عذرخواهی کارگردان بازی Europa Universalis 4 از سالها انتشار محتوای ضعیف

مدیر استودیو Paradox Tinto به دلیل سالها انتشار محتوای ضعیف برای بازی Europa Universalis 4 عذرخواهی کرده است. این بازی که اولین بار در سال 2013 منتشر شد، یک اثر استراتژیک تاریخی است که به دوران پس از ..
مدیر استودیو Paradox Tinto به دلیل سالها انتشار محتوای ضعیف برای بازی Europa Universalis 4 عذرخواهی کرده است. این بازی که اولین بار در سال 2013 منتشر شد، یک اثر استراتژیک تاریخی است که به دوران پس از قرونوسطی و ورود اروپا به دوران تاریخی انقلابهای بشری و مهاجرات به قاره آمریکا میپردازد. تابهحال بستههای الحاقی مختلفی منتشرشده است که امتیازهای بسیار پایینی دریافت کرده و همین باعث عذرخواهی رسمی مدیر استودیو شده است.
اندرسون با انتشار مطلب تازهای در انجمن Paradox اعتراف کرده که بسته الحاقی Leviathan که بهتازگی منتشرشده، «بدترین محتوای منتشر یافته تابهحال است». انتشار این محتوای جانبی که کشورهای آسیای شرقی را بهصورت گستردهتری اضافه کرد، پایینترین امتیاز استیم در تاریخ این فروشگاه مجازی بازی را دریافت کرده بود و با انتقادات بسیار زیادی همراه شد. کارگردان بازی باور دارد که محتوای جانبی بازی Europa Universalis 4 بسیار ضعیف بوده است و به همین دلیل عذرخواهی کرده است:
بهعنوان مدیر استودیو و کارگردان بازی، باید بگوییم که مسئولیت همهچیز روی دوش من است. به این دلیل مجبورم عذرخواهی کنم. مقصر این روند تماماً خودم هستم.
این عذرخواهی پس از انتقادات گسترده و نقدهای بسیار منفی از بسته الحاقی Leviathan انجامشده است که نهتنها محتوای خاصی در دست بازیکنان قرار نداد، بلکه باگهای مختلف باعث شد تا بازی بهطور مداوم کرش کند و برای بسیاری سؤال ایجاد شود که استودیو چطور میتواند محتوایی که هنوز در دست توسعه است و نیازمند تلاش بیشتر است را منتشر کند و درخواست پول هم کند.
تعویض تیم توسعهدهندگان، دلیل افت کیفیت بازی
اندرسون در ادامه در مورد دلیل افت کیفیت بازی Europa Universalis 4 صحبت کرده است. او باور دارد که استخدام توسعهدهندگان جدید و تغییر تیم پشتیبانی باعثوبانی سالها محتوای ضعیف است. او میگوید:
باید از همان ابتدا توسعه این DLC را تا زمانی که افراد کافی و منابع مناسب در اختیار داشتیم به تأخیر میانداختم. باید پس از انتشار محتوای Emperor به تیم تولید استراحت میدادم و تا زمانی که افراد کافی در اختیار داشتیم، طراحی محتوای جدید را شروع نمیکردیم. ما برنامههای خود را برای ادامه سال تغییر میدهیم و از همان ابتدا هم قرار بود باگهای بازی را برطرف کنیم اما حالا این پروژه را تسریع کردهام و باید اطمینان حاصل کنم که جامعه بازی، آپدیتهای جدید را زودتر از قبل دریافت میکند.
بازی Europa Universalis 4 تنها مشکل فعلی استودیو Paradox نیست و گزارش مالی اخیر این استودیو ناشی از افت 9 درصدی میزان سود در سهماهه پیشین است. میزان سود نسبت به سال گذشته هم 44 درصد افت کرده است. مدیرعامل استودیو بههیچوجه از روند پیشآمده رضایت ندارد و باور دارد که عدم انتشار بستههای الحاقی جدید باقیمت کامل، باعث افت درآمد شده است.
نظر شما در مورد محتوای جدید بازی Europa Universalis 4 چیست؟
منبع: PCGAMER
نوشته عذرخواهی کارگردان بازی Europa Universalis 4 از سالها انتشار محتوای ضعیف اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.
برچسب ها :Europa Universalis ، Europa Universalis IV ، Paradox Development Studio ، Paradox Interactive ، specialnews ، اخبار ، اخبار بازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شما باید وارد شوید تا نظر بنویسید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0