تاریخ انتشار : جمعه 19 آوریل 2024 - 16:30
کد خبر : 507282
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درب های فلزی و حیاطی مجموعه ی آروان سازه را انتخاب کنید بسته هستند

درب های فلزی و حیاطی مجموعه ی آروان سازه را انتخاب کنید

درب های فلزی و حیاطی مجموعه ی آروان سازه را انتخاب کنید

انواع درب های فلزی حیاط و پارکینگی آروان سازه

چرا درب های فلزی و حیاطی مجموعه ی آروان سازه را انتخاب نماییم.

درب های فلزی شامل انواع درب های نفر رو، درب های پارکینگی و درب های یک و نیم لنگه می باشند. شرکت آروان سازه سال ها در زمینه ی تولید درب های فلزی با انواع برند های مختلف موجود در بازار در سراسر کشور همکاری و تبادل کرده تا ضمن کسب تجربه مزیت و معایب هر یک را دیده و بررسی نماید. بیش از 20 سال تجربه وهمکاری با بهترین برند های موجود درسراسر کشور سبب شد تا شرکت آروان سازه بتواند با کیفیت ترین محصولات را از لحاظ متریال، زیبایی، طول عمر و تنوع را تولید و ارائه نماید. دغدغه ی مجموعه ی آروان سازه در درجه ی اول تولید محصولی با کیفیت وایمن بوده تا بتواند در وحله ی اول رضایت مشتری و خریدار را جلب نماید زیرا ما اعتقاد داریم رضایت از کیفیت کالا بهترین راه تبلیغات می باشد.

تولیدات فلزی در مجموعه ی آروان سازه

شرکت آروان سازه انواع درب های حیاط و پارکینگی را تولید می نماید. بیش از 120 طراحی مختلف برای هر یک از درب های نفررو، یک و نیم لنگه و دو لت سبب شده تمام سبک های معماری، طراحی ها و سلایق بتوانند درب مورد نیاز خود را از بین این تنوع بالا انتخاب نمایند. در مجموعه ی آروان سازه امکان تولید درب فلزی با طرح سفارشی نیز وجود دارد. بدین معنا که اگر شما دربی با طراحی اختصاصی و ویژه نیاز دارید طراحان ما درب مورد نظر شما را طراحی کرده و پس از تایید شما درب به مرحله ی اجرا و تولید می رود بدین ترتیب می توانید دربی خاص برای ساختمان خود داشته باشید. در کنار درب های فلزی، انواع حفاظ درب و پنجره، حفاظ درب و حفاظ تراس و بالکن از تولیدات مجموعه ی آروان می باشند. حفاظ ها نیز مانند درب های مجموعه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند، شما می توانید انواع حفاظ نرده، بالکن و تراس را به صورت ست با درب های ورودی خود سفارش دهید تا زیبایی و هماهنگی ساختمان شما چند برابر شود.

ویژگی درب های فلزی در مجموعه ی آروان سازه

درب های حیاطی فلزی تولیدی مجموعه ی آروان سازه با ورق های فلزی با کیفیت با ضخامت 3 میلیمتر در کنار پروفیل های فولادی فابریک صنعتی تولید می شود. امکان تولید درب با ضخامت کمتر و یا حتی بیشتر بسته به سفارش مشتری میسر می باشد.

بعد از متریال درب، پوشش درب از مهمترین عواملی است که بر روی طول عمر درب و کیفیت درب بسیار تاثیر گذار می باشد. رنگ کوره ای الکترواستاتیک بهترین پوشش برای تولیدات فلزی شناخته شده است. شرکت آروان سازه نیز پوشش رنگ کوره ای را برای محصولات خود انتخاب نموده تا ضمن زیبایی بیشتر و افزایش کیفیت محصول خیال شما را تا سال ها از بابت رنگ درب ها آسوده نماید. شما می توانید رنگ درب خود را به صورت سفید، سیاه و قهوه ای سفارش دهید.

بر روی درب های فلزی مجموعه ی آروان سازه شیشه ی سکوریت با نشان استاندارد قرار می گیرد. شیشه های سکوریت نشکن و با ایمنی بالا می باشند که علاوه بر تاثیر در امنیت درب، زیبایی و طرح درب را بسیار بهتر به نمایش می گذارند.

درب ها و چهارچوب آن طوری طراحی و تولید شده اند که امکان دیلم و اهرم نمودن بر روی درب وجود ندارد و از این لحاظ مانند درب های ضد سرقت عمل می کنند.

یراق آلات درب از جزئیات درب می باشند که شاید در وحله ی اول به چشم نیاید اما همین جزئیات کوچک می توانند در عملکرد و کارایی بهتر درب بسیار موثر باشند. تنوع و کیفیت در دستگیره و دیگر یراق آلات درب های فلزی در مجموعه آروان سازه توانسته است به خوبی به کیفیت محصولات این شرکت بیفزاید.

قفل های برقی به صورت پیش فرض بر روی درب های فلزی مجموعه نصب می شوند این قفل ها از ایمنی بالایی برخوردار هستند و امکان نصب ریموت و کنترلی کردن قفل نیز بر روی آن ها وجود دارد. بر اساس تقاضای مشتری امکان نصب هر گونه قفل و دستگیره ی پیشنهادی بر روی درب ها وجود دارد.

انواع درب ها از لحاظ نوع باز شو

در مجموعه ی اروان سازه هیچ محدودیتی در تولیدات از نظر نوع بازشوی درب وجود ندارد. تمامی درب های موجود درمجموعه و حتی درب های سفارشی به صورت راست باز شو به داخل، چپ باز شو به داخل، راست باز شو به بیرون، چپ باز شو به بیرون، ریلی ساده، ریلی 90 درجه، ریلی تلسکوپی و ریلی تاشو قابل اجرا هستند.

نحوه ی سفارش محصولات

جهت انتخاب درب های مناسب و متناسب با ساختمان شما، مشاورین مجموعه ی آروان سازه آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند. همچنین با مراجعه به وب سایت آروان سازه به آدرس https://arvansaze.com   شما می توانید هر یک از تولیدات مجموعه را با ابعاد درخواستی بسته به نوع ورودی و متراژ دهنه ی ساختمان خود سفارش دهید. درب های سفارشی پس حدود 20 روز آماده ی تحویل می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.