تاریخ انتشار : شنبه 12 مارس 2022 - 18:07
کد خبر : 503507

یوتیوب کانال های مرتبط با دولت روسیه را مسدود کرد

یوتیوب کانال های مرتبط با دولت روسیه را مسدود کرد

یوتیوب کانال های مرتبط با دولت روسیه را مسدود کرد یوتیوب امروز در خبری اعلام کرد که تمام کانال‌های مرتبط با دولت روسیه را در سرتاسر جهان مسدود خواهد کرد. این پلتفرم هفته‌ی گذشته نیز کانال‌های RT و اسپ..

یوتیوب کانال های مرتبط با دولت روسیه را مسدود کرد

یوتیوب امروز در خبری اعلام کرد که تمام کانال‌های مرتبط با دولت روسیه را در سرتاسر جهان مسدود خواهد کرد. این پلتفرم هفته‌ی گذشته نیز کانال‌های RT و اسپوتنیک را در اروپا مسدود کرده بود.

یوتیوب همچنین اعلام کرده است که انکار و یا کم‌ اهمیت جلوه‌دادن حوادث خشونت‌آمیزی مانند حمله‌ی نظامی روسیه به اوکراین خلاف قوانین این پلتفرم است. یوتیوب در حال حاضر بسیاری از ویدیوهای مرتبط با بحران اوکراین که این قوانین را نقض می‌کنند را حذف کرده است. پلتفرم‌های توییتر و فیسبوک نیز چند روز پیش پست‌های سفارت روسیه در انگلستان که بمباران بیمارستان کودکان در شهر ماریوپول اوکراین را انکار می‌کرد، را حذف کردند.

یوتیوب تا به حال بیش از 1000 کانال و 15000 ویدیوی مرتبط با حمله‌ی نظامی روسیه به اوکراین که خلاف قوانین مرتبط با نفرت‌پراکنی، پخش اطلاعات دروغ و محتوای خشونت‌آمیز بوده را حذف کرده است. یوتیوب همچنین اعلام کرده که با ادامه‌ی جنگ روسیه با اوکراین، ممکن است تا تصمیمات بیشتری را علیه مسکو اتخاذ کند. این پلتفرم همچنین از کاربران درخواست کرده تا برای آگاهی از اخبار مربوط به اشغال اوکراین توسط روسیه از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده کنند.

منبع: Engadget

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.