تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 10:55
کد خبر : 21927

مدیر کل برند ردمی به عرضه سری ردمی نوت ۱۰ اشاره کرد

مدیر کل برند ردمی به عرضه سری ردمی نوت ۱۰ اشاره کرد

مدیر کل برند ردمی به..

مدیر کل برند ردمی به عرضه سری ردمی نوت ۱۰ اشاره کرد

شیائومی با عرضه پرچمدار می ۱۱ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، کمپین ۲۰۲۱ خود را عملاً پیش از شروع این سال آغاز کرده است. ژانویه امسال، نوبت به برند ردمی رسید تا با عرضه گوشی‌های ردمی نوت ۹T 5G و می ۱۰i 5G در هند، بدرخشد. ردمی اکنون خود را برای معرفی و عرضه سری موردانتظار ردمی K40 آماده می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که عرضه سری ردمی نوت ۱۰ نیز دور از دسترس نیست. لو ویبینگ (Lu Weibing)، معاونِ گروه شیائومی و مدیر کل برند ردمی، علاقه‌مندان این برند را برای محصولاتی نظیر لپ تاپ ردمی بوک پرو و سری ردمی نوت ۱۰ هایپ کرده است.

این مدیر اجرایی به سری ردمی نوت ۹ اشاره کرده که اخیراً انتشار یافته و از طرفداران ردمی پرسیده است که چه انتظاراتی از سری نوت ۱۰ دارند.

زیرمجموعه شیائومی در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ از ردمی نوت ۹ پرو ۵G برای بازار چین رونمایی کرد که نخستین گوشی هوشمند این شرکت محسوب می‌شود که به تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G SoC یکپارچه با مودم ۵G مجهز شده است. این گوشی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با حفره پانچ (برای میزبانی دوربین سلفی) با نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. با این وجود، یکی از دلایل اصلی فروش موفق این گوشی هوشمند، حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن به حساب می‌آید. این برند همچنین از ردمی نوت ۹ ۵G با چیپست دیمنسیتی ۸۰۰U مدیاتک برای بازار داخلی رونمایی کرده است. این دستگاه با عنوان ردمی نوت ۹T 5G در بازار هند نیز عرضه شده است. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا گوشی می ۱۰i به بازارهای غربی نیز راه خواهد یافت یا خیر، چراکه از مشخصاتی کاملاً مشابه با می ۱۰T برخوردار است. اینک اما، عرضه سری Redmi Note 10 نزدیک است و انتظار می‌رود این سری حاوی یک نسخه پرو با مشخصاتی مشابه با نسخه قبلی خود باشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.