تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 15:04
کد خبر : 502274

فروش فوق العاده شیائومی 12 پرو در کشور چین

فروش فوق العاده شیائومی 12 پرو در کشور چین

فروش فوق العاده شیائومی 12 پرو در کشور چین در حالی که پیش‌فروش شیائومی 12 پرو تنها از دو روز قبل در کشور چین آغاز شده است اما به‌نظر می‌رسد که موجودی برخی از نسخه‌های این گوشی از همین حالا رو به پایان..

فروش فوق العاده شیائومی 12 پرو در کشور چین

در حالی که پیش‌فروش شیائومی 12 پرو تنها از دو روز قبل در کشور چین آغاز شده است اما به‌نظر می‌رسد که موجودی برخی از نسخه‌های این گوشی از همین حالا رو به پایان است. در حال حاضر موجودی نسخه‌ی سبزرنگ و مجهز به رم و حافظه‌ی داخلی 256/8 گیگابایتی این گوشی در فروشگاه‌های شیائومی به اتمام رسیده و احتمالاً این وضعیت تا چند ماه آینده نیز به همین شکل خواهد بود.

شیائومی 12 پرو از صفحه نمایش 6.73 اینچی از نوع LTPO، پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و ترکیب سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین باتری 4.600 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ باسیم 120 واتی، بی‌سیم 50 واتی و شارژ معکوس 10 واتی از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار جدید شیائومی است.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی 12 پرو چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی توان رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.