تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 آگوست 2021 - 10:48
کد خبر : 44246

والمارت به دنبال تولید محصولات رمزارزی است

والمارت به دنبال تولید محصولات رمزارزی است

والمارت به دنبال تولید محصولات رمزارزی است براساس گزارش بلومبرگ، فروشگاه والمارت به‌دنبال استخدام مدیر ارشد جدید برای تولید محصولات رمزارزی و همچنین افزودن قابلیت استفاده از رمزارز به عنوان روش پرداخت..

والمارت به دنبال تولید محصولات رمزارزی است

براساس گزارش بلومبرگ، فروشگاه والمارت به‌دنبال استخدام مدیر ارشد جدید برای تولید محصولات رمزارزی و همچنین افزودن قابلیت استفاده از رمزارز به عنوان روش پرداختی می‌باشد. این در حالی است که پیش از والمارت، آمازون نیز به‌دنبال استخدام فردی برای تولید محصولات رمزارزی بوده است. مدیر ارشد جدید والمارت وظیفه‌ی هدایت بخش تولید محصولات رمزارزی و ارائه‌ی نقشه راه تولید این محصولات در کنار شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها را بر عهده خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

  • احداث نیروگاه بزرگ خورشیدی در آمریکا برای استخراج رمزارز

  • افرادی که خود را جای ایلان ماسک جا زده بودند، حدود ۲ میلیون دلار رمزارز را به سرقت بردند

با وجود این‌که آمازون آمادگی خود برای دریافت رمزارز به عنوان روش پرداختی را انکار کرده است، اما افزایش ارزش رمزارزها در دوران شیوع ویروس کرونا باعث شده تا آمازون و بسیاری از شرکت‌های دیگر به تولید محصولات رمزارزی علاقه پیدا کنند. با رشد محصولات مرتبط با زنجیره بلوکی مانند توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) و پذیرش رمزارز به عنوان روش پرداختی در بسیاری از سینماهای زنجیره‌ای بزرگ مانند AMC، علاقه‌ی مردم به استفاده از این منابع دیجیتالی نیز افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر آمازون و والمارت از روش‌های پرداختی با رمزارز پشتیبانی نمی‌کنند اما بعید نیست که در آینده‌ای نه‌چندان دور این قابلیت در اختیار مشتریان این فروشگاه‌ها قرار بگیرد.

نظر شما در مورد رمزارزها چیست؟ آیا رمزارزها جایگزین ارزهای معمولی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

10منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.