تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 7:31
کد خبر : 10418

سیگنال چیست و چرا بسیاری از کاربران دنیا به این اپلیکیشن کوچ می‌کنند؟

سیگنال چیست و چرا بسیاری از کاربران دنیا به این اپلیکیشن کوچ می‌کنند؟

سیگنال چیست و چرا بس..

سیگنال چیست و چرا بسیاری از کاربران دنیا به این اپلیکیشن کوچ می‌کنند؟

مطمئناً بسیاری از شما در مورد قوانین جدید حریم خصوصی واتساپ اخبار زیادی شنیده‌اید و می‌دانید که از روز دوشنبه ۲۰ بهمن (۸ فوریه ۲۰۲۱)، سیاست‌های واتساپ در قبال اطلاعات کاربران تغییر می‌کند. این تغییرات به‌ گونه‌ای است که این شرکت می‌تواند اطلاعات بیشتری مانند موقعیت کاربر، نوع اتصال، زمان، محتوای کامل گوشی، اطلاعات گوشی و بسیاری از سایر اطلاعات کاربران را با شرکت مادر خود، یعنی فیسبوک، به اشتراک بگذارد. همچنین طبق قوانین جدید واتساپ، اکنون این شرکت می‌تواند اطلاعات کاربران را در اختیار سازمان‌ها و دولت‌هایی که خواستار اطلاعات مشخصی هستند نیز قرار دهد. از این رو، شاهد افزایش محبوبیت اپلیکیشن‌های امن از جمله سیگنال در بین کاربران پلتفرم‌های اجتماعی هستیم.
به همین دلیل، بسیاری از کاربران و خبرگزاری‌ها در پلتفرم‌های مختلف در حال اعتراض به چنین تصمیمی از طرف شرکتی هستند که بیش از ۲ میلیارد کاربر دارد و آن را نقض فاحش حفاظت از اطلاعات کاربران می‌دانند.

سیگنال-تاگرام-واتساپ

چرا بسیاری از کاربران به واتساپ اعتماد ندارند؟

از آنجایی که شبیه این اقدام، قبلاً هم از طرف فیسبوک (شرکت صاحب واتساپ) صورت گرفته و باعث شد که اطلاعات بسیاری از کاربران لو برود، بی‌اعتمادی به واتساپ نیز در حال افزایش است.

تمام این اتفاقات باعث شده است که بسیاری از کاربران به فکر انتقال از واتساپ به پلتفرم اجتماعی دیگر باشند. در این میان، برنامه‌های مانند تلگرام (که ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد)، سیگنال و… رشد چشمگیری در تعداد دانلود به خود دیده‌اند. در حال حاضر، در بین تمامی اپلیکیشن‌ها، سیگنال با بیشترین افزایش کاربران و رشد بی‌نظیر ارزش سهام خود مواجه است. این برنامه که از قبل هم به امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران شهرت داشت، هر روز کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کند.

سیگنال

چرا سیگنال؟

این اپلیکیشن که هم برای اندروید، هم iOS و هم ویندوز در دسترس است، در اپ استور ۴۰ کشور و گوگل پلی ۱۸ کشور مقام اول تعداد دانلود را دارد. سیگنال که توسط افرادی مانند ایلان ماسک، جک دورسی و… توصیه شده، اپلیکیشنی است که گفتگوهای کاربران را دوطرفه رمزگذاری کرده و این باعث خواهد شد که هیچکس نتواند به محتوای گفتگوی کاربران دسترسی داشته باشد. نکته دیگر این است که این اپلیکیشن برای اجرا، دسترسی‌های به‌ شدت کمتری نسبت به واتساپ لازم دارد که همین نشان از امنیت مناسب این برنامه دارد.

signal privacy

اگر همین روند در ماه‌های آینده طی شود، مطمئناً اپلیکیشن سیگنال به‌ زودی به یکی از پلتفرم‌های اجتماعی محبوب در دنیا تبدیل خواهد شد. شما می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را برای ویندوز، اندروید و iOS از لینک‌های زیر دانلود کنید.

سیگنال برای اندروید | سیگنال برای iOS | سیگنال برای ویندوز

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.