تاریخ انتشار : شنبه 25 سپتامبر 2021 - 12:07
کد خبر : 45046

گوشی هوشمند ردمی ۹ اکتیو رسما معرفی شد

گوشی هوشمند ردمی ۹ اکتیو رسما معرفی شد

گوشی هوشمند ردمی ۹ اکتیو رسما معرفی شد گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۹ اکتیو (Activ) رسما رونمایی شد. البته مقاومت این دستگاه برخلاف نامش نسبت به مدل‌های قبلی سری ردمی ۹ تغییر نکرده است.
بسیاری از افراد ان..

گوشی هوشمند ردمی ۹ اکتیو رسما معرفی شد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۹ اکتیو (Activ) رسما رونمایی شد. البته مقاومت این دستگاه برخلاف نامش نسبت به مدل‌های قبلی سری ردمی ۹ تغییر نکرده است.

بسیاری از افراد انتظار داشتند ردمی ۹ اکتیو یک مدل مقاوم در برابر ضربه باشد ولی پس از معرفی رسمی این محصول، مشخص شد که دستگاه مورد بحث از نظر مقاومت هیچ تفاوتی با مدل‌های قبلی سری ردمی ۹ ندارد.

مطالب مرتبط:

  • بررسی ویدیویی شیائومی ردمی ۹؛ سفر به مرحله بعد
  • بررسی شیائومی ردمی ۹

سامسونگ معمولا مدل اکتیو گوشی‌های هوشمند خود را با مقاومت بیشتر در برابر ضربه عرضه می‌کند، اما ردمی ۹ اکتیو فقط از نظر میزان حافظه‌ی رم بهبود یافته ولی سایر ویژگی‌های این محصول تقریبا با ردمی ۹ یکسان است. بد نیست اشاره کنیم مدل رده بالای ردمی ۹ از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این در حالی است که مدل پایه‌ی ردمی ۹ اکتیو به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.

همانطور که اشاره کردیم سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند همانند نسخه‌ی استاندارد ردمی ۹ است. بدین ترتیب پردازنده‌ی ردمی ۹ اکتیو هیلیو G35 بوده و از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی ال‌سی‌دی با وضوح تصویری اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و از شارژ سریع ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

درگاه شارژ و انتقال اطلاعات در این گوشی هوشمند از نوع میکرو یو‌اس‌بی است. ردمی ۹ اکتیو همچنین به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی مجهز شده است. در کنار این لنز، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز تعبیه شده است. دوربین سلفی این محصول ۵ مگاپیکسلی بوده که در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر جای داده شده است.

فروش جدیدترین گوشی اقتصادی سری ردمی از امروز در هند آغاز شده است. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمت ۱۲۹ دلار به‌فروش می‌رسد. شیائومی مدل دیگری از ردمی ۹ اکتیو را هم با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت و قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه کرده است.

محصول مورد اشاره در رنگ مشکی، سبز و بنفش در دسترس مشتریان قرار دارد.

نظر شما در مورد ردمی ۹ اکتیو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید

منبع: AA

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.