تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 12:39
کد خبر : 504513

نکته برای خرید سرامیک

نکته برای خرید سرامیک

بی شک تاکنون برای تعمیر و یا ساخت و ساز به فروشگاه های کاشی و سرامیک مراجعه کرده اید، وقتی با فروشنده صحبت در مورد خرید این محصول می کنید، بیشترین نکاتی که برای شما باید، حائز اهمیت باشد: 1- درجه بندی 2- ابعاد 3- کیفیت لعاب و چاپ نقش کاشی وسرامیک 4- برند تولید

بی شک تاکنون برای تعمیر و یا ساخت و ساز به فروشگاه های کاشی و سرامیک مراجعه کرده اید، وقتی با فروشنده صحبت در مورد خرید این محصول می کنید، بیشترین نکاتی که برای شما باید، حائز اهمیت باشد: 1- درجه بندی 2- ابعاد 3- کیفیت لعاب و چاپ نقش کاشی وسرامیک 4- برند تولید شده در این محصولات است . مسلماً اگر برای بار اول به  فروشگاه این محصولات جهت خرید مراجعه می کنید، حتما معمار یا نصاب را بدلیل داشتن تجربه ، به همراه خود ببرید. در ادامه به توضیح این 4 نکته برای خرید سرامیک می پردازیم.

این نکته کاملاً واضح و مبرهن است که مورد اصلی مهم در خرید سرامیک درجه بندی سرامیک می باشد. درجه بندی سرامیک از یک شروع شده و تا درجه 6-5 می رسد. کیفیت عالی و بدون عیب ( از لحاظ لعاب – چهارچوب سرامیک – پخت و …) را به سرامیک درجه یک اطلاق می کنند که پیشنهاد هر فروشنده به وهله ی اول به شما می باشد.  در ادامه براتون توضیح می دهیم که چرا ابعاد و درجه بندی از اهمیت زیادی برخوردار هستند . انتخاب مواردی فنی مثل ابعاد ، درجه بندی ، نیاز به مشاوره  دارد . وقتی کاشی و سرامیک در کارخانه تولید می شوند ، همگی دارای یک نوع خاک، لعاب ، چاپ ، می باشند. اما در پروسه ی تولید معمولا اتفاقاتی می افتد که در لعاب و چهارچوب این محصول ، خطا ایجاد می شود . وقتی محصول تولید شده از خط کوره خارج می شود روی نوار نقاله در قسمت کنترل کیفیت کارخانه به سمت قسمت کنترل کیفی نهایی و بعد از اون به  مرحله ی بسته بندی می رود ، مواردی هستش که  اپراتور در نظر می گیرد و باعث رتبه و درجه بندی کاشی و سرامیک می شود. این پارامترها که اپراتور برای درجه بندی و جدا سازی آن در نظر می گیرد، شامل : ترک ، جوش ، کیفیت و خطا در طرح چاپ شده ، لب پریدگی و حتی چهارچوب می باشد، که در این جداسازی مواردی همچون قیمت ، کاربری و کیفیت کاشی سرامیک را تحت الشعاع  قرار می دهد . در کل، کاشی ها براساس سطح ظاهر و قوس در بدنه و اختلاف سایز درجه بندی می شوند . در خرید کاشی و سرامیک  انتخاب رنگ و لعاب کاملا سلیقه ایست و فقط تنها موردی که شما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، سلامت کامل لعاب می باشد. در مطلب بالا متوجه شدیم تمامی نکاتی که در خرید سرامیک باید رعایت کنیم همگی در کیفیت درجه یک گنجانده شده است. تمامی مواردی که در بالا به آن پرداختیم تماماً مربوط به نکات فنی و تولید سرامیک می باشد، ضمن اینکه یکی از نکته های مهم در خرید سرامیک برند آن می باشد. بی شک کارخانه ای که سالیان زیادی ست در تولید سرامیک تجربه دارد و مهندسین خبره و همچنین دستگاه های پیشرفته بازدهی خوبی را بدنبال دارد. از برندهای معتبر تولید سرامیک می توان به برند مرجان ان هم با سابقه ای طولانی مدت اشاره کرد . از دیگر برندها pma – راک سرام – برند پالرمو که تولید در ابعاد مختلف و با کیفیت عالی دارند.

مطلب مفید بخوانید: معرفی انواع سنگ نما و ویژگی های آن

همانطور که در قسمت گفته شد در هنگام خرید سرامیک، چندیدن موارد است که شمارو به خرید معقولانه می رساند :

اول اینکه خرید خود را از فروشگاهی مطمئنی انجام دهید که دارای مشاورین خبره باشند و شما را در این امر راهنمایی کنند . دوم اینکه مواردی همچون درجه بندی سرامیک ، رنگ لعاب و کیفیت پخت طرح چاپ شده روی بدنه ی سرامیک و نوع برند تولیدی سرامیک  مد نظر داشته باشید. سایت کالاساخت فروشگاه اینترنتی آنلاینی است که محصولات خود را با مشخص کردن قیمت و درجه بصورت واضح برای شما کاربران قرار داده است. البته در حین خرید از سایت فروشگاهی کالاساخت مشاورین و کارشناسان همراه شما بوده ، برای خریدی مطمئن و طبق خواسته ی شما .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.