تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 23261

آخرین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 یک باگ جدید به آن اضافه می‌کند

آخرین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 یک باگ جدید به آن اضافه می‌کند

بازی Cyberpunk 2077 چند روز پیش میزبان یک به‌روزرسانی نسبتاً حجیم بود که برخی از موارد مورد نیاز و باگ‌های اثر را رفع کرد. همان‌طور که می‌دانید این بازی از زمان عرضه تاکنون، بیش از هر چیز دیگری در بند..

بازی Cyberpunk 2077 چند روز پیش میزبان یک به‌روزرسانی نسبتاً حجیم بود که برخی از موارد مورد نیاز و باگ‌های اثر را رفع کرد. همان‌طور که می‌دانید این بازی از زمان عرضه تاکنون، بیش از هر چیز دیگری در بند مشکلات فنی خود بوده است و عرضه چنین به‌روزرسانی‌هایی به شدت ضروری به شمار می‌آید. با این حال به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی یاد شده افزون بر انجام بهینه‌سازی، یک خرابکاری تازه را هم به بازی افزوده است.

به‌روزرسانی مذکور که با شماره 1.1 شناخته می‌شود، یکی از باگ‌های ماموریت Down on the Street را حل می‌کند. این مشکل مربوط به زمانی می‌شد که شخص کارفرمای شما در بازی باید تماس می‌گرفت و درخواست می‌کرد که در محل خاصی قرار بگیرید اما گاهی اوقات این درخواست انجام نمی‌شد و ماموریت نیمه‌کاره باقی می‌ماند. با وجود رفع این مشکل توسط استودیو CD Projekt Red، گویا مشکل جدیدی به این مرحله اضافه شده است.

در حقیقت اکنون شما به عنوان شخصیت اصلی این تماس را دریافت می‌کنید اما هیچ صحبتی صورت نمی‌گیرد و این مشکل تا ابد ادامه خواهد داشت. استودیو CD Projekt Red همزمان با کاربران متوجه این ایراد شده و یک راه حل موقت برای رفع آن پیشنهاد کرده است. با این حال این راه حل همان‌طور که گفته شد تنها موقت است و تنها برای افرادی قابل انجام خواهد بود که پیش از دریافت ماموریت، بازی را سیو کرده باشند.

در نتیجه به نظر می‌رسد که اکنون صبر تنها راه چاره باشد. استودیو یاد شده با ارسال یک توییت خبر داده که به زودی با ارائه یک به‌روزرسانی جدید، مشکل پیش آمده در بازی Cyberpunk 2077 را برطرف خواهد کرد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته آخرین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 یک باگ جدید به آن اضافه می‌کند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.