تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 جولای 2022 - 7:22
کد خبر : 504846

فروش انواع شیرآلات برنجی

فروش انواع شیرآلات برنجی

شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس ( پرشین گلف) از سال 1381 با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد نیاز در بخش تاسیسات فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و… مناسب است و این شرکت سعی در ارائه بهترین کیفیت ، از برندهای معتبر را

شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس ( پرشین گلف) از سال 1381 با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد نیاز در بخش تاسیسات فعالیت خود را آغاز کرده است.

محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و… مناسب است و این شرکت سعی در ارائه بهترین کیفیت ، از برندهای معتبر را دارد

 

شیرآلات برنجی

شیرآلات صنعتی با توجه به آلیاژ ساخت و مواد به کاررفته در ساخت آن ها به دسته های زیر تقسیم می شوند:

·       شیرآلات چدنی

·       شیرآلات برنجی

·       شیرآلات فولادی

·       شیرآلات استنلس استیل

·       …

شیرآلات برنجی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع شیرآلات هستند. که نام این تجهیز، بر اساس جنس فلز یا آلیاژ بکار رفته در آن می باشد. شیرآلات برنجی در فشار های کاری متفاوتی ساخته می شوند که براساس خواسته مشتریان تولید می گردند. این شیرآلات به صورت فشار قوی نیز ساخته می شوند که در صنایع مختلف کاربرد دارند و همچنین استاندارهای مشخصی را نیز دارا می باشند.

مشخصات فنی شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی مطابق با استاندارد و الزامات بازرسی ISIRI 3664 و ISIRI 4047 تولید می شوند. شیرهای برنجی از آلیاژ برنج بدون سرب تولید می شوند. تولید شیرهای برنجی بسته به کاربرد برای فشارهای کاری 10 بار تا 40 بار انجام می شود. شیرهای برنجی از سایز 1/4 تا 6 اینچ تولید می شوند.

کاربرد شیرآلات برنجی

یکی از نکات بسیار مهم در خصوص شیرهای برنجی این است که شما می‌توانید در شرایط و موقعیت‌های مختلف به‌سادگی از آنها استفاده کنید. همین عامل نیز باعث می‌شود تا این محصولات دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف باشند. مقاومت بالای این محصولات باعث می‌شود تا یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در سیستم‌های لوله‌کشی ساختمانی و تاسیسات باشند.

امروزه از این شیرآلات در سیستم‌های تهویه ساختمان‌های تجاری، مسکونی و صنعتی نیز استفاده می‌شود چراکه این شیرآلات دارای عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر محصولات مشابه می‌باشند. یکی دیگر از کاربردهای مهمی که شیرآلات برنجی دارند استفاده در صنایع نفت و گاز و به‌خصوص صنایع پتروشیمی است. دلیل استفاده از این شیرآلات در این صنایع مقاومت بالایی است که این محصولات در برابر مواد شیمیایی دارند.

علاوه بر صنایعی که معرفی کردیم امروزه در مصارف خانگی نیز می‌توان از شیرهای برنجی استفاده کرد و از مزایای آنها بهره‌مند شد. امروزه امکان استفاده از این شیرآلات در صنایعی که با سیالات با دمای بالا سروکار دارند نیز وجود دارد. شیرهای برنجی دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و دمای بالا می‌باشند. به همین علت نیز می‌توان از آنها برای انتقال سیالات با دمای بالا استفاده کرد بدون این که آسیبی به آنها وارد شود.

فروش انواع شیرآلات برنجی

انواع شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی انواع مختلفی دارند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شیر فلکه کشویی برنجی

برای قطع و وصل جریان کاربرد دارد و اصطلاحا به شیرآلات ON/OFF معروف است.شیر فلکه کشویی برنجی کیز ایران از سایز های ۱/۲ اینچ تا ۳ اینچ وجود دارد.

شیر سوزنی برنجی

برای زمانی کاربرد دارد که نیاز به تنظیم جریان باشد. برند کیز ایران دارای سایزهای ۱/۲ اینچ تا ۲ اینچ است و به تازگی اقدام به تولید شیر سوزنی در سایز ۲٫۱/۲ نیز کرده است.

شیر صافی برنجی

برای تمیز کردن سیال از ذرات معلق و اضافی است و تصفیه سیال را قبل از ورود به مناطقی که به ذرات معلق حساس هستند را انجام می دهد.

شیر یک طرفه برنجی

این شیر ها اجازه عبور سیال را تنها در یک جهت می دهد. گاهی اوقات جریان سیال در مسیر عکس مسیر اصلی خود حرکت می کند که احتمال آسیب دیدن اقلام دیگر وجود دارد. در چنین شرایطی برای مقابله با عدم بازگشت جریان سیال از شیر یک طرفه استفاده می شود.

شیر ماشین لباسشویی برنجی

شیر ماشین لباسشویی برنجی همان طور که از اسمش پیداست در ماشین لباسشویی و ماشین ظرف شویی کاربرد دارد. در یک طرف این شیر شیلنگ وصل می شود که این شیلنگ دارای سر رزوه دار است.

شیر گازی برنجی

نوع دیگری از شیرآلات قطع و وصل است که با توجه به نوع آن می توان برای سیال آب یا گاز استفاده کرد. شیرآلات گازی از آب بندی بالایی برخوردارند.

فروش انواع شیرآلات برنجی

شیر مینی ولو برنجی

شیر مینی ولو برنجی برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد داشته و دارای دو نوع دوسر توپیچ و روپیچ توپیچ است.

شیرفشارشکن برنجی

شیر کاهش فشار برای کاهش فشار کلی آب در یک سیستم لوله کشی به حد مورد نظر نصب می شود. معمولا دارای چشمه و دیافراگمی هستند که بسته به فشار منبع آب، تا حد مشخصی تنظیم می شوند.

شیر شلنگی برنجی

از شیر شلنگی برای باز و بسته کردن جریان در محوطه های باز استفاده می شود.

شیر پیسوار برنجی

از شیر پیسوار جهت کنترل و تنظیم فشار جریان آب سرد و گرم استفاده می شود.

شیر آتش نشانی برنجی

از شیر آتش نشانی به منظور برداشت آب در مواقع حریق و آتش سوزی استفاده می شود.

شیر بالانس برنجی

از شیر بالانس جهت همسان سازی فشار آب در شبکه لوله کشی استفاده می شود.

قیمت شیرآلات برنجی

عوامل مختلفی بر قیمت شیرهای برنجی موثر اند. که اولین آن برند این تجهیز است که برندهای داخلی از کیفیت بالایی برخور دارند و دارای استانداردهای لازم می باشند. نکات مهم در مورد این تجهیزات اینکه از لحاظ فیزیکی و ظاهری بسیار متناسب هستند و استفاده از آنها بسیار آسان می باشد. و اینکه قیمت این تجهیزات در بازار به علت نوسانات ارز و تغییر قیمت مواد اولیه متاسفانه ثابت نیست .

مزایای شیرآلات برنجی

·        در برابر خوردگی مقاوم بوده و زنگ نمی زنند.

·        با الزامات بهداشتی مطابقت دارند.

·        به راحتی در سیستم لوله کشی نصب می شود.

·        طول عمر و دوام بالاتری نسبت به سایر شیرآلات دارند.

برندهای شیرآلات برنجی

شرکت‌های تولیدی معتبر زیادی اقدام به تولید انواع شیرآلات برنجی کرده‌اند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیرآلات برنجی کیز ایران

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا

شیرآلات برنجی کیتز

شیرآلات برنجی سام

شیرآلات برنجی امین شیر

شیرآلات برنجی سامین

شیرآلات برنجی شیلان

با توجه به سابقه درخشان این مجموعه در ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب طی سال های متمادی، شرایط برای تامین و تجهیز پروژه ها و اجرای تاسیسات در کمترین زمان و بهترین قیمت برای کارفرمایان فراهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و دریافت قیمت انواع محصولات لوله و اتصالات فلزی و پلیمری و تاسیسات ساختمان به آدرس وب سایت  www.persianpipe.com مراجعه کرده  یا از طریق شماره های 9100575

7-021 و 91005252-021  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.