تاریخ انتشار : یکشنبه 18 سپتامبر 2022 - 18:52
کد خبر : 505394

هیرادانا تخصصی ترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران

هیرادانا تخصصی ترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران

دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک به طور کلی همانطور که مشخص می باشد یعنی چگونگی چیدمان عناصر و فضاها در کنار هم در یک اداره که در نهایت منجر به استفاده ی بهتر از فضاهای اداره و رفاه بیشتر کارمندان و مراجعه کنندگان شود . این امر در سرتاسر چندسالی است که بسیار مورد توجه

دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک به طور کلی همانطور که مشخص می باشد یعنی چگونگی چیدمان عناصر و فضاها در کنار هم در یک اداره که در نهایت منجر به استفاده ی بهتر از فضاهای اداره و رفاه بیشتر کارمندان و مراجعه کنندگان شود . این امر در سرتاسر چندسالی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است به صورتی که مدیران تمایل زیادی دارند تا شرکت خود را به گونه ای طراحی دکوراسیون اداری کنند که هم منحصر به فرد باشد و هم تصویر مناسبی از برند آن ها را به جهانیان نشان دهد . از این رو در ایران نیز چگونگی دکوراسیون اداری مخصوصا در سال های اخیر بسیار مهم شده است .

ترندهای دکوراسیون اداری در ایران

  • استفاده از نقوش و اشکال ایرانی

بسیاری از افراد امروزه به سبک مدرن و سبک های معاصر دنیا علاقمند می باشند و تمایل زیادی دارند که در فضای اداری خود از این سبک ها استفاده نمایند . از طرفی طراحان هیرادانا توانسته اند با استفاده از طرح ها و الگوهای ایرانی که شامل هندسه ها و خطاطی های خاص سنتی ایرانی می باشد در کنار این سبک ها طرح هایی منحصر به فرد را خلق نمایند که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند . به همین دلیل می توان گفت که این نقوش و اشکال امروزه در میان طراحان و کارفرمایان ایرانی بسیار پر طرفدار بوده و ترند می باشد .

هیرادانا تخصصی ترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران

  • استفاده از پارتیشن برای جدا نمودن فضاها

یکی از ترندهای روز طراحی دکوراسیون اداری در دنیا استفاده از انواع پارتیشن برای جداسازی فضاها به جای دیوارهای بتنی و آجری می باشد . پارتیشن ها می توانند شیشه ای ، فلزی و یا چوبی باشند و با توجه به نیاز فضا می توانند به صورت کامل از کف تا سقف و یا تا نیمه باشند . درواقع استفاده از پارتیشن ها باعث ارتباط بیشتر کارمندان با یکدیگر و در نتیجه همکاری و هماهنگی آن ها می شود که مدیران امروزه متوجه شده اند هر چقدر تعامل میان کارمندانشان بیشتر باشد روند کار بهتر طی خواهد شد و راندمان کاری شرکت بالا خواهد رفت .

  • هماهنگی با طبیعت

استفاده از المان ها و متریال های طبیعی و همچنین توجه به استفاده از انواع انرژی یکی از ترندها و الزامات طراحی های امروزی می باشد و طراحی اداری نیز از آن مستثنا نمی باشد . طراحان با استفاده از طراحی دیوار سبز ، استفاده از گلدان ها ، استفاده ی حداکثری از نور طبیعی ، استفاده ی مناسب و صرفه جویانه از انرژی ها و … سعی در دوستی با طبیعت و حفظ آن داشته تا رویکردی مفید به طرح خود اضافه نمایند و نتایج مثبتی را بر جای بگذارند .

  • استفاده از مبلمان منحنی

مبلمان و میز و صندلی را می توان از اصلی ترین عناصر در فضاهای اداری دانست . مبلمان در فضای اداری ، اتاق مدیر و اتاق جلسه و میز و صندلی نیز در اتاق کارمندان و اغلب فضاهای اداری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . امروزه مبلمان و میز و صندلی هایی که دارای فرم منحنی بوده و دسته ها و پارچه هایی ساده دارند بیشترین محبوبیت را در استفاده در فضاهای اداری دارا می باشند . درواقع به این صورت طراحان هم سادگی اداره را حفظ کرده و هم باعث جلوه گری دکوراسیون طراحی شده ی خود می شوند .

  • ترکیب رنگ های جسورانه مانند رنگ صورتی در کنار رنگ سبز

یکی از مواردی که امروزه در طراحی دکوراسیون اداری بسیار حائز اهمیت بوده و در انتخاب آن بررسی های زیادی صورت می گیرد رنگ های استفاده شده در فضا می باشد . در گذشته اغلب از رنگ های سفید ، کرم و قهوه ای برای فضاهای اداری استفاده می شد و این به صورتی بود که هر شرکتی با هر گونه فعالیتی دارای همین ترکیب رنگ بود اما امروزه می توان شاهد محبوبیت رنگ های شادتر در فضاهای اداری و استفاده از آن ها بود . ترکیب رنگ سبز و صورتی از ترندهای روز دنیا در طراحی دکوراسیون اداری می باشد . صورتی و سبز نیز مانند دیگر رنگ ها دارای تناژهای مختلفی می باشند اما صورتی کلایم و سبز صابونی بیشترین محبوبیت را دارا می باشند  .

  • استفاده از اکسسوری ها و عناصر تزیینی

همانطور که گفته شد در ایران استفاده از المان های سنتی ایرانی در فضاهای اداری و دکوراسیون آن ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است . از جمله عناصری که می توان با استفاده از آن ها به دکوراسیون اداری حس و حالی ایرانی بخشید عناصر تزیینی و اکسسوری ها می باشند . قاب های سنتی ، پنجره های رنگی ، گلدان هایی با طرح های سنتی و … همه و هم می توانند گزینه های مناسبی برای استفاده از در فضای اداری باشند .

  • استفاده از متریال های طبیعی

از آنجایی که رویکرد پایدار و اهمیت به طبیعت یکی از مواردی است که گفته شد امروزه در ایران و در سرتاسر جهان بسیار مورد توجه است طراحان سعی می کنند در طراحی دکوراسیون اداری از متریال هایی که بافتی طبیعی داشته مانند چوب ، آجر ، سنگ و … استفاده کنند و از ترکیب این موارد با یکدیگر زیبایی بصری و نشاط را به فضای اداره ببخشند .

  • و …

 

 

هزینه ی طراحی دکوراسیون اداری توسط شرکت های تخصصی

شرکت های باتجربه و تخصصی مهندسی و طراحی برای انجام دکوراسیون اداری یک شرکت و اداره موارد مختلفی را سنجیده و در ابتدای کار با کارفرمای خود آن ها را درمیان گذاشته و از هزینه ی احتمالی کار آن ها را باخبر می کنند . از جمله ی این موارد می توان به بررسی مساحت اداره ، متریال های مورد نیاز ، سبک انتخابی کارفرما و … اشاره نمود . درواقع سبک انتخابی می تواند تا حدودی متریال هایی که قرار است مورداستفاده قرار بگیرد را مشخص نموده و مساحت فضا نیز مقدار متریال ها ، تعداد کارگران و مدت زمانی که نیاز است تا کار به سرانجام برسد را به ما می گوید و تمامی این موارد و بررسی آن ها می تواند بودجه ی حدودی مورد نیاز را مشخص نماید .

هیرادانا تخصصی ترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران

شرکت معماری هیرادانا را می توان به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون مانند دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون داخلی ویلا و … به شمار آورد . درواقع مهندسین و طراحان این شرکت در ایران همگی افرادی تحصیلکرده و با تجربه در این زمینه بوده که روز به روز به دانش خود با توجه به دانش و اطلاعات روز دنیا می افزایند و از ترندها و ترفندهای نوین دکوراسیون با خبر می باشند . همچنین از جمله مزیت های کار نمودن با شرکت هایی باتجربه همچون شرکت معماری هیرادانا می توان به دریافت تخفیف ها در تهیه متریال و دیگر موارد اشاره نمود که هزینه ی نهایی را برای کارفرما پایین آورده و باعث رضایت وی می گردد .

مهندسین این شرکت نیز در ابتدا تمامی موارد را با کارفرما بررسی نموده و در صورت تایید شروع به طراحی و اجرای انواع دکوراسیون اداری می نماید که همین امر سبب بیشتر شدن رضایت کارفرمایان در انتهای پروژه می شود .

هیرادانا تخصصی ترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران

کلام آخر

همانطور که گفته شد برای داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب و حرفه ای و منحصر به فرد حتما باید از متخصصین و شرکت های باتجربه و حرفه ای مانند شرکت معماری هیرادانا کمک بگیرید . برای سپردن پروژه ی خود به شرکت معماری هیرادانا و دریافت خدمات از آن ها اولین کاری که باید انجام دهید برقراری ارتباط با دفاتر و یا مهندسین این شرکت می باشد . شما می توانید حضوری و یا تلفنی از طریق شماره 09125754921 این کار را انجام داده و پس از دریافت مشاوره، دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک خود را به این شرکت و افراد بسپارید . با مطالعه ی رزومه ی مهندسین هیرادانا می توانید از نتیجه ی کار خود مطمئن بوده و با خیالی جمع منتظر نتیجه بمانید .

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.