تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 15809

ظاهراً بازی Death Stranding فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

ظاهراً بازی Death Stranding فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

بازی Death Stranding با وجود ایجاد انتظارات فراوان قبل از عرضه خود، پس از آن به مسیر متفاوتی قدم گذاشت. البته این به معنای کیفیت پایین اثر نیست و اکثراً باور دارند که این اثر بیش از چیزی که فکر می‌کرد..

بازی Death Stranding با وجود ایجاد انتظارات فراوان قبل از عرضه خود، پس از آن به مسیر متفاوتی قدم گذاشت. البته این به معنای کیفیت پایین اثر نیست و اکثراً باور دارند که این اثر بیش از چیزی که فکر می‌کرده‌اند خاص بوده است. با این حال شرکت سونی جدای از فروش اولیه خوب آن در ژاپن و انگلستان هرگز آمار دقیقی را ارائه نکرد. حال پروفایل لینکدین یکی از کارمندان پیشین برند سرگرمی‌های تعاملی سونی، به عملکرد خوب آخرین ساخته هیدئو کوجیما اشاره کرده است.

تریلر هنگام عرضه بازی Death Stranding منتشر شد

مایکل مامبوئر رئیس و کارگردان ارشد هنری پیشین شعبه یاد شده به تازگی پروفایل لینکدین خود را به‌روز کرده است. او طی بحث در مورد فناوری‌های مختلف جهت افزایش کارایی انیمیشن‌ها و موارد ضبط شده، به آثار رکوردشکن از لحاظ فروش نیز اشاره داشته است. همان‌طور که از متن خبر انتظار می‌رود، بازی Death Stranding نیز در اشاره او، کنار نام‌هایی چون God of War، The Last of Us و Marvel’s Spider-Man قرار کرفته است.

بازی‌های دیگر طی اعلام رسمی سونی تا به حال بیش از ده میلیون نسخه به فروش رفته‌اند. اگر عنوان مورد بحث نیز واقعاً در این دسته جای گرفته باشد، سونی به موفقیت مثال‌زدنی فائق آمده است. هیدئو کوجیما کارگردان نام آشنا اثر پیش‌تر اشاره کرده بود که بازی با وجود سوآوری، به فروش چندین میلیون نسخه‌ای دست نیافته است. با این حال داده‌های جدید به مورد دیگری اشاره می‌کنند و باید تا زمان واکنش سونی منتظر باقی بمانیم.

منبع: Gaming Bolt

نوشته ظاهراً بازی Death Stranding فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.