تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 6:41
کد خبر : 40708

گوگل پردازشگر تصویر دوربین گوشی های خود را بهبود می‌بخشد

گوگل پردازشگر تصویر دوربین گوشی های خود را بهبود می‌بخشد

گوگل پردازشگر تصویر دوربین گوشی های خود را بهبود می‌بخشد گوگل در کنفرانس I/O 2021 خود اعلام کرد که در حال انجام تلاش‌هایی برای رفع مشکل پردازشگر تصویر دوربین‌ها و محصولات عکس‌برداری خودش است. این اقدا..

گوگل پردازشگر تصویر دوربین گوشی های خود را بهبود می‌بخشد

گوگل در کنفرانس I/O 2021 خود اعلام کرد که در حال انجام تلاش‌هایی برای رفع مشکل پردازشگر تصویر دوربین‌ها و محصولات عکس‌برداری خودش است. این اقدام باعث خواهد شد تا تصاویر افراد رنگین‌پوست زیباتر و واضح‌تر به نظر برسد. البته این مشکلی است که سابقه آن به تاریخ طولانی صنعت عکاسی برمی‌گردد و متاسفانه پردازشگر تصویر اکثر دوربین‌ها برای عکاسی از افراد روشن‌پوست تنظیم شده‌ و نه برای عکاسی از سوژه‌های رنگین‌پوست.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو لو رفت؛ دو پرچمدار با طراحی جدید

  • تصویر مدل سفیدرنگ گوگل پیکسل ۴a به‌طور اتفاقی لو رفت

گوگل اعلام کرد که تغییرات مدنظر خود در پردازشگر تصویر دوربین را، روی جدیدترین گوشی‌های پیکسل خود که پاییز امسال معرفی خواهند شد ارایه خواهد کرد. این تغییرات شامل ایجاد تغییراتی در بالانس خودکار رنگ سفید و الگوریتم‌های نوردهی خواهند بود که بر پایه مجموعه‌ای از داده‌های مربوط به چهره‌های با رنگ سیاه و قهوه‌ای انجام خواهد گرفت و درنهایت باعث بهبود دقت و وضوح عکس‌برداری از پوست‌های تیره‌تر خواهد شد. گوگل با این تغییرات از روشن‌تر شدن بیش‌ازاندازه رنگ پوست افراد رنگین‌پوست جلوگیری خواهد کرد و تصویر واضح‌تری از چهره آن‌ها ارایه خواهد نمود.

گوگل همچنین به‌تازگی بهبودهایی برای سلفی‌های حالت پرتره ایجاد کرده است که این بهبودها باعث می‌شوند تا نقشه عمقی دقیق‌تری از موهای فر و موج‌دار ساخته شود. گوگل در کنفرانس دیروز خود گفت که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و آن‌ها را در آینده نزدیک ارایه خواهد کرد.

منبع: The Verge

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.