تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 13:30
کد خبر : 13327

قابلیت پرزنتر ویو پاور پوینت به مایکروسافت تیمز می‌آید

قابلیت پرزنتر ویو پاور پوینت به مایکروسافت تیمز می‌آید

قابلیت پرزنتر ویو پا..

قابلیت پرزنتر ویو پاور پوینت به مایکروسافت تیمز می‌آید

قابلیت پرزنتر ویو (Presenter View) یکی از ویژگی‌های قابل توجه اپلیکیشن پاور پوینت به شما می‌آید. شما به لطف این قابلیت می‌توانید پروژه خود را همراه با یادداشت‌ها و موارد متفرقه پیش از اجرا، به طور مخفیانه در هنگام اجرا نیز مشاهده کنید. به این معنا که بینندگان در نمایشگر دیگر، به این یادداشت‌ها دسترسی نخواهند داشت و تنها پروژه اصلی و تکمیل شده را مشاهده خواهند کرد.

مایکروسافت اخیراً به طور رسمی اعلام کرده که این قابلیت برای کاربرانی که به نسخه پیش‌نمایش محصولات این شرکت دسترسی دارند عرضه شده است و کاربران می‌توانند پرزنتر ویو پاور پوینت را در مایکروسافت تیمز (Teams) به کار ببرند.

غول فناوری آمریکایی همزمان با شروع تاثیرات همه‌گیری بیماری کرونا، شاهد جذب کاربران بی‌شماری بود که مسلماً نیازمند خدمات گسترده‌تر و باکیفیت‌تری هستند. این خدمات در ماه‌های اخیر شامل افزودن حالت تیره و البته تغییر محدودیت آپلود در سرویس‌های مایکروسافت بوده است.

این شرکت به تازگی تایید کرده است که محدودیت اندازه آپلود فایل‌ها در مایکروسافت ۳۶۵ را از ۱۰۰ گیگابایت به ۲۵۰ گیگابایت تغییر خواهد داد. این فرایند باعث تغییر محدودیت آپلود سرویس‌های شیر پوینت (Share Point)، تیمز و وان درایو نیز می‌شود و کاربران اکنون می‌توانند به راحتی مدل‌های سه بعدی حجیم ساختمان‌ها، ویدیوهای ۸K یا حتی موارد بیشتری را نیز روی آن‌ها آپلود کنند.

این غول فناوری تا انتهای ماه جاری میلادی پشتیبانی از آپلود فایل‌های ۲۵۰ گیگابایتی را شروع می‌کند و ذکر شده که احتمالاً تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱، همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند. می‌توان این مورد را در کنار قابلیت‌های روز افزون تیمز، برگ برنده مایکروسافت برای جذب توسعه دهندگان دانست.

از سوی دیگر به بخش حالت تیره می‌رسیم. این حالت تیره جدید قسمت‌های بیشتری از رابط کاربری را تحت پوشش قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که نسخه قدیمی دارای برخی نقاط خاص از جمله قسمت بالایی فهرست‌ها و پنل‌های کناری بود که در حالت تیره لحاظ نمی‌شدند. مایکروسافت همچنین مجموعه جدیدی از آیکون‌ها را برای نسخه کلاینت (اپلیکیشن) در دسترس قرار خواهد داد که جهت القای حس مدرن‌تری طراحی شده‌اند.

در نهایت اکنون نیز با یک ویژگی محبوب دیگر روبه‌رو هستیم که پس از مدت‌ها در سرویس‌های مایکروسافت لحاظ خواهند شد. بنابراین از این پس همزمان با انتخاب یک پروژه پاور پوینت در قسمت سربرگ‌های تیمز، ویژگی پرزنتر ویو به طور خودکار راه‌اندازی می‌شود. شما می‌توانید اسلاید کنونی، یادداشت‌های همراه هر اسلاید و پیش‌نمایش کوچک این داده‌ها را در قسمت کناری سرویس مشاهده کنید.

همان‌طور که ذکر شد و البته انتظار می‌رود، مخاطبان تنها اطلاعات اسلاید کنونی را مشاهده خواهند کرد و هیچ خبری از یادداشت‌های سازندگان نخواهد بود. اگر شخصی روی گزینه «در دست گرفتن کنترل» کلیک کند، ویژگی پرزنتر ویو فوراً به او منتقل خواهد شد و کاربر پیشین تبدیل به یک ببینده عادی می‌شود که دیگر به یادداشت‌ها دسترسی ندارد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.