تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 ژانویه 2022 - 5:58
کد خبر : 502525

محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ فراتر از حد انتظار خواهند بود

محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ فراتر از حد انتظار خواهند بود

محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ فراتر از حد انتظار خواهند بود اپل در سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار خوبی از نظر درآمد داشت و این شرکت حتی در سال ۲۰۲۲ نیز می‌تواند عملکرد به‌مراتب بهتری از سال گذشته داشته باشد. کارشناس..

محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ فراتر از حد انتظار خواهند بود

اپل در سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار خوبی از نظر درآمد داشت و این شرکت حتی در سال ۲۰۲۲ نیز می‌تواند عملکرد به‌مراتب بهتری از سال گذشته داشته باشد. کارشناسان معتقدند که این موضوع به مدد محصولات جدید اپل در سال جدید می‌تواند محقق بشود.

براساس شایعات موجود، اپل در حال کار روی چندین لپ تاپ مک بوک جدید است که از آن جمله می‌توان به یک مک بوک مینی بازطراحی‌شده، یک آی‌مک پرو بزرگتر و یک مک‌ بوک ایر بازطراحی‌شده اشاره کرد. مارک گورمان، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، معتقد است که اپل در کنفرانس WWDC 2022 برنامه‌های خودش را برای جایگزینی تراشه‌های اینتل با پردازنده‌های خودش اعلام خواهد کرد. این نمایشگاه در ماه ژوئن امسال برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • رقابت سخت اپل و متا؛ پاداش ۱۸۰ هزار دلاری اپل به کارکنان خود برای نپیوستن به متا
  • شارژ لوازم جانبی اپل با استفاده از نمایشگر آیفون و آیپد به‌زودی محقق می شود

اکثر کارشناسان همچنین معتقدند که اپل یک آیفون SE با قابلیت 5G در نیمه نخست ۲۰۲۲ و بعد از معرفی سری آیفون ۱۴ عرضه خواهد کرد. اپل همچنین به نظر می‌رسد روی ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۸ کار می‌کند که شامل سه مدل خواهد بود.

گورمان گفته است که احتمال اینکه اپل در سال ۲۰۲۲ یک مانیتور جدید به قیمتی نصف قیمت مانیتور کنونی Pro Display XDR معرفی کند بسیار زیاد است.

موفقیت اپل در سال جدید میلادی، بیشتر از هر چیز، به این بستگی خواهد داشت که آیا این شرکت در نهایت موفق به معرفی هدست واقعیت ترکیبی خود خواهد شد یا نه. هنوز اطلاعات زیادی از این هدست در دست نیست و شاید اپل امسال آن را به‌طور عمومی عرضه نکند. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوپرتینویی‌ها امسال چه عملکردی از خود نشان می‌دهند و آیا می‌توانند درآمدی بیشتری از سال ۲۰۲۱ نصیب خود کنند یا نه.

منبع: Techspot

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.