تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 15:49
کد خبر : 35560

مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند

مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند

مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند مردی میانسال به نام رابرت فرانکلین (Robert Franklin) اهل هاپکینز سیتی تگزاس که در سال ۲۰۱۹ هنگام استفاده از آیفون ۶، باتری آن در دستانش منفجر ..

مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند

مردی میانسال به نام رابرت فرانکلین (Robert Franklin) اهل هاپکینز سیتی تگزاس که در سال ۲۰۱۹ هنگام استفاده از آیفون ۶، باتری آن در دستانش منفجر گشت و باعث آسیب به مچ دست و چشمانش شده بود، در یکی از شعبه‌های دادگاه ایالتی آمریکا در شرق تگزاس شکایت خود را علیه این کمپانی اعلام کرد.

در متن این دادخواهی آمده است که باتری آیفون ۶ به دلیل وجود نقص در آن در هنگام استفاده و شارژ کردن، دمای زیادی تولید می‌کند و می‌تواند برای کاربر آن خطرناک باشد. وی به دنبال آن است تا ثابت کند که این انفجار صدمات غیرقابل جبرانی به وی وارد کرده و درخواست خسارتی ۵ میلیون دلاری را برای هزینه‌های درمان و دادگاه و هم‌چنین یک تلفن همراه جایگزین کرده است.

مطالب مرتبط:

  • اپل نایت شیفت در بهبود خواب شبانه مؤثر نیست

  • اپل به یک شرکت لیزر که فناوری های واقعیت افزوده را می سازد، ۴۱۰ میلیون دلار می‌دهد

در ۱۵ آگوست ۲۰۱۹، رابرت فرانکلین در حال گوش دادن به موسیقی با آیفون ۶ خود بود که آن را در سال ۲۰۱۸ خریداری نموده بود؛ پس از مدتی پخش آهنگ به صورت ناگهانی متوقف می‌شود و رابرت هنگامی که تلفن همراه را به دست می‌گیرد تا مشکل دستگاه را بیابد، باتری تلفن همراه در دست او منفجر می‌شود و به چشمان او آسیب می‌رساند و هم‌چنین باعث سقوط وی نیز می‌گردد. او برای آن که از ضربه ناشی از سقوط در امان بماند، دستان خود را بین زمین و بدن خویش قرار می‌دهد که این کار باعث آسیب شدیدی به مچ یکی از دست‌های او می‌شود.

البته این دادخواهی اشاره‌ای به وضعیت آیفون ۶ موردنظر در هنگام استفاده نمی‌کند و این که آیا این دستگاه دست دوم بوده است یا از نمایندگی رسمی اپل خریداری شده است. این مدل در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی اپل عرضه شد و یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های آیفون تا به امروز محسوب می‌شود.

منبع: phoneArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.