تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 20828

قیمت ایکس باکس لایو گلد به حالت قبل بازگشت؛ حذف اشتراک بازی‌های Free to Play

قیمت ایکس باکس لایو گلد به حالت قبل بازگشت؛ حذف اشتراک بازی‌های Free to Play

مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد که قیمت اشتراک ایکس باکس لایو گلد را که برای تجربه چند نفره بازی‌ها نیاز است، افزایش خواهد داد. این موضوع بلافاصله در دستورالعمل این شرکت قرار گرفت و قیمت اشتراک‌های یک ا..

مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد که قیمت اشتراک ایکس باکس لایو گلد را که برای تجربه چند نفره بازی‌ها نیاز است، افزایش خواهد داد. این موضوع بلافاصله در دستورالعمل این شرکت قرار گرفت و قیمت اشتراک‌های یک الی شش ماهه این سرویس افزایش بسیار اندکی را تجربه کرد. با این حال واکنش‌های بسیار منفی پیرامون این تصمیم شکل گرفت و حال مایکروسافت را وادار کرده است که تمام فرایند را به حالت پیشین بازگرداند.

همان‌طور که ذکر شد اکنون قیمت‌ها به حالت سابق بازگشته‌اند؛ به عبارت دیگر شما می‌توانید اشتراک یک ماه ایکس باکس لایو گلد را به جای 10.99 دلار، با 9.99 دلار، اشتراک سه ماهه را به جای 29.99 دلار با قیمت 24.99 دلار و اشتراک شش ماهه را به جای 60 دلار، با قیمت 39.99 دلار تهیه کنید.

در حقیقت مدت‌ها است که کاربران کنسول‌های مایکروسافت حتی برای تجربه آثار Free to Play ملزم به تهیه اشتراک ایکس باکس لایو گلد هستند. این مورد در کنار افزایش قیمت سرویس مذکور تبدیل به موضوعی بحرانی شد که شکایت‌های بسیاری را روانه مایکروسافت کرد. با این حال گویا شرکت یاد شده سیاست‌های جدیدی را پیش گرفته است و علاوه بر بازگرداندن قیمت‌های قبل، حال کاربران می‌توانند آثار Free to Play را به رایگان تجربه کنند.

سال گذشته میلادی پربحث‌ترین بازه این سرویس و اقدامات مایکروسافت به شمار می‌آید. در سال 2020 گزارشاتی منتشر شد که احتمال رایگان شدن تجربه تمام بازی‌های چند نفره روی کنسول‌های ایکس باکس را می‌داد. با وجود ایده قابل توجه آن، مایکروسافت به سرعت واکنش نشان داد و افزود که فعلاً چنین برنامه‌ای ندارند؛ گویا تا مدت‌ها نیز چنین برنامه‌ای نخواهند داشت!

منبع: Gaming Bolt

نوشته قیمت ایکس باکس لایو گلد به حالت قبل بازگشت؛ حذف اشتراک بازی‌های Free to Play اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.