تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 17:41
کد خبر : 506765
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نوین ارز سامانه تبادل رمزارز، پرفکت مانی و ووچر بسته هستند

نوین ارز سامانه تبادل رمزارز، پرفکت مانی و ووچر

نوین ارز سامانه تبادل رمزارز، پرفکت مانی و ووچر

کاربرانی که در حوزه رمزارز و خرید و فروش بین المللی فعال هستند، یا درآمدهای بین المللی دارند و میخواهند این مبالغ را به ریال تبدیل کنند، همیشه به دنبال پیدا کردن یک صرافی ارزدیجیتال شناخته شده، با قیمت های رقابتی و خدمات پشتیبانی مناسب هستند. در این مقاله میخواهیم به معرفی صرافی ارزدیجیتال نوین

کاربرانی که در حوزه رمزارز و خرید و فروش بین المللی فعال هستند، یا درآمدهای بین المللی دارند و میخواهند این مبالغ را به ریال تبدیل کنند، همیشه به دنبال پیدا کردن یک صرافی ارزدیجیتال شناخته شده، با قیمت های رقابتی و خدمات پشتیبانی مناسب هستند. در این مقاله میخواهیم به معرفی صرافی ارزدیجیتال نوین ارز novinarz.com، ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال، پرفکت مانی و گیفت کارت بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال در اصل یک سامانه خدماتی است. در این سامانه خدمات در خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه داده می شود. در سایت صرافی ارزدیجیتال شما میتوانید ارز دیجیتال خود را به سایر ارزها تبدیل کنید، ارز خود را بفروشید و در قبال آن ریال دریافت کنید، یا در قبال پرداخت ریال ارز دیجیتال مورد نظر خود را خرید کنید. محل درآمد زایی سایت های صرافی از اختلاف قیمت خرید و فروش رمزارزها و در برخی از سایت ها اخذ کارمزد از کاربران فروشنده یا خریدار ارزدیجیتال است که به اصطلاح به ترتیب میکر و تیکر گفته میشود.

در برخی از سامانه های رمزارزی امکان نگه داری و ذخیره رمزارز شما نیز وجود دارد و میتوانید با کمک کیف پولی که به شما اختصاص داده میشود، رمزارز خود را نگه داری کنید و هر زمان که نیاز داشتید، به فروش برسانید یا به سایر رمزارزها تبدیل نمایید.

انواع صرافی ارزدیجیتال

به طور ساده و خلاصه در ایران ما معمولاً دو نوع صرافی داریم. صرافی OTC و P2P یا بازارچه معاملاتی. در صرافی های OTC شما طرف خرید و فروش خود صرافی است. به این معنا که خریدار ارز شما و فروشنده ارز به شما مدیریت سایت مذکور است. در این نوع صرافی معمولاً کارمزد اضافی از کاربر دریافت نمیشود و شما با نرخ تعیین شده توسط مدیران سایت میتوانید خرید و فروش خود را انجام دهید. این صرافی از کارکرد ساده تری نسبت به سایر صرافی ها برخوردار است و ثبات قیمت نیز معمولاً بیشتر است.

در طرف مقابل صرافی های P2P یا بازارچه های معاملاتی قرار دارد. در این صرافی ها شما برای خرید و فروش باید یک قیمت واحد مشخص پیشنهاد دهید تا کاربری دیگر که پیشنهادی متناسب به حجم فروش و مبلغ واحد شما دارد پیدا شود تا معامله انجام شود. در این نوع صرافی ها سود صرافی در اخذ کارمزد از فروشنده و خریدار به صورت درصدی از مبلغ معامله است. کارکردن با این نوع صرافی ها معمولاً پیچیده تر بوده و مناسب افرادی است که آشنایی بیشترین با معاملات ارزهای دیجیتال دارند. سرعت انجام معاملات نیز معمولاً نسبت به صرافی OTC کمتر باشد.

صرافی ارزدیجیتال نوین ارز

از سال ۱۳۹۹ صرافی ارز شروع به فعالیت نموده است. این صرافی با خرید و فروش پول الکترونیکی پرفکت مانی کار خود را شروع کرده است. سپس با اضافه نمودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انواع گیفت کارت خدمات خود را در این زمینه گسترش داده است.

نوین ارز، هدف خود را تسهیل در ارائه خدمات به کاربران تازه وارد در این حوزه قرار داده است. در این صرافی تلاش می شود تا کاربران در بستر یک پلتفرم OTC تجربه کاربری مناسبی از خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشند. در این پلتفرم با انتشار مطالب آموزشی پایه در زمینه استفاده از پول های الکترونیک و ارزهای دیجیتال سعی شده است تا دانش کاربران در دنیای مبادلاتی ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند.

مزایای صرافی ارز دیجیتال نوین ارز عبارت اند از:

  • امکان خرید و فروش کلیه ارزهای موجود در بزرگترین صرافی جهان یعنی بایننس
  • واریز آنی ارز خریداری شده در کیف پول معرفی شده از جانب کاربر
  • تسویه آنی مبلغ حاصل از فروش ارز به حساب کاربر در صورت معرفی حساب بانک سامان و ملی، تسویه زیر یک ساعت برای دارندگان سایر کارت های بانکی برای مبالغ زیر ۲ میلیون تومان و طبق سیکل پایا برای سایر موارد.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته با کمک چت آنلاین، و ارسال تیکت
  • امکان خرید و فروش و احراز هویت در بستر اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ برای کاربران
  • کارمزد خرید و فروش ارز صفر برای کلیه کاربران سایت
  • نرخ های رقابتی خرید و فروش کلیه خدمات
  • امنیت بالا سایت
  • عضویت در تشکل های صنفی همچون انجمن فناوران زجیره بلوکی

خدمات ارائه شده توسط صرافی ارزهای دیجیتال نوین ارز

خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت است که به کاربران کمک میکند تا نسبت به انتقال و جابه جایی ارز خود به خارج، و یا برعکس نقد کردن و انتقال درآمد خارجی خود به داخل اقدام نمایند. از مزایای این سیستم، کارمزد کم جهت نقل و انتقال، سرعت بالا و انتقال آنی، عدم وجود محدودیت برای کاربران ایرانی، و وجود کارگزارهای متنوع در ایران و سایر نقاط جهان برای ارائه خدمات مرتبط با خرید و فروش پرفکت مانی است.

شما به کمک خدمات سایت نوین ارز novinarz.com می توانید به راحتی نسبت به خرید ووچر پرفکت مانی یا شارژ حساب کاربری و کیف پول خود در سایت پرفکت مانی اقدام نمایید. لازم به توضیح است که ووچر پرفکت مانی نیز یکی از محصولات شرکت پرفکت مانی است که کاربران میتوانند بدون ایجاد حساب در سایت رسمی پرفکت مانی نسبت به خرید آن اقدام نموده و یک مبلغ مشخص را به کمک آن به شخصی انتقال دهند.

در نوین ارز شما میتوانید نسبت به خرید پرفکت مانی به کمترین قیمت و بدون کارمزد اقدام نموده و حتی بدون انجام احراز هویت و ارسال مدارک کاغذی شامل کارت ملی و عکس سلفی با تعهدنامه تا سقف مشخص خرید انجام دهید. در این سایت همچنین فروش پرفکت مانی و ووچر آن به آسانی قابل انجام است. شما بعد از انتقال پرفکت مانی خود به کیف پول سایت نوین ارز و ثبت درخواست مبلغ ریالی، به صورت فوری برای بانک های منتخب ریال خود را دریافت خواهید کرد.

خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال

بیت کوین

بیت کوین یک ارزدیجیتال غیر متمرکز است که تراکنش های آن توسط یک زنجیره بلوکی تایید و در یک دیتابیس عمومی ذخیره می شود که به آن بلاکچین گفته میشود. کریپتوکارنسی بیت کوین اولین بار توسط ساتوشی ناکاموتو در سال 2008 افتتاح شد. این ارز پرطرفدارترین و اولین ارزدیجیتال عرضه شده است که با توجه به افزایش قیمت خیره کننده آن در سال های اخیر به محبوبیت زیادی بین سرمایه گذاران دست یافته است. این ارز همچنین به عنوان روشی برای خرید خدمات و کالا در سرتاسر جهان شناخته استفاده می شود.

تتر

نوین ارز سامانه تبادل رمزارز، پرفکت مانی و ووچر

تتر جزو یکی از محبوبت ترین ارزهای دیجیتال است. این ارز که در اصل یک ارز با قیمت ثابت و معادل یک دلار است به استیبل کوین معروف است. فعالان حوزه بلاکچین از این ارز معمولاً برای جابه جایی های دارایی خود استفاده می کنند. همچنین زمانی که نوسان قیمت در سبد سرمایه گذاری افزایش می یابد، میتوان به سرعت ارز خود را به تتر تبدیل کرد تا از ضررهای احتمالی جلوگیری نمود. پشتوانه این ارز طبق گفته پدیدآورندگان آن دلار آمریکا بوده و به ازای صدور هر تتر یک دلار در بانک به عنوان پشتوانه واریز میگردد.

اتریوم

اتریوم در سال 2013 توسط یک برنامه نویس به نام ویتالیک بوترین بنیانگذاری شده است. اتریوم در اصل یک زنجیره بلوکی غیرمتمرکز است که با یک قرارداد هوشمند کار میکند. اتر همان ارز بومی این پلتفرم است. از نظر حجم بازار اتریوم دومین رمزارز بعد از بیت کوین است. اتریوم همیشه به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت کریپتو بوده و حدود 20% از این صنعت را در برمیگیرد.

دوج کوین

دوچ کوین یک میم کوین محبوب در دنیای رمزارزهاست که در سال 2013 برای اولین بار ایجاد شده رشد قیمت خیره کننده آن در سال های اخیر سبب شد که کاربران رمزارز نسبت به خرید آن استقبال مناسبی نشان دهند. این میم کوین به علت اینکه کوین محبوب ایلان ماسک نیز می باشد و از حمایت او بهره مند است، از ارزهای شناخته شده دنیای رمزارزها است. شما میتوانید این ارز را بهترین قیمت در نوین ارز معامله کنید.

خدمات خرید و فروش گیفت کارت

نوین ارز سامانه تبادل رمزارز، پرفکت مانی و ووچر

گیف کارت یکی از خدمات محبوب نوین ارز است. شما میتوانید نسبت به خرید گیفت کارت اپل، نت فلیکس، استیم، گوگل پلی در این سایت اقدام نموده و حساب خود را در اپلیکیشن مربوطه شارژ کنید. گیفت کارت در مقادیر مختلف از یک دلار به بالا قابل صدور و استفاده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.