تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 اکتبر 2023 - 17:22
کد خبر : 506807
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لیست ارورهای ظرفشویی بوش سری 4 و 6 و 8 + روش رفع✔️ بسته هستند

لیست ارورهای ظرفشویی بوش سری 4 و 6 و 8 + روش رفع✔️

لیست ارورهای ظرفشویی بوش سری 4 و 6 و 8 + روش رفع✔️

ماشین ظرفشویی بوش یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی حال حاضر بازار است. این ماشین ظرفشویی از این برند آلمانی در تلاش است که زندگی را راحت‌تر کند. یکی از کارهای روزانه‌ای که ما انجام می‌دهیم شستن ظرف‌های غذاست. تماس زیاد دست با آب و مواد شوینده و هم چنین زمانی که در این حین تلف

ماشین ظرفشویی بوش یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی حال حاضر بازار است. این ماشین ظرفشویی از این برند آلمانی در تلاش است که زندگی را راحت‌تر کند. یکی از کارهای روزانه‌ای که ما انجام می‌دهیم شستن ظرف‌های غذاست. تماس زیاد دست با آب و مواد شوینده و هم چنین زمانی که در این حین تلف می‌شود، همه برای ما مضر هستند. به همین دلیل با داشتن یک ظرفشویی مناسب می‌توانیم کیفیت زندگی خود را بهتر کنیم. با این حال هر وسیله‌ای نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. برای تعمیر ظرفشویی بوش لازم است که ارورهای آن را بشناسید و سپس آن‌ها را رفع کنید. در این مطلب ما برخی از این ایرادات و روش رفع آن‌ها را توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ارورهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش

برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، باید بدانید که اروری که روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود چیست؟ زمانی که از این ارورها اطلاع داشته باشید، در بسیاری از موارد دیگر نیازی به تعمیرکار و خرج هزینه اضافی ندارید. برای کمک به شما در ادامه این ارورها را لیست کرده و روش رفع آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

ارورE01یاF01

زمانی که آب مخزن ظرفشویی بوش به خوبی گرم نمی‌شود، این ارور روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. از جمله دلایلی که می‌توانند منجر به ظهور چنین ایرادی گردند، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

خراب بودن هیتر

خراب بودن برد

خرابی سنسور دما

برای برطرف کردن هر یک از این مشکلات نیاز به افراد متخصص وجود دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت دیدن این ارور با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

ارورE02یاF02

این نوع ارور نیز از ارورهای رایج در ماشین ظرفشویی بوش است. این ارور نیز مشابه ارور قبلی است و به شما می‌گوید که آب داخل ماشین ظرفشویی به اندازه کافی گرم نشده است. در صورتی که آب گرم نباشد، ظروف شما چرب باقی می‌مانند و نمی‌توانید در نهایت ظرف‌های تمیزی داشته باشید. برای تعمیر ظرفشویی بوش در صورت بروز این ارور نیز با متخصص تماس بگیرید.

ارورE03یاF03

این ارور نیز مشابه دو ارور قبلی است، با این تفاوت که می‌تواند به خاطر وارد نشدن آب به مخزن نیز ظاهر شود. در این صورت ابتدا شلنگ آب، شیر برقی و سنسور سطح آب را بررسی کنید. سپس ببینید آیا فیلترها تمیز هستند یا خیر. در صورتی که هیچ یک از این موارد مشکل نداشت، مشابه دو ارور قبلی مشکل از گرم نشدن آب است و باید به تعمیرکار تخصصی ظرفشویی بوش مراجعه کنید.

ارور E04یاF04

این ارور از ارورهای رایج و البته مشکل ساز ماشین ظرفشویی بوش است. دلایلی مثل خرابی سیستم گرمایشی، خرابی حسگر تنظیم فشار، گرفتگی آب پاش‌ها، خرابی سنسور دما، خرابی سنسور سطح آب و خرابی شیر برقی باعث ظاهر شدن این ارور می‌شوند. در صورت ظاهر شدن این ارور نیز برای تعمیر ظرفشویی بوش باید به نمایندگی بوش جهت تعمیر مراجعه کنید.

ارورهایی که نیازی به رجوع به تعمیرکار ندارند

تا اینجا ارورهایی را شرح دادیم که برای رفع آن‌ها باید به متخصص و تعمیرکار مراجعه کنید. برخی ایرادها و ارورها نیز هستند که نیازی به این کار ندارد. از جمله:

  • ارورE07یاF07که به معنای اشتباه چیدن ظرف هاست.
  • ارورE12  یاF12که به معنای ایجاد رسوب در المنت هیتر دستگاه است.
  • ارورE16وE22که نشاندهنده ی کثیف یا مسدود بودن فیلترها هستند.
  • ارورE25به هنگام تخلیه نشدن آب دستگاه نمایش داده می‌شود. در این صورت باید پمپ را تمیز و درپوش را چفت کنید.
  • ارورE27کاهش ولتاژ و نوسانات برق را نشان می‌دهد. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از محافظ استفاده کنید.

رفع مشکلات ظرفشویی بوش در نمایندگی تخصصی

بهترین جا برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی بوش به صورت تخصصی، نمایندگی بوش است. سناپویان نمایندگی محصولات مختلف بوش اعم از ماشین ظرفشویی است. شما با مراجعه به این نمایندگی برای تعمیر لباسشویی بوش، می‌توانید از قطعات اصلی بهره‌مند شوید و هم چنین شوینده‌های اصلی را تحویل بگیرید.

جمع بندی

ماشین ظرفشویی بوش یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی در بازار است. برای تعمیر آن، باید ارورهای ظاهر شده را بشناسید. برخی از ارورها شاملE01/F01(مشکل در گرم شدن آب)،E02/F02(آب گرم نشده)،E03/F03(وارد نشدن آب) وE04/F04(مشکل در سیستم گرمایشی) هستند. در ادامه ارورهایی که نیازی به تعمیر تخصصی ندارند را نیز معرفی کردیم. برای رفع این ایرادات، بهتر است به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید. نمایندگی بوش بهترین مکان برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی بوش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.