تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 15:30
کد خبر : 21024

چند ویژگی جدید به پیامرسان سیگنال افزوده شد

چند ویژگی جدید به پیامرسان سیگنال افزوده شد

چند ویژگی جدید به پی..

چند ویژگی جدید به پیامرسان سیگنال افزوده شد

با وجود مشکلات اخیر واتس اپ و قوانین حریم خصوصی فیس بوک، پیام‌رسان سیگنال در مرکز توجه قرار گرفته است اما بسیاری از کاربران پس از استفاده از این برنامه متوجه برخی محدودیت‌های آن شده‌اند و اکنون توسعه‌دهندگان سیگنال چند ویژگی پرتقاضا را به نسخه بتای این برنامه افزوده‌اند.

در طی ماه گذشته، کاربران زیادی حاضر به پذیرش قوانین واتس اپ نشده‌اند و این امر باعث رشد بی‌سابقه‌ای در برنامه سیگنال شده است و با توییت اخیر ایلان ماسک، این پیام‌رسان در جدول بهترین برنامه‌های جهان قرار دارد. حال با وجود جهش‌های اخیر این برنامه، توسعه‌دهندگان سه قابلیت تعیین پس‌زمینه گفتگوی دلخواه، استیکرهای متحرک و قسمت وضعیت حساب کاربری را به این برنامه اضافه کرده‌اند.

در گذشته تنها پس‌زمینه سفید ساده برای تم روشن، و مشکی ساده برای تم تاریک سیگنال در دسترس بود. با نسخه بتای جدید، پشتیبانی از تصاویر پس‌زمینه دلخواه اضافه شده است و دقیقاً مانند واتس اپ می‌توان آن‌ها را برای هر گفتگو شخصی‌سازی کرد.

برای تنظیم پس‌زمینه برنامه می‌توان با مراجعه به تنظیمات این کار را انجام داد و برای قرار دادن پس‌زمینه برای گفتگوی دلخواه، می‌توان با ضربه زدن روی نام شخص در نوار بالای صفحه، آن را تنظیم کرد. همچنین ۱۲ پس‌زمینه ساده و ۹ پس‌زمینه طرح‌دار از پیش تعیین شده نیز در دسترس کاربران است.

سیگنال هنوز همانند سایر پیام‌رسان‌های مطرح، استیکرهای متنوع زیادی را ارائه نمی‌دهد اما در نسخه جدید آن، بسته جدیدی به نام “Day By Day” شامل ۲۴ استیکر متحرک وجود دارد که شامل ابراز احساسات مختلف است.

سیگنال همچنین در حال اضافه کردن قسمت درباره (About) به حساب کاربری است. این ویژگی سال‌هاست که در واتس اپ، تلگرام و سایر پیام‌رسان‌ها موجود است. می توانید یک شکلک انتخاب کنید یا یک متن کوتاه در مورد خود تایپ کنید که مخاطبین شما هنگام باز کردن نمایه شما، آن را ببینند. علاوه بر این می‌توانید چندین مورد از آن‌ها را ذخیره کرده و به‌راحتی بین آنها جابجا شوید و در صورت تمایل از هر کدام برای به‌روزرسانی وضعیت خود استفاده کنید.

+1منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.