تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 اکتبر 2021 - 12:52
کد خبر : 46119

خودروی شیائومی در سال 2024 به تولید انبوه می‌رسد

خودروی شیائومی در سال 2024 به تولید انبوه می‌رسد

خودروی شیائومی در سال 2024 به تولید انبوه می‌رسد لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی، در جدیدترین نشست سالانه‌ با سرمایه‌گذاران شرکت اعلام کرد که مراحل تولید خودروی برقی این شرکت پیشرفت مناسبی داشته و تولید..

خودروی شیائومی در سال 2024 به تولید انبوه می‌رسد

لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی، در جدیدترین نشست سالانه‌ با سرمایه‌گذاران شرکت اعلام کرد که مراحل تولید خودروی برقی این شرکت پیشرفت مناسبی داشته و تولید انبوه این خودرو احتمالاً در نیمه‌ی اول سال 2024 آغاز خواهد شد.

شیائومی بخش خودروسازی خود را در مردادماه سال جاری (آگوست) با موفقیت به ثبت رساند و اعلام کرد که تا 10 سال آینده مبلغ 10 میلیارد دلار را در آن سرمایه‌گذاری خواهد کرد. شیائومی همچنین شرکت فناوری‌های خودران دیپ موشن (Deepmotion) را نیز خریدرای کرده و نیروهای بخش خودروسازی خود را افزایش داده است.

با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا بخش خودروسازی شیائومی به تنهایی این خودرو را تولید خواهد کرد و یا شرکت‌های خودروسازی شخص ثالث دیگر وظیفه‌ی این کار را بر عهده خواهند داشت. در حال حاضر با توجه به مشکلات بازار خودروهای برقی، گزینه‌ی دوم محتمل‌تر است.

نظر شما در مورد شرکت شیائومی چیست؟ آیا این شرکت در بازار خودروهای برقی موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.