تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 10701

فهرست پرفروش‌ترین کنسول‌ها و بازی‌های کشور ژاپن در 2020 منتشر شد؛ سوییچ در صدر

فهرست پرفروش‌ترین کنسول‌ها و بازی‌های کشور ژاپن در 2020 منتشر شد؛ سوییچ در صدر

در حال حاضر بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که نینتندو سوییچ یک موفقیت بی‌نظیر به شمار می‌آید و ترندی بزرگ را راه‌اندازی کرده ست. طی روزهای گذشته بارها گزارشات مربوط به این کنسول دستی را به اطلاع شما رسانده‌ای..

در حال حاضر بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که نینتندو سوییچ یک موفقیت بی‌نظیر به شمار می‌آید و ترندی بزرگ را راه‌اندازی کرده ست. طی روزهای گذشته بارها گزارشات مربوط به این کنسول دستی را به اطلاع شما رسانده‌ایم و گویا باید طی روزهای آینده هم به همین امر بپردازیم! پیش‌تر متوجه شدیم که سوییچ از لحاظ فروش بهترین عملکرد سال 2020 میلادی را داشته است و حال مشخص شده که در ژاپن نیز به مقامی کمتر از حکم‌رانی رضایت نداده است!

طبق گزارش موسسه معتبر فامیتسو، نینتندو سوییچ با فروشی 87 درصدی در ژاپن نسبت به هر کنسول دیگری بهتر عمل کرده است. با این حال همانند تمام گزارش‌های مرسوم، برخی موضوعات مطرح هستند که در امر فرمانروایی سوییچ دخالت دارند. برای مثال باید در نظر بگیریم که کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سال‌های نهایی عمر خود به سر می‌برند و در سال گذشته هرگز موجودی کنسول‌های نسل بعدی به اندازه کافی مهیا نبوده است.

در ادامه نیازی به ذکر نیست که برند ایکس باکس که یکی از پایه‌های اصلی این صنعت محسوب می‌شود، مجموعاً محبوبیت چندانی در ژاپن ندارد و معمولاً به آمار ضعیفی در سرزمین خورشید تابان دست می‌یابد. با این حال نمی‌توان موفقیت سوییچ را دست کم گرفت و تنها موضوع را به دلایل خارجی محدود کرد. کنسول دستی مورد بحث در سال گذشته 3.45 میلیون واحد نسخه عادی و 1 میلیون واحد نسخه لایت به فروش رسانده است.

در قسمت نرم‌افزار نیز به روند مشابهی برمی‌خوریم به صورتی که تمام عناوین پرفروش انحصاری‌های سوییچ به شمار می‌آیند. شما می‌توانید در فهرست زیر پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2020 ژاپن را مشاهده کنید که تنها اثر غیرمرتبط به سوییچ، بازی Final Fantasy 7 Remake، عنوان انحصاری پلی استیشن 4 است.

پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2020 کشور ژاپن

  1. Animal Crossing: New Horizons
  2. Ring Fit Adventure
  3. Momotaro Dentetsu: Showa Heisei Reiwa mo Teiban!
  4. Final Fantasy 7 Remake
  5. Pokémon Sword/Shield
  6. Mario Kart 8: Deluxe
  7. Super Smash Bros Ultimate
  8. Minecraft: Switch Edition
  9. Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics
  10. Super Mario 3D All-Stars

منبع: Gaming Bolt

نوشته فهرست پرفروش‌ترین کنسول‌ها و بازی‌های کشور ژاپن در 2020 منتشر شد؛ سوییچ در صدر اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.