تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 جولای 2021 - 11:17
کد خبر : 43201

شخصیت گرالت در فصل دوم سریال The Witcher اجتماعی‌تر خواهد بود

شخصیت گرالت در فصل دوم سریال The Witcher اجتماعی‌تر خواهد بود

در جریان رویداد WitcherCon که به میزبانی نتفلیکس برگزار شد، اخبار متعددی از هفدهمین بسته‌الحاقی این مجموعه‌ بازی‌ها گرفته تا زمان پخش فصل دوم سریال The Witcher منتشر شد.حال با نگاهی به این رویداد و مص..

در جریان رویداد WitcherCon که به میزبانی نتفلیکس برگزار شد، اخبار متعددی از هفدهمین بسته‌الحاقی این مجموعه‌ بازی‌ها گرفته تا زمان پخش فصل دوم سریال The Witcher منتشر شد.حال با نگاهی به این رویداد و مصاحبه‌ی هنری کویل، بازیگر شخصیت گرالت درخواهیم یافت که این شکارچی‌ هیولا بیش از پیش نسبت به فصل گذشته‌ی این سریال غیرقابل‌پیش‌بینی‌ و متفاوت‌تر عمل خواهد کرد.

گرالت که در فصل اول سریال The Witcher درست همان انتظاراتی را که در کتاب‌های مصور و نسخه‌ی بازی‌های‌ویدئویی می‌رفت را برآورده کرد، قرار است توسط هنری کویل، ستاره نام‌آشنا هالیوود بازتعریف شود.

وی در این رابطه در مصاحبه‌ای در رویداد ویچرکان اعلام کرد:

من فکر می‌کنم که بهتر باشد گرالت کمتر صحبت کند، چرا که این‌طور که به‌نظر می‌آید او بیشتر فکر می‌کند. در سناریو فصل دوم، او در Kaer Morhen و در خانه‌اش و پیرامون مردمانی که می‌شناسد زندگی می‌کند و از دیدگاه من، هنریل کویل باید کمی روشن‌فکرتر باشد درست همان‌چیزی که شخصیت حقیقی او را نمایان می‌کند. گرالت یک کاراکتر خون‌خوار و وحشی نیست! پایبند بودن به جوانب طنز یک آدم‌برفی بدخلق امری بسیار آسان است چیزی که من سعی داشتم تا از آن در فصل دوم دوری کنم.

سریال The Witcher

زمان پخش فصل دوم سریال The Witcher

چندی‌پیش نخستین تریلر از فصل دوم سریال The Witcher پخش شد جایی که در آن، از پوست‌اندازی سیری و رابطه‌ی جدیدش با گرالت پرده‌برداری شد. تمام هشت قسمت فصل دوم این سریال که با هنرنمایی بازیگران جدیدی همچون Kim Bodnia به‌عنوان شخصیت وزمیر و Paul Bullion به‌عنوان کاراکتر لمبرت همراه است، در تاریخ 17 دسامبر، تقریبا 2 سال بعد از انتشار فصل اول، بر روی سرویس نتفلیکس پخش می‌شود.

  • زمان انتشار بازی موبایل The Witcher اعلام شد: هیولاکشی با مزه‌ی پوکیمان

عناوین هر یک از 8 قسمت فصل دوم به‌ترتیب A Grain of Truth, Kaer Morhen, What is Lost, Redanian Intelligence, Turn Your Back, Dear Friend, Voleth Meir, Top Secret خواهد بود.

منبع: Gamesradar

نوشته شخصیت گرالت در فصل دوم سریال The Witcher اجتماعی‌تر خواهد بود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.