تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 15:30
کد خبر : 16693

آنر V40 به همراه سرویس‌های گوگل پلی عرضه می‌شود

آنر V40 به همراه سرویس‌های گوگل پلی عرضه می‌شود

آنر V40 به همراه سرو..

آنر V40 به همراه سرویس‌های گوگل پلی عرضه می‌شود

انتظار می‌رفت آنر در تاریخ ۲۹ دی‌ماه (January 18) از پرچم‌دار جدید خود یعنی V40 5G رونمایی کند، اما این اتفاق رخ نداد و رونمایی تا ۳ بهمن (January 22) عقب انداخته شد. شرکت سازنده ادعا کرده بود که زمان‌بندی و وجود برخی مشکلات در تجهیزات باعث این تعویق شده است، اما برخی گمانه‌زنی‌ها خبر از آن می‌دهد که آنر در تلاش است تا محصول جدید خود را همراه با سرویس‌های گوگل پلی (Google Play Services) وارد بازار کند. این گمانه‌زنی‌ها را روزنامه روسی Lenta RU به نقل از برخی افراد نزدیک به موضوع مطرح کرده است.

از زمان تحریم هواوی در ماه می ۲۰۱۹، این سازنده اجازه ندارد که در دستگاه‌های جدید خود سرویس‌های گوگل پلی را نیز لحاظ کند، اتفاقی که به فروش محصولات این شرکت در بازارهای غربی صدمه وارد کرده است. از آنجایی که نام تجاری آنر در تصاحب هواوی بود، این تحریم‌ها گریبان‌ گیر آن نیز شد. هوای چندی پیش نام تجاری و دارائی‌های مربوط به آنر را فروخت تا این نام تجاری دیگر زیر تحریم‌های اعمال‌شده علیه هواوی اسیر نباشد.

گوشی V40 آنر در فروش گوشی‌های هوشمند این سازنده، جریان اصلی به‌شمار می‌رفت و به نظر می‌رسد در چند ماه گذشته آنر توانسته است مجوزهای لازم برای همراه کردن گوشی جدید ۵G خود با سرویس‌های گوگل را به‌دست آورد.

گوشی V40 در تاریخ ۳ بهمن در چین رونمایی خواهد شد و در دسترس قرار گرفتن آن در بازارهای غربی کمی بعد از آن و در جریان رویداد آنر V40 ویو (Honor V40 View) صورت خواهد پذیرفت. اگرچه در رویداد رونمایی تأخیر بوجود آمده، اما شرکت سازنده قول داده است که محصول جدید در همان تاریخ ۳ بهمن برای فروش در چین در دسترس قرار گیرد. انتظار می‌رود که گوشی مورد بحث دارای صفحه‌نمایشی اولد و ۶٫۷۲ اینچی باشد و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz بهره ببرد. دیمنسیتی +۱۰۰۰ شرکت مدیاتک تراشه‌ای خواهد بود که نقش مغز متفکر عملیات‌های این دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

مجموعه چهارتایی دوربین V40 شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی خواهد بود و این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اگر آنر بتواند سرویس‌های گوگل پلی را برگرداند، این اتفاق پرسش‌های زیادی را بر خواهند انگیخت. آیا این شرکت همچنان از رابط کاربری مجیک یو‌آی (Magic UI) استفاده خواهد کرد؟ آیا گوشی‌های حال حاضر این سازنده هم می‌توانند از این سرویس بهره‌مند شوند. مشاهده حضور دوباره آنر در بازار به‌عنوان یک گزینه مورد تأیید بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، جایی که شرکت‌هایی مانند ریلمی، ردمی و پوکو بدون وجود حاکمیت آنر و هواوی روزگار آسوده‌ای را سپری می‌کنند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.