داخلی دارند و خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهند.
اکنون که با مزایای یک وب سایت وردپرس آشنا شدید. در ادامه به معرفی چگونگی طراحی یک وب سایت وردپرسی میپردازیم.
چگونه یک وب سایت وردپرس بسازیم:
ده مرحله آسان برای شروع کار در وردپرس وجود دارد. به سادگی این موارد را دنبال کنید، و در کمترین زمان راه اندازی خواهید شد.
1: سایت خود را تعریف کنید.
2: نام دامنه را انتخاب کنید.
3: میزبانی وب را دریافت کنید. (هاست اشتراکی _ میزبانی VPS _ هاست اختصاصی)
4: وردپرس را نصب کنید.
5: قالب وردپرس خود را انتخاب کنید.
6: افزونه های وردپرس را نصب کنید.
7: صفحات مدیریتی خود را تکمیل کنید.
8: سایت وردپرس خود را منتشر کنید.
9: بازاریابی را فراموش نکنید!
10: از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
طراحی و ساخت سایت خود را به چه شرکتی بسپاریم ؟
در پاسخ به این سوال باید گفت طراحی سایت وردپرس یک کار حرفه ای به حساب می آید مخصوصا زمانی که پای طراحی قالب اختصاصی برای وردپرستان به وسط آید خب حالا باید این کار را به چه گروهی سپرد؟
تیم برنامه نویسی آرتاکد (artacode) با بیش از 10 سال تجربه در زمینه برنامه نویسی و طراحی وب سایت با وردپرس با تیمی مجرب و نمونه کار های متعدد آماده همکاری با شما عزیزان برای ساخت یک سایت وردپرسی با امکانات کامل را دارد
برای آشنایی بیشتر با طراحی یک سایت وردپرسی عالی همین حالا  کلیک کنید

منبع :  https://artacode.net

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.