تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 دسامبر 2021 - 11:54
کد خبر : 502124

مایکروسافت پتنت یک گوشی تاشو با سه نمایشگر را ثبت کرد

مایکروسافت پتنت یک گوشی تاشو با سه نمایشگر را ثبت کرد

مایکروسافت پتنت یک گوشی تاشو با سه نمایشگر را ثبت کرد پتنت جدید مایکروسافت به یک گوشی تاشو با سه نمایشگر اشاره دارد. این پتنت که هفته‌ی گذشته در اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (US..

مایکروسافت پتنت یک گوشی تاشو با سه نمایشگر را ثبت کرد

پتنت جدید مایکروسافت به یک گوشی تاشو با سه نمایشگر اشاره دارد. این پتنت که هفته‌ی گذشته در اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) ثبت شده است، دستگاهی با دو لولا را نشان می‌دهد که پس از بازشدن، نمایشگری بزرگ و سه‌تکه‌ را به نمایش می‌گذارد. این پتنت شباهت زیادی به گوشی سرفیس دوئو داشته و تنها سایز آن کمی بزرگ‌تر است.

در حال حاضر مایکروسافت هنوز جزئیات بیشتری از این گوشی و نحوه‌ی باز و بسته‌شدن آن را به اشتراک نگذاشته است. گفته می‌شود که شرکت‌های دیگری مانند سامسونگ نیز در حال ساخت محصولاتی مشابه هستند. شرکت TCL نیز در اسفندماه سال گذشته کانسپتی از یک گوشی تاشو با سه نمایشگر را در نمایشگاه MWC بارسلونا به نمایش گذاشت. انتظار می‌رود که مایکروسافت در سال جدید میلادی اطلاعات بیشتری از این گوشی را در دسترس قرار بدهد.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها در آینده جایگزین گوشی‌های هوشمند معمولی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.