تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 10:25
کد خبر : 46860

رتبه اول اپل در جدول فروش گوشی‌‌ در آمریکا

رتبه اول اپل در جدول فروش گوشی‌‌ در آمریکا

رتبه اول اپل در جدول فروش گوشی‌‌ در آمریکا موسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت پس از انتشار لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های اروپا در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2021، حالا اطلاعات مشابه در مورد کشور آمریکا را منتشر کرده است…

رتبه اول اپل در جدول فروش گوشی‌‌ در آمریکا

موسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت پس از انتشار لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های اروپا در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2021، حالا اطلاعات مشابه در مورد کشور آمریکا را منتشر کرده است. در حالی که برندهای متعددی گوشی‌‌های هوشمند خود را در ایلات متحده عرضه کرده‌اند اما اپل و سامسونگ با افزایش فاصله‌ی خود با رقبا کماکان در رتبه‌های اول و دوم جدول برترین برندهای سازنده‌ی گوشی‌ در آمریکا قرار دارند.

اپل موفق شده تا میزان فروش گوشی‌های خود را در سه‌ماه‌ی سوم سال جاری میلادی 9 درصد افزایش داده و سامسونگ نیز نسبت به سال گذشته با رشدی 18 درصدی روبه‌رو بوده است. اپل با وجود مشکلات کمبود تراشه، گوشی آیفون 13 را در ماه سپتامبر عرضه کرد و این گوشی موفق شد تا 17 درصد از فروش کل گوشی‌ها را به خود اختصاص دهد.

لیست برترین برندهای گوشی‌سازی در آمریکا

سامسونگ نیز با عرضه‌ی دو گوشی تاشوی جدید و همچنین گوشی اقتصادی گلکسی A32 5G موفق شد تا سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده آمریکا را افزایش دهد. به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های دیگر توان رقابت با دو غول فناوری آمریکایی و کره‌ای در کشور آمریکا را نداشته‌ باشند چرا که از هر 10 گوشی فروخته شده، 8 گوشی متعلق به این دو شرکت بوده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های شرکت‌های اپل و سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما آیا سامسونگ می‌تواند جایگاه اپل در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌ها در آمریکا را به خطر بیندازد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.