تاریخ انتشار : جمعه 21 می 2021 - 12:05
کد خبر : 41720

هر آنچه در استریم جدید Overwatch 2 معرفی شد: از نقشه‌های جدید تا حالت PvP

هر آنچه در استریم جدید Overwatch 2 معرفی شد: از نقشه‌های جدید تا حالت PvP

شرکت بلیزارد در استریم سه‌ساعته از تمامی ویژگی‌های جدید بازی Overwatch 2 رونمایی کرده است. اگرچه تمرکز استریم روی حالت PvP بود اما از نقشه‌های جدید و محتوای اختصاصی بازی هم اطلاع پیدا کردیم. بیایید بب..

شرکت بلیزارد در استریم سه‌ساعته از تمامی ویژگی‌های جدید بازی Overwatch 2 رونمایی کرده است. اگرچه تمرکز استریم روی حالت PvP بود اما از نقشه‌های جدید و محتوای اختصاصی بازی هم اطلاع پیدا کردیم. بیایید ببینیم بازی Overwatch 2 چه آشی برای ما عاشقان بازی‌های ویدیویی پخته است!

حالت PvP بازی Overwatch 2 پنج نفره خواهد بود

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد، حالت PvP بازی Overwatch 2 با تیم‌های پنج‌نفره دنبال می‌شود. اگر نسخه اول را تجربه کرده باشید، می‌دانید که تیم‌های شش‌نفره در حالت PvP استفاده می‌شد اما تغییر بزرگی در این مورد ایجادشده و تیم‌های پنج‌نفره مقابل هم مسابقه خواهند داد. هرکدام از تیم‌ها شامل یک تانک، دو Damage و دو بازیکن پشتیبان خواهند بود.

تریلر معرفی کامل حالت PvP و نقشه های جدید بازی Overwatch 2

کاهش تعداد بازیکنان تیم باعث شده تا تمامی نقشه‌ها و استراتژی‌های نبرد تغییر پیدا کنند و هیروی تانک دیگر یک سپر مقاوم در برابر حملات نیست و در حملات هم شرکت خواهد داشت. این تغییر باعث شده تا تجربه PvP به طرز شگفت‌آوری بهبود پیدا کنند.

در ادامه باید بگوییم که هر کلاس شخصیتی یک قابلیت پاسیو دریافت خواهد کرد. برای نمونه تانک‌ها هنگام دریافت صدمه و آسیب، توانایی خود را به‌منظور حملات مهیب برای چند ثانیه از دست خواهند داد. هیروهای Damage قادر به انجام حرکات سریع‌تری خواهند بود و هیروهای پشتیبان هم در صورت عدم صدمه دیدن برای مدت مشخصی، میزان جان آن‌ها به‌طور خودکار افزایش پیدا می‌کند.

Montel-Carlo-Overwatch-2

نقشه جدید Monte Carlo بازی Overwatch 2

بلیزارد در بخش دیگری از استریم زنده، نقشه تازه‌ای را معرفی کرد. این مپ که Monte Carlo نام دارد، بر اساس اقامت گاه تفریحی به همین نام در جزیره موناکو ساخته‌شده است. این جزیره یک فضای بی‌نظیر برای مهمانان ثروتمند آماده می‌کند اما این بار قرار است به میدان نبرد در بازی Overwatch 2 تبدیل شود.

نقشه Monte Carlo از بازی Overwatch بسیار مشابه جزیره اصلی است و می‌توان ساختمان‌های بلندمرتبه روی تپه‌های زیبا را مشاهده کرد. در طول استریم توانستیم تمامی نقشه‌های موجود در بازی را ببینیم و در ادامه می‌توانید اسامی این نقشه‌ها را به همراه نقاط برجسته و مهمشان مشاهده کنید.

1 – New York

نقاط مهم:

  • Grand Central Terminal
  • Engine 11
  • Jephs Corner Pizza

2 – Toronto

نقاط مهم:

  • Hotel Montebianco
  • Tim Fordsons
  • Maple Leaf Trees

3 – Rio

نقاط مهم:

  • Club Sinestesia
  • Peacock Payload
  • Oh! Lucio-Oh’s!

4 – Rome

نقاط مهم:

  • Colosseum
  • Beautiful fountains
  • Zephyrus Vs. Maximus

5 – Monte Carlo

نقاط مهم:

  • AutoPilot Cars
  • Sparkles
  • Flying Yachts

نقشه‌های گوتنبرگ و بانکوک هم به‌عنوان بخشی از بازی اورواچ 2 حاضر خواهند بود. ممکن است تعدادی از نقشه‌های نسخه اول هم به پلی لیست اضافه شوند و فعلاً اطلاعات کاملی از آن‌ها نداریم.

Tank-Overwatch-2

حذف مود Assault

Assault یک مود مخصوص از حالت مبارزه تیمی بازی Overwatch است که هر دو تیم مهاجم و مدافع باید نقاط مختلفی از نقشه را تصرف کنند و امتیاز کپچر به دست آورند. تیم هجومی زمان محدودی به‌منظور حمله و تصرف نقاط در نظر گرفته‌شده دارد و تیم دفاعی هم باید در سوی دیگر جلوی حملات آن‌ها را بگیرد و نگذارد که تیم حریف، هیچ امتیازی کسب کند.

مود Assault از حالت مبارزه تیمی برداشته‌شده است و دیگر نمی‌توان در حالت Quick Play آن را پیدا کرد. درصورتی‌که همچنان علاقه‌مند به تجربه این مود هستید، می‌توانید در بخش کاستوم آن را دریافت کنید.

توسعه مودهای جدید اورواچ 2

بلیزارد پس از صحبت در مورد حذف مود Assault، به توسعه مودهای تازه‌ای پرداخت که هنوز از آن‌ها اطلاع نداریم. چند وقت پیش فهمیدیم که مود جدیدی به نام Push در دست توسعه است اما بلیزارد دیروز از مودهای جدیدی گفت که قرار است در ادامه سال معرفی شوند. در حال حاضر نمی‌دانیم چه مودها و نقشه‌های تازه‌ای در دست توسعه است اما قطعاً خدا ایجادشده با حذف مود Assault توسط یک سری حالت‌های جدید پر خواهد شد.

کارگردان بازی از معرفی یک حالت جدید برای اورواچ 2 در ماه‌های آینده خبر داد و ازنظر او با یک محتوای هیجان‌انگیز روبه‌رو هستیم. حالت داستانی اورواچ 2 هم در ادامه موردبررسی قرار گرفت و بر اساس گفته‌های کارگردان بازی، این بخش دارای مپ های مخصوص به خود خواهد بود و تجربه آن با بخش آنلاین متفاوت است.

Overwatch-2-Gameplay

گیم پلی بازی Overwatch 2 چه تغییراتی خواهد داشت؟

ازجمله تغییرات مهم باید به آپدیت رابط کاربری و حالت HUD اشاره کرد. همچنین طراحی سلاح‌ها و آیتم‌ها هم به‌طور کل تغییریافته‌اند. در زیر خلاصه از لیست تغییرات را بخوانید:

  1. آپدیت HUD بازی و بهبود رابط کاربری بازی
  2. نمایش پرتره بازیکن هنگام هیل کردن یکی از هم تیمی‌ها
  3. بهبود طراحی سلاح‌ها و ارتقاء سیستم صدا و انیمیشن‌های آن‌ها
  4. بهبود ظاهر هیروها و اضافه کردن طرح‌های بیشتر
  5. کاهش میزان شتاب هیروها هنگام دویدن
  6. تلفیق میزان جان و شیلد بازیکن و نمایش آن در یک خط
  7. بهبود مکانیسم کنترل جمعیت و ارتقاء هوش مصنوعی

یادبود جف کپلان

جف کپلان مدتی پیش از بلیزارد جدا شد. او کارگردان و خالق بازی اورواچ است و جدایی وی باعث تعجب افراد زیادی شد. تیم توسعه‌دهندگان بازی به‌منظور تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد وی، یک ایستراگ جالب را در بازی Overwatch 2 قرار داده‌اند. یکی از پیتزافروشی‌های واقع در نقشه نیویورک بازی به نام آقای کپلان نام‌گذاری شده است. در تصویر زیر می‌توانید پیتزافروشی Jephs Corner Pizza را مشاهده کنید.

Jeff-Caplan-Pizza-Overwatch2

این اسم به توییت چند سال پیش جف کپلان مربوط است. او چند وقت پیش از شعبه بلیزارد استارباکس قهوه خریده بود و باریستا اسم وی را به‌اشتباه، Jeph نوشته بود درحالی‌که Jeff نوشتار درست اسم آقای کپلان است. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی اورواچ 2 مشخص نیست اما ما هر آنچه لازم بود در مورد تغییرات جدید این بازی بدانید را در اختیار شما قراردادیم. پیشنهاد می‌کنیم حتماً ویدیو استریم دیروز را با دقت مشاهده کنید.

منبع: IGN

نوشته هر آنچه در استریم جدید Overwatch 2 معرفی شد: از نقشه‌های جدید تا حالت PvP اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.