تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 جولای 2021 - 6:04
کد خبر : 43168

شرکت ZTE اولین تصاویر آکسون ۳۰ ۵G با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر را منتشر کرد

شرکت ZTE اولین تصاویر آکسون ۳۰ ۵G با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر را منتشر کرد

شرکت ZTE اولین تصاویر آکسون ۳۰ ۵G با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر را منتشر کرد شرکت ZTE سال گذشته گوشی آکسون ۲۰ ۵G را به‌عنوان اولین گوشی دنیا با دوربین زیر نمایشگر معرفی کرد. این شرکت همچنین از ماه فور..

شرکت ZTE اولین تصاویر آکسون ۳۰ ۵G با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر را منتشر کرد

شرکت ZTE سال گذشته گوشی آکسون ۲۰ ۵G را به‌عنوان اولین گوشی دنیا با دوربین زیر نمایشگر معرفی کرد. این شرکت همچنین از ماه فوریه امسال در حال تست نسل دوم دوربین زیر نمایشگر خود است و تاکنون نمونه‌های اولیه و دموی آن را به نمایش گذاشته است.

حالا ZTE به‌طور رسمی تائید کرده است که به‌زودی گوشی آکسون ۳۰ ۵G را با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر معرفی خواهد کرد. این شرکت تاریخ دقیق این رویداد را نگفته است، اما منابع مختلفی به تاریخ ۲۲ جولای اشاره کرده‌اند. به نظر می‌رسد شرکت Visionox نیز در این زمینه با ZTE همکاری خواهد کرد. این دو شرکت سعی خواهند کردند کیفیت تصاویر را در نسل دوم دوربین زیر نمایشگر بهبود ببخشند و این همان چیزی است که ZTE را ترغیب به ساخت یک گوشی جدید کرده است.

آکسون 30 5G
آکسون 30 5G

شرکت ZTE گفته است که تراکم پیکسلی دوربین زیر نمایشگر جدید خود را دو برابر خواهد کرد (از ۲۰۰ppi به ۴۰۰ppi). همچنین نرخ نوسازی آن را از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز افزایش خواهد داد.

ما به غیر از این موارد، چیز دیگری درباره آکسون ۳۰ ۵G نمی‌دانیم، اما با توجه اینکه گوشی‌های آکسون ۳۰ پرو و آکسون ۳۰ الترا در رده‌ی آن هستند، می‌توان مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۵۵ وات یا ۶۶ وات را برای آن متصور شد.

البته اگر فناوری دوربین زیر نمایشگر آکسون ۳۰ ۵G به‌موقع آماده می‌شد احتمالاً شاهد معرفی آن در کنار دو مدل فوق می‌بودیم. ZTE همچنین دمویی درباره یک اسکنر نمایشگر سه‌بعدی منتشر کرده که احتمالاً در آکسون ۳۰ ۵G استفاده نخواهد شد و شاید فقط شاهد به‌روزرسانی این فناوری خواهیم بود.

ZTE همچنین اعلام کرده است که از روز جمعه این هفته شروع به فروش آکسون ۳۰ الترا با ۱۶ گیگابایت رو و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد کرد. این گوشی فقط در کشور چین قابل‌دسترس خواهد بود، اما وب‌سایت ZTE آمریکا نسخه‌های ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن را به نمایش گذاشته است.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.