تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آوریل 2022 - 16:58
کد خبر : 504479

فروش انواع مواد شیمیایی

فروش انواع مواد شیمیایی

وب سایت شرکت: https://hirkanchem.com/ 09120297429 02188988082   آفت کش های اسید بوریک: آنچه قبل از خرید باید بدانید   آیا اسید بوریک برای شما مفید است؟ بیاموزید که چگونه کار می کند و آیا برای خانواده و حیوانات خانگی شما بی خطر است یا خیر. اسید بوریک یک ماده معدنی است که به طور گسترده در

وب سایت شرکت: https://hirkanchem.com/

09120297429

02188988082

 

آفت کش های اسید بوریک: آنچه قبل از خرید باید بدانید

 

آیا اسید بوریک برای شما مفید است؟ بیاموزید که چگونه کار می کند و آیا برای خانواده و حیوانات خانگی شما بی خطر است یا خیر.

اسید بوریک یک ماده معدنی است که به طور گسترده در طبیعت از آب دریا گرفته تا خاک پیدا می شود. اما وقتی از آن به عنوان یک آفت کش صحبت می کنیم، به ترکیب شیمیایی اشاره داریم. این ترکیب از ذخایر غنی از بور در نزدیکی مناطق آتشفشانی و بستر دریاچه های خشک استخراج و تصفیه می شود. اگرچه به عنوان یک علف کش استفاده می شود، شکل معدنی آن به طور طبیعی در بسیاری از گیاهان و تقریبا همه میوه‌ها وجود دارد.

انسان ها از اسید بوریک در کاربردهایی از تولید فایبرگلاس گرفته تا حفظ چوب استفاده می کنند. در اینجا، ما در مورد مزایا و معایب آن به عنوان یک آفت کش صحبت خواهیم کرد.

اسید بوریک چیست؟

اسید بوریک یک ترکیب شیمیایی است که با عنصر بور ایجاد می شود. بیشتر به عنوان حشره کش، علف کش، قارچ کش، ضد عفونی کننده و ضد شعله استفاده می گردد. گاهی اوقات به آن اسید ارتوبوریک، بورات هیدروژن یا اسید بوریک نیز می گویند.

آفت کش اسید بوریک، بیشتر برای کشتن سوسک ها، مورچه ها، موریانه ها و کک ها استفاده می شود. به عنوان یک علف‌کش، روی کپک‌ها، قارچ‌ها و برخی از انواع علف‌های هرز بهتر عمل می کند.

آفت کش های اسید بوریک چگونه کار می کنند؟

هنگامی که حشرات با اسید بوریک تماس پیدا می کنند، این ماده به آن ها می چسبد. وقتی خودشان را تمیز می کنند، آن را می بلعند. سپس عملکرد معده آن ها را مختل می کند و بر سیستم عصبی آن ها تاثیر می گذارد. از آنجایی که این اسید برای تجمع در بدن آن‌ها نیاز به زمان دارد، ممکن است چند روز طول بکشد تا شروع به کار کند.

این ماده هر بندپایانی (حشره، عنکبوت، کنه، هزارپا) را که آن را بلعیده باشد، از بین می برد. اما فقط بندپایانی که خودشان را تمیز می کنند احتمالا آن را می‌بلعند، بنابراین بعید است که روی عنکبوت‌ها، صدپاها و کنه ها عمل کند. اسید بوریک همچنین برای خراش دادن اسکلت بیرونی حشرات به کار می‌رود که مانع از توانایی آنها در حفظ آب می شود.

در این رابطه باید بدانید که محصولات اسید بوریک در اشکال مختلفی از جمله پودر، ژل و قرص وجود دارند.

اسید بوریک2

نحوه استفاده برای سوسک ها و سایر آفات

ابتدا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از ژل، پودر، قرص یا تله استفاده کنید. این بستگی به نوع حشره، به علاوه مکان و محیطی دارد که در آن استفاده می کنید.

بسیار مهم است که دستورالعمل ها را به دقت بخوانید و دنبال کنید. این اسید سمی است و به طور بالقوه برای افراد و حیوانات خانگی مضر است.

راه حل ها برای بیشترین شانس موفقیت عبارتند از:

  • قرارگیری مناسب: توجه داشته باشید که آفات شما به کجا می روند. در مورد مورچه ها، این ممکن است در امتداد گوشه ها و تخته های کف باشد. برای سوسک ها، ممکن است زیر سینک باشد.
  • مناطقی که حشرات را به خود جذب می کنند را کاملا تمیز کنید. این به جلوگیری از عود کمک می کند.

اگر از پودر این ماده استفاده می کنید:

  • با دقت آن را به کار ببرید. از عینک، ماسک، دستکش و یک پیراهن آستین بلند استفاده کنید.
  • آن را در جایی که حشرات می روند، بپاشید.
  • ظرف 24 تا 48 ساعت آن مکان را جاروبرقی بکشید.
  • اجازه ندهید بچه ها و حیوانات خانگی قبل از تمیز کردن منطقه وارد آن شوند.

آیا برای حیوانات خانگی و کودکان بی خطر است؟

هنگامی که این ماده به درستی استفاده شود، یک محصول ایمن برای کنترل آفات است، اما هرگز نباید آن را استنشاق کرد یا بلعید.

یک متخصص می‌ گوید: «از نظر آفت‌کش‌ها، اسید بوریک یکی از «ایمن‌ترین» ها خواهد بود. ما باید به خاطر داشته باشیم که همه آفت کش ها سم هستند، اما زمانی که به درستی استفاده شوند، حداقل خطر را به همراه خواهند داشت. همیشه از برچسب پیروی کنید.

برای به حداقل رساندن خطر:

  • همیشه دستورالعمل ها را برای مخلوط کردن، استفاده، ذخیره سازی و دفع مناسب دنبال کنید.
  • به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی و کودکان به زمین نزدیک‌تر هستند و ممکن است بیشتر مستعد جمع کردن بقایای فرش‌ها باشند.
  • کودکان و حیوانات خانگی را از مناطقی که اسید بوریک استفاده می شود دور نگه دارید تا زمانی که مطمئن شوید دیگر در محیط نیست.

اسید بوریک3

آیا اسید بوریک دوستدار محیط زیست است؟

اسید بوریک به طور طبیعی در محیط در خاک، آب و گیاهان وجود دارد، بنابراین از این نظر، یک محصول سبز است. با این حال، در فرمولاسیون ها و مقادیر معین، به طور بالقوه می تواند گیاهان را از بین ببرد.

در حالی که گیاهان به طور طبیعی از مقادیر کم این ماده استفاده می کنند، حتی سطوح کمی بالا در خاک برای آنها سمی است. بنابراین هرگونه افزودن اسید بوریک به گیاهان یا خاک شما به احتمال زیاد تعادل را از ماده مغذی به علف کش تغییر می دهد.

همچنین شایان ذکر است که اسید بوریک برای انتشار بخارات مضر در جو شناخته شده نیست. اعتقاد بر این است که برای اکثر پرندگان، ماهی ها و دوزیستان حداقل سمی است.

نحوه سفارش و تماس با ما

شما عزیزان میتوانید از طریق یکی از شماره های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید .

021-88988082

021-88988083

09120455494

09120803292

09120297429

همچنین میتوانید از طریق وبسایت زیر با ما در تماس باشید.

www.hirkanchem.com

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.