تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فوریه 2022 - 12:30
کد خبر : 502777

هر آنچه از بازی Red Dead Redemption 3 می‌دانیم

هر آنچه از بازی Red Dead Redemption 3 می‌دانیم

چه خبر از بازی Red Dead Redemption 3؟ این جمله خلاصه‌ای بر مباحثی است که می‌خواهیم در این مطلب به آن‌ها اشاره کنیم اما مسلما شما که از علاقه‌مندان این سری از بازی هستید، نمی‌خواهید به همین یک جمله بسن..

چه خبر از بازی Red Dead Redemption 3؟ این جمله خلاصه‌ای بر مباحثی است که می‌خواهیم در این مطلب به آن‌ها اشاره کنیم اما مسلما شما که از علاقه‌مندان این سری از بازی هستید، نمی‌خواهید به همین یک جمله بسنده کنید، می‌خواهید؟ اگر در دسته تجربه‌کنندگان بازی‌های Red Dead Redemption قرار می‌گیرید یا پیگیری اخبار این بازی برایتان حائز اهمیت است، به شما تبریک می‌گویم؛ جای درستی آمده‌اید. در این مطلب ضیافتی بر پا است و قرار است کلی درباره این بازی محبوب و خارق‌العاده گپ بزنیم. پس مثل همیشه همراه پارسی‌ گیم باشید.

بازی Red Dead Redemption 3

قبل از این که شروع به خواندن کنید بد نیست بدانید که ریمستر بازی Red Dead Redemption 1 در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهد که گفته می‌شود از مکانیک مشابه نسخه دوم بازی بهره می‌برد. این یعنی تا تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 3 کلی وقت داریم تا با نسخه‌های جدید خود را سرگرم کنیم و خوش بگذرانیم و وقتی می‌گویم «کلی وقت» بیراه نمی‌گوییم! تا انتها همراه باشید تا خودتان متوجه شوید که ماجرا از چه قرار است.

هشدار: مطلبی که هم‌اکنون در حال مطالعه آن هستید حاوی فاش شدن محتوای داستانی است. بنابراین اگر هنوز بازی رد دد ریدمپشن 1 یا 2 را تجربه نکرده‌اید یا می‌خواهید به زودی یکی از آن‌ها را بازی کنید پیشنهاد می‌کنم خواندن این مقاله را به بعد از تجربه بازی‌ها موکول کنید.

مروری بر خاطرات نسخه‌های قبلی

سری بازی رد دد ریدمپشن بر خلاف تاریخ‌های ساخت، توسعه و انتشار بازی آن، روندی کاملا برعکس در داستان خود سیر می‌کند به طوری که نسخه دوم بازی از نظر زمانی، مقدم بر نسخه نخست آن است. شاید این ایده در ابتدا گیج‌کننده و ملالت‌آور به نظر برسد اما باور کنید که لذت دوچندانی در حین بازی به شما می‌بخشد. فلش‌بکی تقریبا 50 ساعته به گذشته شخصیت نسخه نخست، یعنی جان مارستن (John Marston) این را در گوشتان زمزمه می‌کند: «راکستار مرا دوباره به عقب برگردان!»

در نسخه ابتدایی بازی شما با شخصیت جان مارستن آشنا می‌شوید که مزرعه خود را با خانواده کوچک اما گرم و صمیمی‌اش مدیریت می‌کند ولی قرار است به زودی پیکر این خانواده با تیراندازی‌های ماموران دولتی به سرکرده ادگار راس خونین و مالین شود. زندگی مارستن به خطر می‌افتد و او برای نجات خانواده و دستاوردهایش مجبور به مبارزه و تلاش می‌شود. برای این کار، جان با ادگار راس که مسئول پرونده او است به توافق می‌رسد تا در ازای لو دادن، دست‌گیری یا کشتن اعضای باند سابقش، بار دیگر امنیت خود را به آغوش بکشد اما بعد از وفای به عهد جان مارستن، زندگی روی بی‌وفای خود را به او نشان می‌دهد و…

  • 10 کاری که نباید در بازی Red Dead Redemption 2 انجام دهید

پایان نسخه اول بازی رد دد پایانی تقریبا بن‌بست‌مانند بود چرا که همه چیز با آن تمام می‌شد و کسی فکرش را نمی‌کرد که Rockstar بتواند نسخه دومی ‌از این بازی بسازد که به این اندازه محبوب شود و البته داستانی جذاب و ادامه‌دهنده نسخه اول داشته باشد. در مقابل راکستار دوباره توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد. این بار نسخه دوم بازی درخشنده‌تر ظاهر شد به طوری که اکنون آوازه آن گوش همه جهان را کر کرده است.

حقیقتش نمی‌خواهم درباره بازی Red Dead Redemption 2 بیش از این بنویسم اما برای پایبندی به قانون این بند از مقاله ذکر چند نکته را لازم می‌دانم؛ شما در نسخه دوم به زمانی قبل‌تر از درگیری‌های ماموران دولتی با جان مارستن منتقل می‌شوید و بازی را با دو شخصیت اصلی داچ وندرلیند (Dutch van der Linde) و آرتور مورگان (Arthur Morgan) آغاز می‌کنید. آرتور دوست جان مارستون و یکی دیگر از اعضای باند داچ است که به او در فرار از باند و برپایی خانواده‌اش کمک می‌کند. شما در پایان نسخه دوم هدایت جان را بر عهده می‌گیرید و بازی را خیلی شیرین و رمانتیک به پایان می‌برید تا این شیرینی، تلخی پایان نسخه قبلی را کمی خنثی کند.

بازی Red Dead Redemption 3

نسخه سوم بازی Red Dead Redemption

این بازی هنوز ساخته نشده است اما صداهایی به گوش می‌رسد که قند در دل‌ها آب می‌کند. سوال این جا است که چرا نسخه سوم؟ اصلا چرا گیمرهای دنیا متفق‌القول هستند که می‌خواهند نسخه سوم بازی را تجربه کنند؟

جواب بسیار ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید؛ محبوبیت و استقبال فوق‌العاده بازیکن‌ها در سرتاسر جهان از نسخه دوم بازی به فروش نسخه قبلی آن نیز کمک کرد و همین نسخه نیز توانست به جمع 10 بازی پرفروش تاریخ بازی‌های ویدیویی بپیوندد. اکنون که در حال نگارش این محتوا هستیم RDR2 با گذشت حدود سه سال از زمان انتشار خود فروش 43 میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است که پیش‌بینی می‌شود این فروش با توجه به پتانسیل‌های بالای بازی در سال‌های آینده افزایش پیدا کند (تنها توجه به این نکته کافی است که GTA طی 8 سال توانسته 160 میلیون نسخه فروش کند. اگر روند فروش را برای RDR2 بدون جهش خاصی در نظر بگیریم این بازی 5 سال بعد، فروشی نزدیک 120 میلیون نسخه خواهد داشت که این فرض وجود ریمسترها، تبلیغات کمپانی‌ها، افزایش نرخ محبوبیت بین مردم و… را در نظر نگرفته است. با توجه به این نکات هیچ بعید نیست در سال‌های آتی RDR2 را در جمع سه بازی پرفروش جهان مشاهده کنیم).

  • ساخت بازی Red Dead Redemption 3 تایید شد

نقد‌ها و بررسی‌ها درباره این بازی همگی سرشار از تعریف و تمجیدها بود و رد و نشانی از اعتراض یا انتقاد یافت نمی‌شد. البته کار تیم توسعه‌دهنده بازی نیز خوب و اصولی پیش رفته بود به طوری که کم‌تر با باگ‌ها یا خرابی‌های هنگام نصب، اجرا یا بازی آنلاین مواجه می‌شدیم. خلاصه همه این اتفاقات در کنار هم قرار گرفتند و از Red Dead Redemption یک ستاره ساختند. البته هنوز از سر دادن شعار «تا سه نشه بازی نشه» خسته نشده‌ایم و دوست داریم درباره نسخه سوم سری رد دد بیشتر بدانیم و به زودی آن را تجربه کنیم. در ادامه جزئیات بیشتری از بازی Red Dead Redemption 3 ارائه خواهیم داد.

بازی Red Dead Redemption 3

راکستار برای بازی Red Dead Redemption 3 چه فکری در سر دارد؟

راکستار چه نقشه‌هایی برای RDR3 در سر می‌پروراند؟ پاسخ به این سوال در سیاست‌ها و پروژه‌های در دست ساخت راکستار خلاصه می‌شود. با بررسی این دو مسئله می‌توانیم به پاسخ سوال خود دست پیدا کنیم.

در همین راستا گفتنی است که Rockstar پروژه‌های بزرگ و البته محبوب دیگری چون ریمستر نسخه اول RDR و نسخه ششم GTA را در دست ساخت دارد و اگر نوبتی هم که باشد، نوبت این دو بازی خواهد بود چرا که از لحاظ شروع توسعه بازی دارای تقدم هستند و البته که در پشت این اولویت‌بندی‌ها یک سری سیاست تجاری نهفته است. اولویت‌هایی که گفته می‌شود به ترتیب Red Redemption 1 Remaster، GTA VI سپس Red Dead Redemption 3 باشند.

  • رازهای بی‌پاسخ بازی Red Dead Redemption 2

قطعا پروژه‌های این کمپانی بزرگ بازی‌سازی صرفا به این سه پروژه ختم نمی‌شود و برنامه‌های خرد و کلان دیگری را در کنار این‌ها تحت پوشش قرار می‌دهد اما این که مسئولان بازی‌ساز چه طرز تفکری را درباره بازی رد دد ریدمپشن 3 پیشه کرده‌اند صرفا برنامه‌ها و سیاست‌های محرمانه راکستار می‌تواند آن‌ها را آشکار کند. مسلما هر اطلاعاتی که ما درباره بازی‌ها داریم کامل‌ترین اطلاعات نیست و خبر بکر، همواره بدون رسانه‌ای شدن در نزد عوامل سازنده باقی می‌ماند ولی می‌توانیم این طور حدس بزنیم که با توجه به محبوبیت و خواست مردمی، چرا که نه؟ راکستار اصلا بدش نمی‌آید نسخه دیگری با نام بازی Red Dead Redemption 3 را روانه بازار کند و روز‌به‌روز بیشتر از قبل قدرت بازی‌سازی خود را به رخ دیگر کمپانی‌ها بکشاند.

آیا بازی رد دد ریدمپشن 3 ساخته خواهد شد؟

در یک کلام، بله! اما اگر استدلال ما را برای این «بله» می‌خواهید باید شما را به اظهار نظرات عوامل توسعه‌دهنده بازی ارجاع دهیم. آن‌ها به وضوح از تغییرات هوش مصنوعی بازی سخن گفته‌اند و اذعان داشته‌اند که بازی Red Dead Redemption 3 از قدرت بیشتری بهره خواهد برد و قطعا یک گام دیگر از نسخه قبلی خود جلوتر خواهد رفت. در ادامه ما نیز باید اضافه کنیم که چرا یک گام؟ قطعا پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای در راکستار وجود دارد که می‌توان آن‌ها را روی نسخه سوم RDR پیاده کرد. مسلما قرار است یک بار دیگر حیرت زده شویم و همزمان با حس تعجبی که در صورت‌مان خانه کرده است از تک‌تک لحظات بازی لذت ببریم.

ایده‌ای که راکستار برای داستان بازی در سر می‌پروراند چیست؟

مطمئنم کاسه صبر برخی از شما لبریز شده است چرا که می‌خواهید هر چه سریع‌تر از محتوا و داستان بازی Red Dead Redemption 3 باخبر شوید؛ پس دیگر بیش از این معطلش نمی‌کنیم و یک‌راست می‌رویم سراغ ایده‌هایی که درباره خط داستانی و محتوای بازی رد دد 3 وجود دارد اما قبل از آن از شما می‌خواهیم که حتما ایده یا ایده‌آل خودتان را درباره داستان نسخه سوم Red Dead در بخش نظرات ثبت کنید چرا که بعد از خواندن ادامه مطلب ممکن است ذهن‌ شما محدود شود و ما از خواندن ایده‌های جذاب و متنوع کاربران محروم شویم. پیشنهاد می‌کنم روی این موضوع فکر کنید.

واضح است که راکستار نگذاشته است هیچ خبری درباره داستان بازی به بیرون درز کند یا شاید هم هنوز تیم نویسندگان و اتاق فکرشان وارد عمل نشده‌اند اما در این جا حالات مهم و محتمل را که توسط کاربران فضای مجازی مطرح شده است و دیگران نیز آن‌ها را تایید کرده‌اند بیان می‌کنیم:

  • نظرتان درباره جک مارستن، پسر جان چیست؟ بد به نظر نمی‌رسد چرا که با مطرح کردن این شخصیت و رساندن آن به دوران بلوغ و جوانی، می‌توان جاذبه‌های شخصیتی زیادی در آن ایجاد کرد. همچنین انگیزه کافی برای پیش بردن داستان وجود دارد چرا که جک به احتمال زیاد در صدد انتقام خواهد بود اما یک احتمال کم‌رنگ‌تر، بخشش است. این که جک بخواهد راه و روش پدرش را در پیش بگیرد و مزرعه را دوباره رونق ببخشد و از مادرش محافظت کند، شیر بدوشد و برای مرغ‌ها دانه بپاشد و…؛ به نظرم کافی است. به اندازه کافی کسالت‌آور بود! این ایده جالبی نیست چرا که بخشش جک و مزرعه‌داری او، به درد بازی‌های شبیه‌ساز مزرعه‌داری می‌خورد و نه Red Dead Redemption! پس احتمال وقوع همان مورد اول قوت می‌گیرد؛ یعنی انتقام و دمیده شدن روح جنگنده و یاغی جان مارستن در پسرش جک.
  • جنگ جهانی؟ این یکی چطور است؟ درست است که پایان جان و شروع جک مقارن با شروع جنگ جهانی و پایان غرب وحشی است اما آیا کسی هست که ایده جذاب و روح‌افزای غرب وحشی را بدهد و به جایش جنگ جهانی تکراری و نزدیک به مدرنیته امروز را بگیرد؟ همه ما دوست داریم در هنگام بازی کردن، دنیایی را تجربه کنیم که از دنیای اکنون ما دور باشد و همزمان با بازی به ما حس زندگی ببخشد. جنگ جهانی هیچ کدام از این ویژگی‌ها را ندارد. البته آثار بسیار پرقدرت و ارزشمندی در این زمینه ساخته شده‌اند اما به عنوان یکی از بازیکنان کوچک RDR می‌خواهم بگویم که وجود این آثار کافی است و حالا نوبت به وجود آمدن آثاری نوین و بدیع‌تر است. بعلاوه که جک واقعا به درد جنگ جهانی نمی‌خورد، همه ما شاهد بودیم که کار در اصطبل برای او چندش‌آور بود و او می‌خواست نویسنده شود. دنیای او لطیف‌تر از دنیای جنگ است.
  • ایده دیگر این است که داستان جوانی‌های آرتور مورگان را سپری کنیم که از جنبه‌هایی نو و از جنبه‌هایی تکراری است. نو بودن به دلیل آن که می‌توان وقایع جدیدی در زندگی آرتور را به نمایش کشید و همچنین مروری بر میانسالی داچ داشت و به طور خلاصه در زمانی زندگی کرد که اتفاقات می‌توانند دوباره جوانه زده و رشد کنند و جذابیت بیافرینند. تکراری هم از این نظر که ایده بازگشت به گذشته یک بار بین نسخه‌های اول و دوم رد و بدل شد و موفقیت کافی را به دست آورد. اگر مجدد این ایده عملی شود شاید این باور به وجود آید که راکستار سعی دارد با استفاده از الگوهای اثبات‌شده قدیمی‌ و پول‌ساز خود، صرفا یک بازی بی‌محتوا ارائه دهد و گیمرها را برای چند ساعت یکنواخت سرگرم کند. همچنین شاید برای عده‌ای شخصیت‌های بازی تکراری شوند و جاذبه خود را از دست دهند اما هنوز می‌توان روی این ایده سرمایه‌گذاری کرد و با استفاده از چند شگرد یک موفقیت دیگر را رقم زد.

ایده‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد؛ قریب به وقوع‌ترین ایده در یک ذهن ریسک‌پذیر، ساخت و پرداخت یک شخصیت کاملا جدید است اما همان طور که گفتیم این اقدام، ریسک کار را بالا می‌برد چرا که ممکن است کاراکتر جدید به مذاق‌ها خوش نیاید یا نتواند شخصیت نافذی را ارائه دهد. برای من که طرفدار شخصیت گیرا و جذاب داچ هستم، پرداختن به گذشته داچ بسیار هیجان‌انگیز است. برای مثال داچ جوان که رویاهای بزرگ در سر می‌پروراند با زیرکی تلاش می‌کند تا ثروت اندکی برای خود دست و پا کند و همچنان می‌خواهد بی‌توجه به زنانی باشد که به او پیشنهاد ازدواج می‌دهند. بعد باند داچ کم‌کم دست و پا پیدا کند و سر و کله کولم اودریسکول پیدا شود، او آرتور را از دست راهزنان نجات دهد و… . نظرتان درباره ماجرای زندگی داچ چیست؟

از گرافیک و گیم‌پلی بازی چه خبر؟

RDR2 یک شاهکار تمام‌عیار در مباحث هوش مصنوعی، گرافیک و مکانیک بازی بود (و هست). این موضوع باعث می‌شود کار سازندگان بازی بیش از پیش سخت شود چرا که بازیکنان دیگر به سلام و احوال پرسی با NPC‌ها رضایت نمی‌دهند و در نسخه بعدی یعنی Red Dead Redemption 3 انتظار می‌رود بازیکنان بتوانند تعاملات بیشتری با پیرامون خود داشته باشد؛ خواه حیوانات باشد خواه مردم ولنتاین.

حتما به خاطر دارید که در بازی Red Dead Redemption 2 وقتی از یک دانشمند دیوانه‌مانندی یک کتاب علمی ‌دریافت می‌کردید، بار بعد که او را می‌دیدید او از شما درباره کتاب می‌پرسید و می‌گفت که آیا آن را خوانده‌اید یا خیر؟ نظرتان درباره مطالب کتاب چه بود؟ جزئیات بسیار زیاد بازی باعث می‌شد تا شما از چنین بازخوردی شگفت‌زده شوید اما این شگفتی می‌تواند عادی شود. ما چیزی می‌خواهیم که به یک منبع بی‌نهایت وصل باشد و هر بار چیز جدیدتری ارائه دهد. شاید این تصور خیلی ایده‌آل و تئوریک به نظر برسد و در عمل چیزی به نام بی‌نهایت وجود نداشته باشد اما بازی‌سازان تا کنون بارها اثبات کرده‌اند که می‌توانند با استفاده از الگوهای تکرارشونده‌ای، اتفاقات جدید بسازند و گیمرها را هزاران ساعت پای سیستم بازی بنشانند.

عوامل بازی‌ساز بازی Red Dead Redemption 3 می‌گویند هوش مصنوعی بازی قرار است بهتر شود و کیفیت تعاملات و ارتباطات بالاتر برود. همچنین بعید به نظر می‌رسد راکستار بخواهد بازی را از صفر شروع به ساختن کند؛ این به آن معنا است که مشابهت‌های زیادی با نسخه‌های قبلی به ویژه نسخه دوم وجود خواهد داشت اما اگر خیلی عجله دارید که از جزئیات گرافیکی و گیم‌پلی بازی رد دد ریدمپشن 3 مطلع شوید یک راه میانبر به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید بازی‌های اخیر یا در دست ساخت راکستار را بررسی کنید. این بازی‌ها تقلب خوبی برای رسیدن به مقصود اصلی ما هستند.

رقیب های بازی Red Dead Redemption 3

جدی‌ترین رقیب بازی Red Dead Redemption 3

احتمالا می‌توانید حدس بزنید که کدام بازی رقیب سفت و سخت بازی red dead 3 به شمار می‌آید. Grand Theft Auto یا همان GTA خودمان، اصلی‌ترین مانع برای استارت پروژه بازی Red Dead Redemption 3 به شمار می‌رود. البته طرفداران جی‌تی‌ای از ما ناراحت نشوند، برای آن‌ها هم خبرهای خوشی داریم که در مقاله «هر آن چه که درباره بازی Grand Theft Auto 6 می‌دانیم» آن‌ها را عنوان می‌کنیم اما اگر بخواهیم به طور صرف، محبوبیت بازی رد دد را در نظر بگیریم و به سادگی از کنار محبوبیت بسیار بالای جی‌تی‌ای عبور کنیم، در واقع جانب انصاف را رعایت نکرده‌ایم چرا که قدمت GTA و سیر صعودی که این بازی در فروش نسخه‌های مختلف خود پشت سر گذاشته است با سری بازی RDR قابل مقایسه نیست (GTA با فروش 160 میلیون نسخه از سال 2013 تا اوایل 2022، در جایگاه دوم فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ قرار دارد). مسلما راکستار هم این مورد را به خوبی می‌داند و می‌خواهد آن بازی را زودتر بسازد که خواهان بیشتری دارد و در نتیجه فروش و سود بالاتری برای او به ارمغان می‌آورد.

در مقابل از دوستداران رد دد می‌خواهیم ناراحت نشوند و حواس‌شان را به این موضوع پرت کنند که بازی Red Dead Redemption بازی جدیدتری به حساب می‌آید و حالا‌حالاها می‌تواند توسعه یافته و منتشر شود. در واقع برخی فکر می‌کنند دوران GTA به سر آمده است و کم‌کم باید شاهد طلوع رد دد از خاور و غروب غم‌انگیز جی‌تی‌ای از باختر باشیم. در کل بعید به نظر می‌رسد با وجود سد محکمی ‌به نام GTA VI راکستار بخواهد توسعه بازی Red Dead Redemption 3 را زودتر شروع کند چرا که صلاحدیدها این طور ایجاب می‌کنند.

هدفم از آوردن این بند این بود که ضمن آگاهی‌بخشی درباره رقابت سنگین RDR و GTA، به طرفداران دو بازی بگویم که امیدهای خود را از دست ندهند. هر دوی این بازی‌ها فرزند یک خانواده یعنی راکستار هستند و ارزش معنوی یکسانی برای این کمپانی دارند؛ فقط یک مقداری ارزش مالی GTA گردن‌درازی می‌کند!

تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 3

تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 3

یکی دیگر از اصل‌مطلب‌ها را در این بخش آورده‌ایم که بسیار هم حائز اهمیت است. در واقع هدف ما این است که بدانیم چقدر باید برای تجربه بازی Red Dead Redemption 3 منتظر بمانیم؟ آیا تاریخ رسمی ‌از سوی منابع معتبر اعلام شده است؟

در پاسخ سوال دوم باید گفت که متاسفانه خیر! هیچ منبع موثقی وجود ندارد که خبری از زمان انتشار بازی RDR3 بدهد. در واقع اگر هم چنین خبری منتشر می‌شد ما باورش نمی‌کردیم چرا که با توجه به ترافیک کاری Rockstar و عظمت پروژه بازی رد دد ریدمپشن 3 بعید است بتوان برآوردی دقیق از زمان انتشار آن داشت. زمان انتشار بازی‌ها معمولا بعد از اتمام بخش عمده توسعه بازی اعلام می‌شود و بعد از اعلام تاریخ، چیزی بین یک یا دو سال باید منتظر ماند تا به موعد مقرر رسید. با این اوصاف تصور کنید که کسی ادعا کند این بازی در سال 2023 منتشر می‌شود! این ادعا عجیب و تا حدی خنده‌دار است چرا که زمان ساخت، توسعه و آماده‌سازی Red Dead Redemption 2 به تنهایی 8 سال بود!

نمی‌خواهم شما را ناامید کنم؛ همیشه در ناامیدی بسی امید است اما بهتر است به شایعات عجیب گوش نکنید و واقع‌بین باشید. همان طور که قبلا گفتیم اولویت‌های بالاتری برای پروژه‌سازی در راکستار وجود دارد که در بهترین حالت، رد دد 3 در اولویت سوم قرار می‌گیرد. با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسیم که به این زودی‌ها قرار نیست صدای سم اسب‌مان را روی سنگ‌فرش‌های سنت دنیس بشنویم یا آن مرد مکزیکی تیرانداز را که همیشه به شما پیشنهاد مسابقه می‌داد ببینیم.

Red Dead Redemption

آیا باید Red Dead Redemption 3 را با نوه‌هایمان بازی کنیم؟

از دیدن این عدد تعجب نکنید: 2030. سال 2030 محتمل‌ترین سال برای انتشار بازی Red Dead Redemption 3 است. این برآورد تقریبی را کاربران مجازی انجام داده‌اند که با عقل هم جور در می‌آید. با این وجود می‌توانیم بگوییم که شاید در آن زمان مجبور باشیم از نوه‌های خود بخواهیم نحوه بازی با کنترلر پلی‌استیشن 10 را به ما بیاموزند تا بتوانیم به سیدی ادلر کمک کنیم یک جنایتکار را تعقیب کند سپس برای درآوردن لسو از خورجین، باید از نوه خود بپرسیم «کدام دکمه را بزنم؟» و تا به خودمان بیاییم این را روی نمایشگر ببینیم: You Failed!

سخن نهایی

بازی Red Dead Redemption 3 واقعا دلربا خواهد بود. درست است که زمان زیادی را باید منتظر بنشینیم اما مطمئنا ارزشش را خواهد داشت. اگر قرار باشد نزدیک یکی از شهروندان Strawberry شوی و چاقو را آرام بیخ گوشش قرار دهی و بگویی «هر چی داری سریع رد کن بیاد!»، بدون این که سربازان قانون همه روی سرت آوار شوند یا اگر قرار باشد به سادگی بتوانی وارد هر خانه‌ای شوی و از آن دزدی کنی، برای یک مشت دلار بیشتر، دختر شهردار را گروگان بگیری، برای دوستانت نامه بنویسی و آن‌ها در قالب هوش مصنوعی به شما جواب دهند یا هزاران اتفاق دیگر که در ذهن و مخیله ما نمی‌گنجد، قطعا انتظار، ارزش خواهد داشت.

در این مقاله سعی کردیم همه آن چه را که این روزها نقل محافل بازی جهان است گردآوری کنیم و تقدیم شما کنیم. یقینا بازی Red Dead Redemption 3 یک بازی کامل در زمان خود، عالی و جذاب خواهد بود اما گاهی تبادل نظر و رویاپردازی درباره بازی جذاب‌تر از خود بازی می‌شود. حتما درباره داستان بازی رد دد 3 ایده‌پردازی کنید و در زیر این مطلب آن را عنوان کنید. خواندنش هم برای باقی کاربران عزیز خالی از لطف نخواهد بود.

نوشته هر آنچه از بازی Red Dead Redemption 3 می‌دانیم اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.