تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 20583

ظاهراً نسخه ریمیک بازی Diablo 2 تحت توسعه قرار دارد؛ به کار گیری استودیوهای دیگر

ظاهراً نسخه ریمیک بازی Diablo 2 تحت توسعه قرار دارد؛ به کار گیری استودیوهای دیگر

به نظر می‌رسد که مجموعه Diablo این اواخر روزهای کاملاً شلوغی را پشت سر می‌گذارد. در حالی که Diablo Immortal مدتی دیگر عرضه خواهد شد، اثر Diablo 4 نیز تحت توسعه قرار دارد. با این حال ظاهراً پروژه‌های ب..

به نظر می‌رسد که مجموعه Diablo این اواخر روزهای کاملاً شلوغی را پشت سر می‌گذارد. در حالی که Diablo Immortal مدتی دیگر عرضه خواهد شد، اثر Diablo 4 نیز تحت توسعه قرار دارد. با این حال ظاهراً پروژه‌های بیشتری نیز در پشت پرده در حال توسعه هستند. براساس گزارش جیسون شرایر خبرنگار وب‌سایت Bloomberg، استودیو بلیزارد در حال کار روی ریمیک نسخه محبوب Diablo 2 است.

ریمیک بازی Diablo 2 که ظاهراً با نام Diablo 2: Resurrected شناخته خواهد شد، احتمالاً پیش‌تر توسط تیم شماره یک بلیزارد یعنی توسعه دهنده Warcraft 3: Reforged در حال تولید بوده است. با این حال به نظر می‌رسد که به دلیل نقدهای منفی به آخرین بازی آن‌ها، پروژه به سازندگان Diablo 4 واگذار شده است.

افزون بر این به نظر می‌رسد که استودیو Vicarious Visions که قبل‌تر به خاطر ساخت مجموعه جدید Crash Bandicoot و ریمیک‌های Tony Hawk شناخته شده است، در ساخت نسخه ریمیک Diablo 2 نقش پررنگی خواهد داشت.

اگرچه استودیو بلیزارد تاکنون وقوع این اتفاق را به صورت رسمی تایید نکرده اما در یک اعلامیه ارسالی برای وب‌سایت Bloomberg گزارش کرده است که استودیو مذکور همراه با تیم اصلی بلیزارد در حال کار روی یک پروژه است.

در حال حاضر نمی‌توان به صراحت درباره خبر مذکور صحبت کرد. مدتی پیش تغییراتی درون شرکت‌های اکتیویژن بلیزارد رخ داد که شاید جهت ساخت نسخه‌های دیگر Diablo اعمال شده باشد. شرکت اکتیویژن بلیزارد آخرین اثر اورجینال مربوط به مجموعه Diablo را سال‌ها پیش عرضه کرده است و اکنون با توجه به محبوبیت بی‌نظیر عناوین ریمیک، نمی‌توان این احتمال را منتفی دانست.

منبع: Gaming Bolt

نوشته ظاهراً نسخه ریمیک بازی Diablo 2 تحت توسعه قرار دارد؛ به کار گیری استودیوهای دیگر اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.