تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دسامبر 2022 - 12:49
کد خبر : 505906

کاهش هزینه تولید محتوا با رنگ و بوی پاخور وب

کاهش هزینه تولید محتوا با رنگ و بوی پاخور وب

در این محتوایی که برای شما آماده کرده ایم; می خواهیم به شما بگوئیم که قیمت نوشتن مقاله برای وبسایت و همچنین کاهش هزینه تولید محتوا در آژانس های دیجیتال مارکتینگی همچون وبسیما، پاخوروب، برترآموز، سئو ایدیو و… چگونه است و چطور می توان تعرفه آن را تا حدود زیادی کاهش داد. شما نیز احتمالاً

در این محتوایی که برای شما آماده کرده ایم; می خواهیم به شما بگوئیم که قیمت نوشتن مقاله برای وبسایت و همچنین کاهش هزینه تولید محتوا در آژانس های دیجیتال مارکتینگی همچون وبسیما، پاخوروب، برترآموز، سئو ایدیو و… چگونه است و چطور می توان تعرفه آن را تا حدود زیادی کاهش داد. شما نیز احتمالاً همانند بسیاری از صاحبین کسب و کار در جستجوی گوگل به دنبال بهترین شرکت های تولید محتوا هستند اما به دلیل ناآگاهی از رزومه کاری این قببیل شرکت ها، غالبا با شکست در انتخاب مواجه می شوند. بنابراین تا آخر این محتوای ارزشمند ما را همراهی کنید.

کیفیت، زمان و کاهش هزینه محتوا نویسی، پایه های اصلی شرکت پاخور وب می باشد

تصور کنید به محتوایی نیاز دارید که باید ظرف 48 ساعت آینده در قسمت بلاگ وب سایت شما قرار گیرد تا سبب رونق بیشتر کسب و کار شما شود ولی زمان برای شما کم و کوتاه است!!! اکنون چه می کنید وقتی زمان کمی دارید؟ در واقع راه حل ما برای شما این است که به سایت پاخور وب مراجعه کرده و سفارش تولید محتوا خود را به راحتی ثبت کنید. آنچه در این مواقع می تواند برای خیالتان سبب آسودگی و آرامش شود، تعهد کاری پاخور وب بوده که طبق شعار خود در نهایت محتوایی را در اختیار شما قرار می دهد که هم در زمان کوتاه نوشته می شود و هم برای شما کیفیت مطلوبی را رقم می زند.

توجه به زمان،  نقطه عطف همکاری ما با شماست

آیا برای شما نیز اتفاق افتاده است که امکان سفارش تولید محتوا و عدم دریافت آن در زمان مقرر به وجود آید؟ معمولا این اتفاق برای همه افراد در قراردادهایی که با شرکت های دیجیتال مارکتینگ بی تعهد می بندند،  اتفاق خواهد افتاد که دلیل آن عدم آگاهی از رزومه کاری شرکت مورد نظر است. اما باید به شما این نوید را بدهیم که شرکت تولید محتوا PakhorWeb راه حلی برای رفع این مشکل به طور جدی در نظر گرفته است که شما عزیزان محترم و گرامی می توانید از آن نهایت استفاده و کارایی را ببرید.

در واقع شما حق دارید محتوای خود را دقیقاً در زمان موعد که به شما وعده داده شده بود دریافت نمائید اما اگر کمی زمان جابه جا شود چه؟ آیا باید افسوس خورد یا به شرکت مورد نظر دشنام داد؟ پاسخ قطعا خیر است. گروه ما تضمین می دهند که مطالب به موقع به شما تحویل داده شود و در صورت عدم تحقق این امر به ازای هر روز تاخیر 30% از ارزش مطالب کسر شود. این موضوع به حدی آنقدر جدی که حتی تاکنون موردی مبنی بر تاخیر در زمان تحویل مقاله مشتریان گزارش نشده است.

کیفیت سفارش تولید محتوا در پاخوروب

بسیاری از افراد تصور می کنند که محتوای تخصصی کاری سختی بوده و پیدا کردن شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای نوشتن مقاله با کمترین هزینه کاری دشوار محسو می شود. اما این موضوع در عمل اشتباه است چرا که بسیاری از شرکت ها همچون پاخور وب می توانند نوشتن مقاله با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برای سایت در اختیار صاحبین کسب و کار قرار دهد.

در واقع اگر فکر می کنید چون کسب و کار شما کاملا تخصصی است و هیچکس نمی تواند محتوای با کیفیتی برای آن تولید کند، سخت در اشتباهید. باید بدانید که پاخور وب با استفاده از متخصصان مجرب، محتوای تخصصی و با کیفیت را برای شما تولید کرده و در اختیارتان قرار می دهد. بنابراین نگران تخصص کسب و کار و محتوای مورد نیاز خود نباشید چرا که کیفیت و تخصص برای محتوای تولیدی شما برای ما بسیار مهم است.

از طرفی باید تاکید کنیم که تیم ما زمانی کار خود را انجام شده می داند که مشتری رضایت خود را اعلام کند و در واقع این بدان معناست که مشتری پس از دریافت محتوا می تواند اصلاحات مورد نیاز خود را اعلام کرده و تیم تحریریه موظف است محتوای ایجاد شده را اصلاح تا رضایت کامل مشتری را جلب کند.

کاهش هزینه تولید محتوا با رنگ و بوی پاخور وب

خدمات تولید محتوای با کیفیت برای گرفتن پاخور

زمانی که صحبت از نوشتن مقاله می شود، بسیاری از افراد به تولید محتوای متنی فکر می کنند، اما باید بگوییم که خدمات تولید محتوا با تعرفه کم PakhorWeb به محتوای متنی محدود نمی شود. در واقع کافی است به آدرس اینترنتی https://pakhorweb.ir/ مراجعه کنید و خواهید دید که تولید محتوای متنی تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط پاخور وب است.

همچنین تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین با بهترین کیفیت و با کمک متخصصان مجرب در زمینه بازاریابی اجتماعی انجام شده و باید بدانید که پاوروب تجربه و تخصص زیادی در زمینه محتوای اجتماعی دارد و می تواند تحول عظیمی در شبکه های مجازی شما ایجاد کند.

قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه در پاخور وب

شاید ساده ترین راه برای کاهش قیمت نوشتن مقاله برای سایت و هزینه تولید محتوا به ازای هر 1000 کلمه، بررسی نرخ ها و مبالغ ارائه شده توسط شرکت های تولید محتوا و انتخاب ارزان ترین گزینه از بین آن ها باشد، اما این رویکرد تا چه حد می تواند محتوای با کیفیت و هدفمند را برای شما به ارمغان آورد؟ متاسفانه در بسیاری از موارد کاهش هزینه تولید محتوا باعث کاهش کیفیت و اثربخشی محتوا می شود و نه تنها به نتیجه مطلوب نمی رسد، بلکه در درازمدت هزینه بیشتری برای شما به همراه دارد.

در واقع روش صحیح و حرفه ای کاهش هزینه های تولید محتوا، استفاده از برنامه ریزی مناسب و تمرکز بر محتوای هدفمند برای جلوگیری از هزینه های غیرضروری تولید محتوا است. امروزه بسیاری از کارشناسان بر این باورند که بهتر است به جای توجه به هزینه های مقاله نویسی، به فکر راه هایی برای کسب بازدهی بیشتر از سرمایه اختصاص یافته به تولید محتوا باشیم و برای این منظور، برای افزایش اثربخشی محتوای خود، باید یک استراتژی تولید محتوا برنامه ریزی کنید که در ادامه به بیان آن می پردازیم:

  • با انجام تحقیقات کلمات کلیدی می توانید هزینه تولید محتوا را برای سایت خود کاهش دهید.
  • با رصد سئوی رقیب خود می توانید استراتژی برای خود بچینید.
  • کلمات کلیدی سایت خود را دسته بندی کرده و موضوعات محتوای خود را بر اساس آن ها انتخاب کنید.
  • یک تقویم محتوایی برای کارایی بیشتر تدارک ببینید.
  • از محتوای موضوعی و لینک های داخلی برای بهبود صفحات اهداف سایت خود استفاده نمائید.
  • استفاده از ابزارهای تولید محتوای کم هزینه، به ویژه در هنگام ایجاد محتوای غیر متنی، راه دیگری برای کاهش هزینه های تولید محتوا می باشد که این ابزارها می توانند نرم افزارهایی مانند Photoshop و Illustrator را شامل شود.

کاهش هزینه تولید محتوا با رنگ و بوی پاخور وب

سخن پایانی

هیچ وقت دیر نیست و اگر به دلیل سفارش خدمات تولید محتوا به شرکت های مختلف متحمل ضرر شده اید و به خواسته خود نرسیده اید، بهتر است به سایت پاخوروب مراجعه کنید. این شرکت می تواند تمام تجربیات گذشته شما را تغییر دهد و محتوای مناسب برای کسب و کار شما را به شما ارائه دهد.

منبع: آژانس خدماتی سفارش تولید محتوا متنی پاخور وب PakhorWeb

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.