تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 8:32
کد خبر : 5370

وان پلاس بند معرفی شد

وان پلاس بند معرفی شد

وان پلاس بند معرفی ش..

وان پلاس بند معرفی شد

سرانجام وان پلاس هم گجت پوشیدنی معرفی کرد. این شرکت دیروز از مچ‌بند جدید خود به‌ نام وان پلاس بند رونمایی کرد. این مچ‌بند هوشمند با حسگر SpO2، نمایشگر رنگی، باتری با عمر طولانی و حالت‌های ورزشی مختلف عرضه می‌شود.

وان پلاس بند با نمایشگر ۱٫۱ اینچی آمولد و وزن کلی ۲۲٫۶ گرم تولید شده است. همچنین بند این مچ‌بند هوشمند در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی نفتی عرضه می‌شود که فقط رنگ اول در جعبه وجود دارد و دو رنگ دیگر را باید جداگانه خریداری کرد.

وان پلاس

این مچ‌بند هوشمند دارای ۱۲ حالت ورزشی مختلف است و گزینه‌های زیادی برای حالات مختلف کاربران در طول روز خواهد داشت. وان پلاس بند دارای گواهی IP68 بوده و ضد آب است. به‌علاوه این مچ‌بند دارای بلوتوث نسخه ۵ می‌باشد و می‌تواند به گوشی‌های اندرویدی (۶ به بالا) متصل شود. دو پین موجود در زیر این ساعت نیز برای شارژ شدن استفاده شده‌اند و همچنین می‌توان کنترل دوربین و موسیقی گوشی هوشمند را در دست گرفت. کاربران گوشی‌های وان پلاس نیز می‌توانند از حالت ذن (Zen Mode) بهره‌مند شوند.

وان پلاس

درحالی‌که وان پلاس ظرفیت باتری این مچ‌بند را فاش نکرد، اما گفته شده است که وان پلاس بند می‌تواند با یک‌بار شارژ تا دو هفته بدون شارژ شدن کار کند. البته اگر حسگرهای مختلف این ساعت مانند حسگر اکسیژن خون یا مادون قرمز استفاده شود روی مصرف باتری اثر می‌گذارد اما به‌طور کل به‌نظر می‌رسد ظرفیت باتری این مچ‌بند هوشمند قابل قبول باشد. تمامی ویژگی‌ها و حسگرهای این مچ‌بند با برنامه OnePlus Health دردسترس خواهند بود.

وان پلاس بند فعلا با تخفیف به قیمت ۳۵ دلار عرضه می‌شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.