تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 10:22
کد خبر : 33026

آیفون 13 به دوربین الترا واید با کیفیت‌تر مجهز خواهد بود

آیفون 13 به دوربین الترا واید با کیفیت‌تر مجهز خواهد بود

خانه/موبایل/آیفون 13 به دوربین الترا واید با کیفیت‌تر مجهز خواهد بود موبایلآیفون آیفون 13 به دوربین الترا واید با کیفیت‌تر مجهز خواهد بود اطلاعات جدید حاکی از ارتقاء زیاد دوربین الترا واید در آیفون 13..

خانه/موبایل/آیفون 13 به دوربین الترا واید با کیفیت‌تر مجهز خواهد بود موبایلآیفون آیفون 13 به دوربین الترا واید با کیفیت‌تر مجهز خواهد بود

اطلاعات جدید حاکی از ارتقاء زیاد دوربین الترا واید در آیفون 13 پرو هستند.

چند ماه پیش، اپل سری 12 گوشی های هوشمند آیفون را به بازار عرضه کرد. اکنون، اخباری درمورد گوشی های آینده این شرکت، یعنی سری آیفون 13، مدتی است که درحال انتشار است. در جدیدترین گزارش، ادعا شده که آیفون 13 اپل به لنز الترا واید با کیفیت بالا و دیافراگم متغیر f / 1.8 به مجهز می‌شود که انتظار می‌رود عکاسی در شب را هدف قرار دهد.

با این حال گفته می‌شود که استفاده از لنزهای ارتقا یافته فقط به مدل آیفون 13 پرو محدود شده است و سایر مدل ها همچنان از آنچه در گوشی های حال حاظر اپل ارائه می‌شود استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود از سال 2022 این شرکت از سنسور ارتقا یافته در تمام مدل ها استفاده کند.

آیفون 13 به اسکنرهای LiDAR مجهز خواهد بود

همچنین گفته می‌شود است که غول فناوری کوپرتینو نشین، از سال جاری قابلیت های مختلفی مانند اسکنرهای LiDAR و سنسورهای تثبیت کننده تصویر موبایل را به مدل های بیشتری از آیفون ها گسترش می‌دهد. اخیراً گزارش شده است که مدل های Pro سری آیفون 13 با ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت ارائه می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد ظرفیت ذخیره سازی را در مدل پایه که درحال حاضر 128 گیگابایت است افزایش دهد یا خیر.

شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های آینده اپل با بریدگی ناچ کوچکتر در بالای نمایشگر عرضه می‌شوند. همچنین گفته می‌شود این شرکت آیفون 13 را به Wi-Fi 6E مجهز خواهد کرد، اثر انگشت نیز در این سری در زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. در حالی که تأیید تمام این موارد مشکل است، اما احتمال واقعی بودن آن‌ها را زیاد می‌دانیم.

منبع: gizmochina

تصویر رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A52 5G منتشر شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.