تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 18:00
کد خبر : 34707

معرفی بازی مجانی The Division Heartland توسط یوبی سافت؛ نسخه موبایل درراه است!

معرفی بازی مجانی The Division Heartland توسط یوبی سافت؛ نسخه موبایل درراه است!

یوبی سافت بازی مجانی تازه‌ای به نام The Division Heartland را معرفی کرده که یک اسپین آف برای سری بازی Tom Clancy Division محسوب می‌شود. استودیو Red Storm Entertainment، سازنده عناوین Tom Clancy به‌عنو..

یوبی سافت بازی مجانی تازه‌ای به نام The Division Heartland را معرفی کرده که یک اسپین آف برای سری بازی Tom Clancy Division محسوب می‌شود. استودیو Red Storm Entertainment، سازنده عناوین Tom Clancy به‌عنوان استودیو تولیدکننده بازی Heartland اعلام‌شده است.

یوبی سافت هیچ‌گونه تریلر معرفی یا توضیحات خاصی در مورد بازی The Division Heartland منتشر نکرده و مشخص نیست که این بازی مجانی چطور خواهد بود و آیا با یک اثر بتل رویال مواجه هستیم یا یک شوتر مشابه عنوان The Division 2؛ تنها می‌دانیم که این بازی قرار است طرفداران فرانچایز را به مکانی کاملاً جدید ببرد و ازنقطه‌نظری دیگر به جهان گسترده و هیجان‌انگیز The Division نگاه بیندازد.

مسیر هیجان انگیز فرانچایز The Division

یوبی سافت با انتشار مطلب تازه‌ای روی وب‌سایت خود، گفتگو خودمانی با طرفداران سری بازی تام کلنسی داشته است. فرانسوی‌ها در ابتدا از طرفداران خود تشکر کرده‌اند و حمایت آن‌ها را از سری بازی The Division ستوده‌اند و گفته‌اند که بسته الحاقی The Division 2: Warlords of New York دارای بیشترین تعداد کاربران فعال در تاریخ این فرانچایز بوده است.

بر اساس گفته‌های یوبی سافت، جامعه کاربران این فرانچایز به 40 میلیون نفر رسیده است و به همین دلیل وقت آن است که از یک بازی مجانی به‌منظور افزایش کاربران فعال رونمایی کرد. این بازی همان The Division Heartland است که توسط استودیو Red Storm ساخته می‌شود و قرار است به‌صورت مجانی در دسترس همگان قرار گیرد.

Ubisoft Logoدرحالی‌که کار روی بازی The Division 2 ادامه دارد، دیگر تیم‌های یوبی سافت به دنبال شیوه‌های تازه‌ای به‌منظور یافتن شیوه‌های تازه به‌منظور تبلیغ The Division هستند. مفتخریم از بازی Tom Clancy’s The Division Heartland، یک اثر مجانی در جهان دیویژن پرده برداریم. این بازی توسط Red Storm ساخته می‌شود که از سال 1997 روی سری بازی تام کلنسی کار می‌کند و تجربه آن‌ها باعث شده تا این استودیو، بهترین انتخاب برای پروژه جدید ما باشند.
بازی Heartland یک اثر مستقل است که نیازمند تجربه نسخه‌های پیشین نیست و شاهد یک مکان کاملاً جدید برای بازی هستیم. عنوان The Division Heartland در بازه زمانی 2021 تا 2022 در دسترس پلتفرم‌های PC، کنسول و کلاود قرار خواهد گرفت.

The-Division-Roadmap

بازی The Division به موبایل می‌آید

یوبی سافت در بخش دیگری از مطلب منتشرشده، نسخه موبایل بازی The Division را هم معرفی کرده است. این اولین بار است که فرانچایز دیویژن را روی پلتفرم موبایل مشاهده می‌کنیم. در حال حاضر اطلاعاتی از نسخه موبایل منتشرنشده و قرار است خبرهای بیشتری در ادامه سال جاری دریافت کنیم. یوبی سافت برنامه‌های زیادی برای این فرانچایز اکشن دارد و اگر از طرفداران نسخه دوم هستید، منتظر انتشار محتوای جدید در ماه‌های آتی باشید.

منبع: Ubisoft

نوشته معرفی بازی مجانی The Division Heartland توسط یوبی سافت؛ نسخه موبایل درراه است! اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.