تاریخ انتشار : جمعه 9 دسامبر 2022 - 20:01
کد خبر : 505891

قیمت ایزوگام 1401

قیمت ایزوگام 1401

شرکت های ارائه دهنده انواع ایزوگام ، آنها محصولات مختلفی را تولید و به فروش می رسانند. قیمت ایزوگام در سال 1401 شامل تغییرات عمده ای بود. قیمت ایزوگام به دلیل تغییرات قیمت مواد اولیه تغییر می کند. شرکت های تولید ایزوگام با توجه به این تغییرات قیمت فروش نهایی محصولات ایزوگام را در سال

شرکت های ارائه دهنده انواع ایزوگام ، آنها محصولات مختلفی را تولید و به فروش می رسانند. قیمت ایزوگام در سال 1401 شامل تغییرات عمده ای بود. قیمت ایزوگام به دلیل تغییرات قیمت مواد اولیه تغییر می کند. شرکت های تولید ایزوگام با توجه به این تغییرات قیمت فروش نهایی محصولات ایزوگام را در سال 1401 در اختیار شما قرار داده است.

مجموعه ما محصولات متعددی را در بازار معرفی کرده است. ایزوگام های مختلف این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که در مورد طرح های مختلف تصمیم بگیرند تا بهترین ایزوگام را با قیمت روز خریداری کنند. قیمت ایزوگام 1401 در طول این سال ها تغییرات زیادی داشته است. در صورت تماس با کارشناسان ایزوگام دیلیجان می توانید ایزوگام خوب و باکیفیت را با قیمت ایزوگام روز درب کارخانه خریداری کنید.

ایزوگام چیست؟

ایزوگ نوعی عایق رطوبتی بر پایه نفت است که از یک یا چند لایه الیاف قیر و پلی استر (پارچه) تشکیل شده است. ایزوگ نسبت به سایر عایق های ضد آب مانند آسفالت و آسفالت مزایای بسیار بیشتری دارد. ایزوگام با نصب و اجرای بسیار ساده عایق رطوبتی آماده است و البته ماندگاری و عمر مفید بسیار بیشتری نسبت به کیسه قیر دارد.

ایزوگام علاوه بر تمامی مطالب ذکر شده دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه تری برای اجرا و نصب نسبت به قیمت قیر و آسفالت می باشد.

قیمت انواع ایزوگام

در صفحه قیمت ایزوگام  را از کارخانه ایزوگام جمع آوری کرده ایم و از بین این برندها تعداد محدودی را با قیمت های به روز انتخاب و عرضه کرده ایم تا مشتریان گرامی در مورد روکش سقف خود و فضای مورد نیاز تصمیم بهتری بگیرند. با در نظر گرفتن روش استفاده از ایزوگام، محصولات پارچه و پلی استر را در تابه ای با پوشش قیر قرار می دهند. قیمت ایزوگام به این ترتیب محاسبه می شود.

محصولات ایزوگام طیف گسترده ای در این زمینه دارد. قیمت ایزوگام به دلایل زیادی با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این عواملی مانند افزایش و کاهش قیمت سکه، تعداد لایه های ایزوگام و نشان ایزوگام و تولید نیز بر قیمت تاثیر بسزایی خواهد داشت. به همین دلیل این سوال به موضوع بسیار مهمی برای بسیاری از خریداران تبدیل شده است.

اگر قصد خرید ایزوگام آپارتمان را دارید، حتما از با کیفیت ترین و مناسب ترین محصولات استفاده کنید. برای دانستن قیمت ایزوگام ارزان قیمت از محصولات بی کیفیت استفاده نکنید زیرا ایزوگام ارزان و بی کیفیت بعدا دچار مشکلات جدی می شود. و برای جبران این هزینه باید مبلغ دیگری بپردازید. البته باید توجه داشت که ارزان بودن همیشه به معنای بد نیست.

 

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام

عوامل متعددی بر قیمت ایزوگام تاثیرگذار است که در این قسمت به برخی از این عوامل اشاره می شود.

نوع ایزوگام

ایزوگام در انواع مختلف، کیفیت ها و انواع مختلف، ایزوگام تک لایه، دو لایه، ایزوگام فویل آلومینیومی، ایزوگام طرح دار و چسبی ساده که هر کدام دارای کیفیت و مواد متفاوتی هستند، موجود می باشد. این تفاوت ها سبب اختلاف در قیمت ایزوگام می‌باشد.

 

قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب

در چنین مواقعی می توانید ایزوگام مورد نظر خود را به صورت رول از شرکت خریداری کنید. هیچ هزینه اضافی به قیمت نهایی ایزوگام اضافه نمی شود و رول ایزوگام را با قیمت کارخانه برای شما ارسال می کنیم. اما اگر نصب و استفاده از ایزوگام را به کارمندان ما بسپارید. هزینه ثابت به عنوان قیمت نصب ایزوگام در دیلیجان به ازای هر متر مربع محاسبه می شود که دقیقاً به متراژ ایزوگام بستگی دارد.

قیمت ایزوگام 1401

مساحت محل مورد نظر بری نصب ایزوگام

اندازه و متراژ محل نصب یکی از مهم ترین عوامل در هزینه نصب ایزوگام می باشد. هر چه متراژ برای نصب ایزوگام بیشتر باشد، هزینه هر متر ایزوگام به نسبت کمتر است.

نگهداری ایزوگام

گروه ایزوگام پس از نصب ایزوگام موارد زیر را برای افزایش طول عمر ایزوگام و همچنین نگهداری ایزوگام به مشتری ارائه می دهد:

  1. تمام گیج‌ها و مهر و موم‌های کشتی، نورگیرها، و همچنین قفل‌های هوا و چکمه‌ها در ماه سپتامبر بازرسی شدند تا اطمینان حاصل شود که با آوار یا زباله‌ها مسدود نشده‌اند.

به عنوان مثال، اگر دریچه توسط زباله یا هر چیز دیگری از باد مسدود شود، از ورود هوا به داخل آن جلوگیری می کند.

  1. پس از نصب ایزوگام حتی الامکان از حرکت غیر ضروری خودداری کنیم و بهتر است با کفش یا صندل و دمپایی با کفی نرم روی پشت بام راه برویم.
  2. برای محافظت از ایزوگاما باید مراقب باشیم که پیچ و اجسام با لبه های تیز مانند قطعات فلزی و پایه کولر قرار ندهیم. به دلیل وزن و فشار در عایق فرو می رود و ایزوگام را مخدوش می کند. علاوه بر این، ماسه، شن و مصالح ساختمانی نباید روی سقف ریخته شود.
  3. در حفاظت از ایزوگام باید در نظر گرفت که ایزوگام و پس از تست ازوگام، سطح ایزوگام باید با یک لایه نازک سیمان مرغوب پوشانده شود تا زمانی که بخواهیم کاشی ها را روی سطح ایزوگام بگذاریم.

سرامیک را کار کنیم تا آسیب نبیند و برای آن باید ابتدا کاشی بدنه و سپس کاشی کف را بچینیم.

  1. نکته دیگر در این زمینه وجود انباری در پشت بام است. موادی مانند نفت، گازوئیل یا روغن را ذخیره نکنید. زیرا اگر این مواد روی عایق بریزند آسیب جدی به عایق وارد می کند.
  2. به عنوان نکته پایانی باید گفت که فضولات حیوانات اهلی مانند کبوتر مضر است. بنابراین به طور کلی باید از هر کاری که به عایق آسیب می زند خودداری کنیم.

قیمت قرگونی

قیمت ایزوگام 1401

هزینه نهایی قیرگونی به تعداد لایه ها، اندازه پروژه، اندازه رول، میزان قیر مصرفی در فرآیند پوشش و هزینه روزانه مواد اولیه می تواند متفاوت باشد. در این میان نوع قیر استفاده شده می تواند نقش زیادی در تعیین هزینه نهایی داشته باشد. دلیل اهمیت نوع کیسه مورد استفاده تاثیر آن بر عمر نهایی لایه های عایق می باشد. کیسه های بی کیفیت بعد از چند سال پوسیده می شوند. به همین دلیل توصیه می شود از کیف های بنگلادش در ترکیب آن استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت قیرگونی با ما تماس بگیرید و از نمایش رایگان ما بهره مند شوید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.