تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 4164

عرضه بازی Biomutant شاید تا سال 2022 نیز طول بکشد

عرضه بازی Biomutant شاید تا سال 2022 نیز طول بکشد

چندین تاخیر پشت سر هم و مراحل توسعه طولانی در کنار چرخه بازاریابی، هایپ هواداران استودیو Experiment 101 و THQ Nordic را به مرحله‌ای رسانده است که بازی اکشن RPG دنیای باز Biomutant اکنون یک خطر بزرگ به..

چندین تاخیر پشت سر هم و مراحل توسعه طولانی در کنار چرخه بازاریابی، هایپ هواداران استودیو Experiment 101 و THQ Nordic را به مرحله‌ای رسانده است که بازی اکشن RPG دنیای باز Biomutant اکنون یک خطر بزرگ به شمار می‌رود و اشتباهاتش می‌تواند عواقب بزرگی در پی داشته باشد. مدیر عامل اجرایی این شرکت‌ها پیش‌تر اشاره کرده بود که بازی شاید پیش از ماه آوریل عرضه شود اما گویا اشتباهی رخی داده است.

مدیر عامل اجرایی THQ Nordic کلمنس کروزر به تازگی در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت Games Industry احتمال داده بود که شاید در سه‌ماهه اول سال 2021 و پیش از ماه آپریل شاهد عرضه این بازی باشیم. همچنین افزوده شده بود که این فقط یک احتمال است؛ در حقیقت اکنون باید بگوییم که این اتفاق رخ نخواهد داد و دیگر یک احتمال نیست!

بازی BioMutant رسما معرفی شد [Gamescom 2017]

وب‌سایت یاد شده اخیراً در توییتر خود اطلاع داده که نام بازی Biomutant در بیانیه رسمی شرکت مذکور در سال مالی بعدی قرار گرفته است؛ در واقع سال مالی بعدی این شرکت از تاریخ 1 آپریل یا به عبارتی 12 فروردین 1400 شروع و تا 31 مارس 2022 میلادی یا به عبارتی 11 فروردین 1401 به طول می‌انجامد. هنوز هیچ تاریخ دقیقی در این بازه زمانی مشخص نشده است و ممکن است که ما حتی در سال 2022 به مصاف تجربه این اثر بنشینیم. لازم به ذکر است که وب‌سایت Game Industry تاییدیه مذکور را به طور رسمی و جهت برطرف کردن شک و شبه‌ها دریافت کرده است.

به هر حالی بازی Biomutant احتمالاً‌ در تاریخی نامعلوم از سال 2021 میلادی یا حتی 2022 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و سری X و S، پلتفرم PC عرضه خواهد شد. کنسول‌های نسل بعدی به این خاطر مورد اشاره قرار گرفتند که احتمالاً شاهد نسخه بومی آن‌ها نیز باشیم.

منبع: Gaming Bolt

نوشته عرضه بازی Biomutant شاید تا سال 2022 نیز طول بکشد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.