تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2022 - 15:32
کد خبر : 504165

کالبدشکافی مک استودیو و استودیو دیسپلی [تماشا کنید]

کالبدشکافی مک استودیو و استودیو دیسپلی [تماشا کنید]

کالبدشکافی مک استودیو و استودیو دیسپلی [تماشا کنید] اپل مدتی پیش از دو محصول جدید خود با نام‌های مک استودیو و استودیو دیسپلی رونمایی کرد و حالا وب‌سایت iFixit ویدیوی کالبدشکافی این دستگاه‌ها را منتشر ..

کالبدشکافی مک استودیو و استودیو دیسپلی [تماشا کنید]

اپل مدتی پیش از دو محصول جدید خود با نام‌های مک استودیو و استودیو دیسپلی رونمایی کرد و حالا وب‌سایت iFixit ویدیوی کالبدشکافی این دستگاه‌ها را منتشر کرده است.

بر اساس گفته‌های میزبان این ویدیو، مک استودیو شبیه به ترکیبی از مک پرو و مک مینی است. ویدیوی کالبدشکافی قبلی این دستگاه نشان داد که حافظه‌ی SSD آن قابل جداسازی بوده و به دستگاه متصل نیست. با این وجود هنوز امکان ارتقای این حافظه‌ با نسخه‌ای دیگر وجود ندارد. هر چند که وب‌سایت iFixit شیار جداگانه‌ای را روی مک استودیو پیدا کرد اما ظاهراً در حال حاضر استفاده از حافظه‌ی SSD دیگر روی این دستگاه جواب نمی‌دهد.

در طرف دیگر، رم دستگاه به مادربرد متصل بوده و امکان جایگزینی آن وجود ندارد. یکی از نکات قابل توجه در مورد مک استودیو، هیت سینک بزرگ آن است. سیستم خنک‌سازی دستگاه نیز بر دو فن فوق‌العاده بزرگ متکی بوده که نمونه‌ی آن‌ها تا به حال در مک‌های دیگر مشاهده نشده است. وب‌سایت iFixit به این دستگاه نمره‌ی تعمیر 6 از 10 را داد اما از سیستم خنک‌سازی آن تمجید کرد.

این وب‌سایت همچنین نمایشگر جدید استودیو دیسپلی را نیز به‌طور خلاصه و سطحی کالبدشکافی کرد و به‌نظر‌ می‌رسد که بخش داخلی این دستگاه شباهت زیادی با آیمک دارد. همچنین وب‌کم استودیو دیسپلی مشابه نمونه‌ای است که در گوشی آیفون 11 مورد استفاده قرار گرفته بود. قرار است که در آینده ویدیوی کالبدشکافی کامل این دستگاه نیز منتشر شود.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.