تاریخ انتشار : شنبه 31 جولای 2021 - 10:40
کد خبر : 43277

گرگ وال استریت: قیمت بیت کوین و اتریوم ممکن است تا پایان سال بیشتر شود

گرگ وال استریت: قیمت بیت کوین و اتریوم ممکن است تا پایان سال بیشتر شود

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، ملقب به گرگ وال استریت و معامله‌گر مشهور بازارهای مالی، با اشاره به قانون‌گذاری‌ها در فضای ارزهای دیجیتال اعلام کرد که قیمت بیت کوین و اتریوم تا پایان سال جاری میلادی با ..

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، ملقب به گرگ وال استریت و معامله‌گر مشهور بازارهای مالی، با اشاره به قانون‌گذاری‌ها در فضای ارزهای دیجیتال اعلام کرد که قیمت بیت کوین و اتریوم تا پایان سال جاری میلادی با جهش همراه خواهد شد. به‌گفته وی، این قانون‌گذاری‌ها امکان پذیرش بیشتر توسط عموم را فراهم می‌کند.

به گزارش کریپتوگلوب، بلفورت در مصاحبه اخیر خود با کوین دسک خاطرنشان کرد که قانون‌گذاری‌های گسترده در حوزه ارزهای دیجیتال، می‌تواند به نفع بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین‌ها باشد. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود که گفت که ترس از قانون‌گذاری درست نیست و بحث قانون‌گذاری در میان مردم به‌شکل بدی جا افتاده است. او در ادامه به بازار اوراق قرضه اشاره کرد و گفت که پس از کنترل این بازار توسط مراجع قانون‌گذار، رشد آن آغاز شد.

بلفورت با نام‌بردن از تتر، بار دیگر از این ارز دیجیتال انتقاد کرد. بلفورت تتر را یک کلاهبرداری توصیف کرد و گفت که تعجب می‌کند که می‌بیند تا به اینجا اقدامات چندانی در ارتباط با این ارز دیجیتال صورت نگرفته است.

بلفورت عنوان کرد که تتر در حال حاضر ۶۱ میلیارد توکن در چرخه دارد و رشد نمایی تترهای تازه همزمان با نوسانات قیمت این ارز دیجیتال بیانگر آن است که تتر می‌تواند با عرضه بیشتر توکن‌ها، قیمت بیت کوین را پامپ کند. او در سال ۲۰۱۸ هم عنوان کرده بود که به تتر شک دارد. او در آن زمان تتر را یک «کلاهبرداری بزرگ» خواند که برای پامپ قیمت بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تتر و بیت فینکس همواره هدف انتقادها قرار داشتند. به‌گفته بسیاری از کارشناسان و پژوهشگران، تتر به‌دنبال دستکاری در بازار بیت کوین است. بیت فینکس و تتر هر دو با رد این ادعا اعلام کردند:

عرضه توکن‌ها [تتر] نمی‌تواند بر افزایش قیمت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری در بیت فینکس تأثیرگذار باشد.

بلفورت در این مصاحبه از اهداف غیرواقعی برای قیمت بیت کوین و اتریوم انتقاد کرد و گفت که این پیش‌بینی‌ها فقط برای بزرگنمایی بازار استفاده می‌شوند. او در ادامه با اشاره به اینکه هم اتریوم و هم بیت کوین دارد گفت:

باور دارم که بیت کوین این پتانسیل را دارد که در نهایت به‌عنوان طلای دیجیتال مطرح شود.

او در ارتباط با قیمت بیت کوین پیش‌بینی کرد که تا پایان سال این ارز دیجیتال به ۴۵,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. به‌گفته وی قیمت اتریوم هم بین ۳,۷۰۰ تا ۴,۵۰۰ دلار معامله خواهد شد. این در حالی است که قبل‌تر بلفورت پیش‌بینی بیت کوین ۱۰۰,۰۰۰ دلاری را کرده بود. شایان ذکر است که بلفورت پیش‌تر به‌عنوان یکی از منتقدان بیت کوین شناخته می‌شد.

گرگ وال استریت: قیمت بیت کوین و اتریوم ممکن است تا پایان سال بیشتر شود

در این باره بیشتر بخوانید

  • استفاده نیمی از مردم دنیا از بیت کوین تا ۵ سال آینده
  • مدیر بیتمکس: در سال ۲۰۱۹ بیت کوین به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید
  • مایک نووگراتز: بیت کوین از طلا پیشی می‌گیرد
  • اعلام تصمیم‌گیری در مورد دو ETF بیت کوین توسط SEC به تعویق افتاد !
  • رکورد جدید حجم معاملات آتی بیت کوین شکسته شد

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.