تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 17:00
کد خبر : 10905

ویوو X60 پرو پلاس شاید دارای یک نسخه اسنپدراگون ۸۷۵ باشد

ویوو X60 پرو پلاس شاید دارای یک نسخه اسنپدراگون ۸۷۵ باشد

ویوو X60 پرو پلاس شا..

ویوو X60 پرو پلاس شاید دارای یک نسخه اسنپدراگون ۸۷۵ باشد

همزمان با معرفی ویوو X60 و X60 پرو تایید شد که ما شاهد رونمایی از گوشی هوشمند دیگری موسوم به X60 پرو پلاس نیز خواهیم بود. تاکنون گزارش شده است که این مدل برخلاف دیگر اعضای سری که به پردازنده اگزینوس ۱۰۸۰ مجهز هستند، از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. حال گزارشی جدیدتر اشاره می‌کند که احتمالاً شاهد معرفی مدل دیگری هم باشیم که از این پردازنده شرکت کوالکام استفاده می‌کند.

براساس ادعاهای Teme با نام کاربری @RODENT950 ویوو X60 پرو پلاس مبتنی بر پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد بود. او در یکی از توییت‌ها به وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ اشاره می‌کند و سپس در توییت دیگری ادامه می‌دهد که شاید در کنار گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸، شاعد معرفی و عرضه یک محصول دارای اسنپدراگون ۸۷۵ نیز باشیم.

شرکت کوالکام تا به حال به طور رسمی پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ را معرفی نکرده است. در واقع کاربران پیش‌تر انتظار داشتند که کوالکام جدیدترین پردازنده پرچم‌دار خود را با نام اسنپدراگون ۸۷۵ معرفی کند اما در یک اقدام غیرقابل پیش‌بینی، شاهد رونمایی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بودیم. حال این اخبار جدید می‌توانند تایید کنند که در حقیقت پردازنده ۸۷۵ نیز وجود دارد و فرکانس بالاتری از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد داشت.

ویوو X60 پرو پلاس

توییت مربوط به گزارش نسخه‌های مختلف ویوو X60 پرو پلاس

افزون بر این سیاست‌های کوالکام تا به این‌جا کاملاً برخلاف انتظارات پیش رفته‌اند و می‌توان احتمال داد که چنین پردازنده‌ای با نام متفاوتی معرفی شود. افشاگر معروف چینی دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) ادعا می‌کند که پردازنده یاد شده با نام اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی خواهد شد. او همچنین می‌افزاید که CPU این پردازنده دارای فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز خواهد بود و GPU آن نیز با فرکانس بالاتری کار خواهد کرد. برای یادآوری باید ذکر کرد که فرکانس اسنپدراگون ۸۶۵ روی عدد ۳.۰۹ قفل شده است.

معرفی ویوو X60 پرو پلاس در تاریخ ۲ بهمن‌ماه سال جاری (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) درون چین صورت خواهد گرفت. گفته می‌شود که این محصول دارای ۸ الی ۱۲ گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. شرکت یاد شده تا به حال مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویوو X60 پرو پلاس را به طور رسمی منتشر نکرده اما یک فروشگاه چینی به تازگی پوستری را فاش کرده است که پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین چهارگانه پیشرفته، فناوری ZEISS، کارایی قابل توجه دوربین در نور کم و کیفیت صدای بالا را تایید می‌کند.

ویوو X60 پرو پلاس که با شماره مدل V2056A شناخته می‌شود پیش‌تر در اوایل این ماه گواهینامه ۳C را دریافت نمود که در آن می‌توان پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ وات را مشاهده کرد. مدلی مشابه قبلاً در وب‌سایت گیک‌بنچ (Geekbench) نیز به نمایش درآمده است که وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ را تایید می‌کند. با این وجود گزارش جدید ابتدای این خبر می‌تواند تمام معادلات را تغییر دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.