تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 نوامبر 2022 - 20:01
کد خبر : 505742

مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا

مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا

برای هر کسی که قصد دارد در این کشور بماند، درک زبان برای آمدن به کانادا اولویت اول است. کانادا در حال تبدیل شدن به یک رهبر بین المللی از نظر کیفیت و سلامت اجتماعی است. به عنوان یک نتیجه از کالج های آن، این یک مقصد محبوب برای دانشجویان از سراسر جهان است. برای

برای هر کسی که قصد دارد در این کشور بماند، درک زبان برای آمدن به کانادا اولویت اول است.

کانادا در حال تبدیل شدن به یک رهبر بین المللی از نظر کیفیت و سلامت اجتماعی است.

به عنوان یک نتیجه از کالج های آن، این یک مقصد محبوب برای دانشجویان از سراسر جهان است.

برای دریافت ویزای کانادا میتوانید با آژانس قصران گشت تماس بگیرید ! ویزا، فوری در دستان شماست.

یکی از الزامات اولیه برای تحصیل یا کار در این کشور حداقل نمره قبولی در آزمون های تافل، آیلتس برای گواهینامه های زبان انگلیسی، فرانسوی و تایید شده توسط کانادا است.

در ادامه این مقاله، اول مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا و مسائل مربوط به این موضوع را پوشش داد.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید داشتن ویزای شنگن خیلی برای دریافت ویزای کانادا به شما کمک میکند .

دو زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی هستند.

این دو زبان در کانادا مورد استفاده قرار می گیرند و به همان اندازه مهم و مفید هستند. برای مهاجرت به این کشور باید به این زبان یا حداقل یکی از آنها مسلط باشید.

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که هر کدام نیازمند جمع آوری امتیاز هستند. یکی از این عوامل مهم، کسب نمره خوب در امتحانات زبان انگلیسی و فرانسه است.

اگر انگلیسی و فرانسوی را روان صحبت کنید، امتیاز مهاجرت بیشتری دریافت خواهید کرد.

مطالعه راهبردهای مختلف برای آمدن به کانادا ضروری است.

گواهی زبان فرانسه برای مهاجرت به کانادا این زبان به شما کمک می کند تا با مردم کانادا صحبت کنید، زیرا فرانسوی زبان رسمی برخی شهرها و مناطق است.

اگر قصد مهاجرت به یکی از شهرهای فرانسوی زبان کانادا را دارید، باید در یکی از دوره های زبان فرانسه ثبت نام کنید و مدرک زبان مورد نیاز را دریافت کنید.

مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا

آزمون تسلط فرانسه (TEF) برای اولین بار در سال 1988 در پاریس برای ارزیابی تسلط افراد به زبان فرانسه طراحی شد.

در محدوده اتحادیه اروپا، بررسی دقیق دارای شش مرحله متمایز است، در حالی که در چارچوب قوانین کانادا، دوازده مرحله دارد. شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی از جمله برای اخذ تابعیت کانادا و مهاجرت به کبک ضروری است.

فرانسه یا انگلیسی برای مهاجرت به کانادا؟ زبان اول و دوم: انگلیسی و فرانسوی

آزمون تف TEF آزمون تفسیر یکی از حیاتی ترین آزمون های بین المللی است. این آزمون برای ارزیابی و تعیین سطح مهارت فرانسوی زبانان برگزار می شود.

کسانی که می خواهند به کانادا بیایند می توانند در این آزمون شرکت کنند تا مهارت زبان فرانسه خود را مشخص کنند.

این آزمون به دو صورت کاغذی و آنلاین برگزار می شود و افراد بالای 16 سال می توانند در آن شرکت کنند. علاوه بر این، بخش های مورد نیاز برای شنیدن، درک مطلب، نوشتن و گفتار وجود دارد.

تسلط به زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا انگلیسی یکی دیگر از زبان های شناخته شده در کانادا است. بیش از 67 درصد از جمعیت کانادا انگلیسی صحبت می کنند. به همین دلیل، صحبت کردن به این زبان برای مهاجرت و ماندن در این کشور ضروری است.

آیلتس ضروری ترین و قابل اعتمادترین آزمون مهارت زبان انگلیسی برای افرادی است که می خواهند به ایالات متحده بیایند. در واقع آزمون آیلتس تنها آزمون تایید شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی است.

هنگام ارائه مدارک مورد نیاز برای تضمین اقامت و مهاجرت کانادا، گواهی شرکت نیز باید درج شود. با این حال، سوال مهم این است که در آزمون آیلتس برای مهاجرت چقدر پول به دست می آید. تعداد امتیازات لازم برای گذراندن آیلتس به عنوان زبان قابل قبول برای مهاجرت به این کشور در جداول زیر آمده است. این نام ها توسط برنامه تعیین شده مشخص شده تعریف می شوند.

مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا

آیلتس صلاحیت نیروی کار فدرال (حداکثر: 24 امتیاز)

نمره تافل برای مهاجرت به کانادا آزمون تافل یکی از ارزیابی های جهانی است که توانایی زبان انگلیسی را می سنجد. اداره مهاجرت کانادا این آزمون را برای مهاجرت تحصیلی برگزار نمی کند، اگرچه کالج های خاصی در کانادا تافل را برای پذیرش دانشجو به رسمیت می شناسند.

اگر قصد دارید به کانادا بیایید، بهتر است آزمونی را انتخاب کنید که مطابق با شکل مهاجرت شما باشد.

مقیاس تافل از 0 تا 120 است. برای واجد شرایط بودن برای ورود به دانشگاه، کالج‌های مختلف در کانادا نمره قبولی تافل متفاوتی را می‌پذیرند، اما با این وجود، این آزمون یکی از مدرک‌های زبان مورد تایید کانادا است.

قبل از شرکت در آزمون، بهتر است با دانشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید و حداقل نمره تافل مورد نیاز برای پذیرش را جویا شوید.

مهاجرت به هر کشوری در جهان، از جمله کانادا، دانش زبان های رسمی آن کشور ارتباط با مردم محلی را تسهیل می کند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، شرکت در برنامه ها و دوره های زبان انگلیسی یا فرانسوی شرایط زندگی شما را در کانادا بهبود می بخشد.

 

حداقل نمره قبولی در انواع آزمون های زبان با توجه به اینکه روش های مهاجرتی متنوعی وجود دارد، حداقل نمره قبولی برای آزمون زبان متفاوت است. در آزمون‌های زبان، CLB و NCLC برای تعیین امتیاز افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امتیاز زبان برای مسیرهای مختلف مهاجرت به کانادا اهمیت مهارت زبان در سیستم اکسپرس اینتری اگر برای هر یک از چهار توانایی زبان فرانسه نمره هفت یا بالاتر در NCLC دریافت کنید. ، شما واجد شرایط اعتبار زیر هستید:

اگر امتیاز CLB انگلیسی شما چهار یا کمتر باشد، می توانید 25 امتیاز جایزه دریافت کنید. یا اگر در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت نکنید. اگر در هر یک از چهار مهارت انگلیسی نمره CLB پنج یا بالاتر کسب کنید، می توانید 50 امتیاز اضافی کسب کنید. لطفاً بخوانید: روش اکسپرس اینتری

برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری، باید به زبان فرانسوی یا انگلیسی مهارت داشته باشید.

با استفاده از یک آزمون زبان شناخته شده، در آزمون تعیین سطح زبان شرکت کنید. حداقل نمره لازم برای آزمون زبان را بر اساس شرکت در برنامه خود کسب کنید. هنگام تکمیل نمایه اکسپرس اینتری، نتایج آزمون خود را ارائه دهید.

برای مهاجرت به کانادا باید به زبان انگلیسی یا فرانسه که دو زبان رسمی این کشور هستند مسلط باشید. آزمون های آیلتس، TEF و سلپیپ برای دریافت مدرک زبان مورد نیاز است. برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی یا فرانسه از موارد زیر استفاده می شود:

CLB مخفف Canadian Language Benchmarks برای انگلیسی و NCLC مخفف Canadian Language Competency Standards برای زبان فرانسه است.

CLB معیاری برای سنجش مهارت یک فرد در زبان انگلیسی و فرانسوی است. بر اساس این معیار، نتایج به دست آمده در آزمون‌های مختلف توسط مهاجران ارزیابی می‌شود. برنامه‌های مهاجرتی دیگری در اکسپرس اینتری وجود دارد که امتیاز زبان آنها متفاوت است. این موضوعات در موارد زیر بررسی می شوند:

رتبه بندی زبان بر اساس روش کارگران ماهر کانادا جدول زیر حداقل امتیاز لازم برای اولین زبان رسمی انتخاب شده در برنامه کارگران ماهر فدرال برای مهاجرت کاری به کانادا را نشان می دهد. این ابتکار حرکت افراد و کارگران ماهر را تسهیل می کند.

کمترین امتیاز برای هر یک از چهار مهارت زبانیCLB 7 انگلیسی فرانسوی NCLC 7نکته: برای دریافت گواهی زبان برای ورود به کانادا به عنوان متکلم به زبان رسمی دوم، نمره پنج CLB یا NCLC ضروری است.

حداقل امتیاز برای هر چهار مهارت فرانسوی حداقل امتیاز برای هر یک از چهار شایستگی انگلیسی طبقه بندی ملی شغلی کاناداNOC NCLC 7 CLB 7 NOC 0 یا A، یا همان درجه مهارت صفر یا ANCLC، 5 CLB 5 NOC B یا سطح صلاحیت معادل BImmig از کارشناسان فنی واجد شرایط به کانادا، مهارت های زبان کمترین امتیاز را داشتند.

شنیدن و صحبت کردن انگلیسی CLB 5: خواندن و نوشتن زبان انگلیسی 4 فرانسوی Listening و Speaking NCLC 5 خواندن و نوشتن به زبان فرانسوی NCLC 5چگونه امتحانات زبان را به CLBS تبدیل کنیم زیرا CLB واحد سنجش مهارت زبان برای کسانی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند، نتایج آزمون های مختلف به این واحد ترجمه می شود. در زیر چهار جدول برای تبدیل نتایج CELPIP، IELTS، TEF و TOF به امتیازات ضرر برای CLB در اکسپرس اینتری آمده است.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.