تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 10:30
کد خبر : 5457

دانلود بازی 16 Bit Soccer برای PC

دانلود بازی 16 Bit Soccer برای PC

دانلود بازی 16 Bit Soccer برای کامپیوتر در آن زمان‌ها که هنوز خبری از سیستم‌های قدرتمند کامپیوتری نبود و بچه‌ها برای سرگرم کردن خود به بازی‌های کوچه و خیابانی مانند کارت بازی یا گل‌کوچک روی می‌آوردند،..

دانلود بازی 16 Bit Soccer برای کامپیوتر

در آن زمان‌ها که هنوز خبری از سیستم‌های قدرتمند کامپیوتری نبود و بچه‌ها برای سرگرم کردن خود به بازی‌های کوچه و خیابانی مانند کارت بازی یا گل‌کوچک روی می‌آوردند، عده‌ای با کنسول‌های دهه 60 روزگاری را سپری می‌کردند و به‌نوعی باید گفت که دنیایی متفاوتی از دیگران داشتند. آتاری، سگا، دریم کست، نینتندو و بسیاری دیگر که به‌نوعی مرحله‌به‌مرحله جلو آمدند و هرکدام با ویژگی‌های جدید خود دلبری می‌کردند. در آن زمان‌ها سگا به‌واسطه حافظه‌دار بودن و بازی‌های متنوعی که ارائه می‌کرد، خواهان بیشتری داشت. شاید وقتی اسم این کنسول به میان می‌آید، ناخودآگاه فکر و ذهن کسانی که در آن دوره زندگی کرده‌اند، به سمت جوجه‌تیغی تیز و بداخلاقی برود که برای پشت سر گذاشتن چالش‌هایش چه بی‌خوابی‌هایی کشیده‌ایم. از آن دوران قرن‌هاست که گذشته و در حال حاضر کنسول‌های سونی و مایکروسافت حرف اول را در جهان می‌زنند اما در این میان هنوز افرادی هستند که دوست دارند تا بازی‌های قدیمی و به‌نوعی نوستالژیک را تجربه کرده و خاطرات تلخ شیرینشان را با دوستان زنده کنند. استودیو Sprakelsoft به‌تازگی دست به طراحی و انتشار عنوانی منحصربه‌فرد که می‌تواند با خود شمارا به جهان کنسول‌های قدیمی ببرد. 16 Bit Soccer خیلی شبیه به فوتبالی است که در کنسول‌های دهه 60 تجربه کرده‌ایم.

مکانیسم، رفتار، شکل ظاهری و فیزیک گیم پلی این بازی تماماً به نسخه‌های دهه 60 بازمی‌گردد. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی و در حالت 16 بیتی تهیه‌شده تا حس و حال آن زمان را به شما منتقل کند. بازی آن‌چنان سخت توسعه داده نشده که ندانید به چه صورت باید آن را انجام دهید، به‌واسطه کنترلرهای معمولی می‌توانید گروه محبوب خود را انتخاب کرده، وارد زمین چمن شوید و برای پیروزی مبارزه‌ای تمام‌عیار را تجربه کنید.

توسعه‌دهندگان بازی، در گیم پلی 5 لیگ مختلف اروپایی را در نظر گرفته‌اند که ازجمله آن‌ها باید به انگلیس، اسپانیا، آلمان، فرانسه و ایتالیا اشاره‌کنیم. چیزی در حدود 120 گروه مختلف از این پنج لیگ قابل انتخاب و بازی خواهد بود. در کنار گروه‌ها، حالت‌های مختلف بازی ازجمله مسابقات جهانی و اروپایی نیز در نظر گرفته‌شده تا به‌واسطه آن‌ها ساعت‌ها سرگرمی جذاب را تجربه کنید. شما می‌توانید به‌تنهایی یا با دوستان خود در به‌صورت دو نفرِ بازی کنید. برای جذابیت بیشتر، سه سطح دشواری در نظر گرفته‌شده تا مسابقات فوتبال چندان هم آبکی نباشند و هیجان رقابتی واقعی را به بازیکنان منتقل سازند. باید در یادداشت که در بازی 16 Bit Soccer تا زمانی که در هر تورنمنت یا لیگی پیروز نشده‌اید، بازی متوقف نخواهد شد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی و فوتبال هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون بازی FIFA 21 و eFootball PES 2021 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی 16 Bit Soccer با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

16 Bit Soccer 16 Bit Soccer 16 Bit Soccer

نوشته دانلود بازی 16 Bit Soccer برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.