تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 8:44
کد خبر : 46504

آپدیت آی او اس ۱۵.۱ با قابلیت‌های جدید عرضه شد

آپدیت آی او اس ۱۵.۱ با قابلیت‌های جدید عرضه شد

آپدیت آی او اس ۱۵.۱ با قابلیت‌های جدید عرضه شد اپل آپدیت آی او اس ۱۵.۱ را امروز عرضه کرد. این آپدیت دارای قابلیت‌های جدیدی است که از آن جمله می‌توان به قابلیت SharePlay اشاره کرد. این قابلیت به کاربرا..

آپدیت آی او اس ۱۵.۱ با قابلیت‌های جدید عرضه شد

اپل آپدیت آی او اس ۱۵.۱ را امروز عرضه کرد. این آپدیت دارای قابلیت‌های جدیدی است که از آن جمله می‌توان به قابلیت SharePlay اشاره کرد. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا تجربه‌های خود را در فیس تایم با دیگران به اشتراک بگذارند. شما در فیس تایم امکان استریم اپیزودهای تلویزیونی و سینمایی را خواهید داشت و حتی امکان گوش دادن به موزیک‌های استریم شده را خواهید داشت.

البته قابلیت SharePlay از همه استریمرها پشتیبانی نخواهد کرد و در حال حاضر فقط از پلتفرم‌های دیزنی پلاس، ESPN+، اچ بی او مکس، Hulu ،MasterClass ،Paramount+ ،Pluto TV، تیک تاک و توییچ پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • گزارش: آمار نصب آی او اس ۱۵ بسیار کمتر از آی او اس ۱۴ بوده است

  • اپل آپدیت آی او اس ۱۵.۰.۲ را برای رفع باگ‌های موجود عرضه کرد

اپل گفته است که کاربران با استفاده از قابلیت Share Play امکان پخش، متوقف کردن و فست‌فوروارد کردن محتواهای موردنظرشان را خواهند داشت. همچنین قابلیت دیگری به نام Smart Volume در مواقعی که کسی شروع به صحبت می‌کند، به‌طور خودکار صدای ویدیوی استریم‌شده را کاهش خواهد داد.

آی او اس ۱۵.۱

آپدیت آی او اس ۱۵.۱ همچنین قابلیت ProRes را برای گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس ارائه کرده است. این قابلیت می‌تواند فایل‌های ویدیویی را بدون کاهش کیفیت آن‌ها فشرده‌سازی کند. این قابلیت برای ویرایش ویدیوها ارائه شده و از رزولوشن‌های تا 8K پشتیبانی می‌کند. شما در آی او اس ۱۵.۱ همچنین امکان غیرفعال کردن قابلیت Macro Mode را برای دوربین فوق عریض مدل‌های پرو آیفون ۱۳ خواهید داشت.

اپل در آپدیت آی او اس ۱۵.۱ امکان نگهداری کارت واکسن کرونا در اپلیکیشن کیف پول را هم ارائه کرده است؛ به این‌ترتیب این کارت همیشه کنارتان خواهد بود. آپدیت آی او اس ۱۵.۱ برای گوشی‌های آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو، آیفون پرو مکس، آیفون ۱۲، آفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس، آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو، آیفون ۱۱ پرو مکس، آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون XR، آیفون X، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، آیفون 6s، آیفون 6s پلاس، آیفون SE (نسل دوم)، آیفون SE (نسل اول) و نسل هفتم آیپاد تاچ عرضه شده است و برای دریافت آن می‌توانید به مسیر Settings > General > Software Update رفته و قابلیت دسترسی ان را چک کنید.

آی او اس ۱۵.۱

اپل امروز آپدیت واچ او اس ۸.۱ را هم عرضه کرد

آپدیت واچ او اس ۸.۱ هم امروز ارائه شد. این به‌روزرسانی دارای الگوریتم‌های بهبودیافته برای تشخیص افتادن کاربر از ارتفاع است. این قابلیت برای همه مدل‌های بعد از اپل واچ ۴ قابل دسترس خواهد بود و اگر کاربری از ارتفاع سقوط کند بلافاصله به مراکز اورژانس اطلاع خواهد داد.

در آپدیت واچ او ای ۸.۱ هم اپلیکیشن کیف پول اپ واچ امکان نگهداری کارت واکسن کرونا را خواهد داشت. این آپدیت همچنین به مشترکین Fitness+ اجازه خواهد داد تا ۳۲ نفر را از طریق تماس فیس تایم به تمرین ورزشی دعوت کنند. به‌روزرسانی واچ او اس ۸.۱ همچنین باگ مربو ط به قابلیت Always On را برطرف کرده است. این باگ که در مدل‌های بعد از اپل واچ سری ۵ مشاهده شده بود باعث اشتباه نشان داده شدن تایم ساعت می‌شد. اگر قصد نصب واچ او اس ۸.۱ دارید حتماً مطمئن شوید که ساعت‌تان به شارژر وصل است.

منبع: PhoneAr

منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.