تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 ژانویه 2023 - 23:07
کد خبر : 506030

 چگونه به لینک اول گوگل برسیم؟

 چگونه به لینک اول گوگل برسیم؟

رقابت در زمینه بالا بردن رتبه سایت کسب و کار ها افزایش یافته است و همین موضوع کار را سخت تر کرده است بنابراین شما نیز باید از تکنیک های پیشرفته تری نسبت به رقبای خود استفاده کنید تا وب سایت شما بیشتر دیده شود، اگر تصمیم دارید وب سایتی برای کسب و کار خود

رقابت در زمینه بالا بردن رتبه سایت کسب و کار ها افزایش یافته است و همین موضوع کار را سخت تر کرده است بنابراین شما نیز باید از تکنیک های پیشرفته تری نسبت به رقبای خود استفاده کنید تا وب سایت شما بیشتر دیده شود، اگر تصمیم دارید وب سایتی برای کسب و کار خود طراحی کنید که در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و ترافیک زیادی داشته باشد و بیشتر دیده شود، با خواندن این مقاله ما را همراهی کنید.

 سئو چیست؟

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که سئو چیست؟ سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مجموعه ای از فعالیت هایی است که در طراحی وکدنویسی سایت, تدوین استراتژی محتوایی, تولید محتوا و لینک سازی خارجی انجام دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدید کننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

 

اگر بتوانید کاری کنید که مشتریان به دنبال جستجوی وب سایت شما در صفحات جستجوگر گوگل باشند می توانید کسب و کار خود را بهبود ببخشید، بسیاری از افراد نمی دانند چه کاری انجام دهند که رتبه اول را در گوگل به دست آورند و همین عامل موجب می شود که نتوانند عملکرد خود را  در این زمینه ارتقا دهند.

 چگونه به لینک اول گوگل برسیم؟2

  عوامل موثر بر قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل عبارتند از:

1)استفاده از کلمات کلیدی طولانی

اگر به تازگی شروع به کار کردید و خواهان قرار گرفتن در صفحه اول گوگل هستید, باید کلمات کلیدی زیادی استفاده کنید و به هیچ عنوان از کلمات کلیدی کوتاه استقاده نکنید.

2)تولید مقاله های بیشترنسبت به رقبا

شما نمی توانید در تمامی پست های خود یا بیشتر آن ها از عبارات کلیدی مشابه استفاده کنید, استراتژی شما در واقع باید این باشد که هر پست شما تقریبا بر دو عبارت کلیدی تمرکز داشته باشد.

شما باید تعداد بسیار زیادی مقاله برای وب سایت خود تولید کنید هر چه محتوای بیشتری در سایت خود داشته باشید, شانس بیشتری برای دریافت رنک های برتر گوگل خواهید داشت.

 

3) تولید عناوین  ترغیب کننده

عنوان ها یکی از مهم ترین بخش های محتوای شما به حساب می آیند، بدون یک عنوان بهینه و جذاب, حتی بهترین محتواهای تولید شده توسط شما هم ممکن است مورد استقبال مخاطبین قرار نگیرند.

در بیشتر مراکزی که به شما سئو می آموزند, بر روی عنوان مقاله تاکید زیادی می کنند.

4) بهینه سازی سرعت سایت

صفحات سایت شما باید بر روی تمامی دستگاه ها, با سرعت هر چه تمام تر بارگزاری شوند.

پایین بودن سرعت صفحه سایت شما می تواند برروی رنک وب سایت شما اثر منفی داشته باشد پس طبیعی است که هیچ کسی دوست ندارد چندین ثانیه معطل شود تا یک سایت کاملا لود و یا بارگزاری شود.

5) عوامل موثر بر افزایش سرعت سایت

سعی کنید از قالبی برای سایت خود استفاده کنید که بهینه باشد و یا به اصطلاح سبک باشد .

یکی دیگر از  موضوعات مهم که باید به آن توجه کنید برای بالا بردن سرعت سایت مطرح می شود این است که حجم تصاویر خود  را کم کنید.

6) اعتبار نامه دامنه

مدت زمانی که شما صاحب دامنه ای از وب سایت خودتان هستید بر روی ارزش آن تاثیر گذار است.

هم چنین هر چه محتوای بیشتری در این دامنه مورد نظر باشد, بر اعتبار آن افزوده می شود.

سعی کنید تا از  عبارات کلیدی اصلی کسب و کار های اینترنتی خود, در دامنه وب سایتتان استفاده کنید.

7) تخمین زدن تعداد بک لینک مورد نظر

بک لینک ها یکی از بخش های مهم در پروسه مهم قرار گرفتن در صفحه اول گوگل هستند, اگر کمی با دنیای سئو آشنایی داشته باشید, می دانید که بک لینک ها یکی از فاکتور های رنکینگ گوگل به حساب می آیند.

دلیل قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل چیست؟

در اینجا چند دلیل که چرا شما در صفحه اول گوگل قرار نمی گیرید را بررسی می کنیم.

1)پایین بودن سرعت سایت:

به طورمیانگین وب سایت شما 5 ثانیه وقت دارد تابه طور کامل برای کاربر بارگزاری شود, اگر بیشتر از 5 ثانیه طول بکشد, کاربر بدون هیج درنگی از وب سایت خارج می شود.

2)محتوای شما اعتماد ایجاد نمی کند:

همه کسب و کار ها تنها در زمانی به موفقیت های بزرگ می رسند که مردم به آنها اعتماد کنند و همین اعتماد است که سبب  انجام خرید می شود.

3) عدم تداوم در انتشار محتوا:

یکی از کلید های اصلی برای رفع مشکل قرار نگرفتن در بین 10 رنک برتر گوگل, نشر دادن محتواها به طور مرتب می باشد.

این موضوع که شما چند محتوای سئو شده داخل وبسایتتان منتشر کنید و منتظر باشید تا این ها سریعا توسط خزنده گوگل رتبه بندی شود, کار درستی نیست.

برای شروع پیشنهاد ما این است که حداقل در ماه 10 محتوا منتشر کنید و برای هر کدام از این محتوا های سئوشده, کلمه کلیدی متفاوتی در نظر بگیرید.

و اینکه جالب است بدانید که گوگل شما را بدون هیچ هزینه ای در وب سایت خود قرار می دهد.

 چگونه به لینک اول گوگل برسیم؟

هیچ تفاوتی نمی کند صفحه ای که می خواهد رتبه بگیرد, صفحه اصلی شما است یا هر صفحه ای که شما می خواهید با آن وارد وب سایت شوید.

بک لینک بیشتر به شما در این جهت کمک می کند که اعتبار صفحه مقصد شما را بسیار بالا می برد و می تواند تاثیر بسیار زیادی در قرار گرفتن صفحه سایت گوگل شما داشته باشد.

نتیجه گیری:

اگر می خواهید در صفحه اول وب سایت خود قرار بگیرید و هزاران نفر کاربر بتوانند وب سایت شما را مشاهده کنند باید سعی کنید که در اولین صفحه SERP گوگل به نتایج بسیار بالایی برسید و به این ترتیب درآمد بالایی به دست می آورید ولی با این وجود رقابت در این زمینه بسیار شدید است و پیشی گرفتن از رقبا کار چندان راحتی به نظر نمی رسد و استفاده از دو روش تبلیغات کلیکی در گوگل و و بهینه سازی سایت جهت کسب رتبه های خوب در گوگل بسیار موثر است، در روش اولی باید هزینه بالایی متقبل شوید و در کوتاه مدت به نتیجه برسید و در روش دوم غیر تضمینی و بلند مدت است و رایگان انجام می شود.

منبع: https://mohtavamoon.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a6%d9%88/

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.