تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 15:33
کد خبر : 28409

آیا احتمال بهینه شدن بازی Call of Duty: Warzone وجود دارد؟

آیا احتمال بهینه شدن بازی Call of Duty: Warzone وجود دارد؟

درست است که بازی Call of Duty: Warzone درحال حاضر یکی از برترین بازی های آنلاین و شاید بهترین از دید خیلی ها باشد، اما متاسفانه یکی از غیر بهینه ترین بازی های ویدیویی در چند سال اخیر محسوب می شود. شای..

درست است که بازی Call of Duty: Warzone درحال حاضر یکی از برترین بازی های آنلاین و شاید بهترین از دید خیلی ها باشد، اما متاسفانه یکی از غیر بهینه ترین بازی های ویدیویی در چند سال اخیر محسوب می شود. شاید اگر عملکرد و محتویات بازی از المان های دیگر خوب نمی بود و تا اینقدر محبوب نمی شد، بابت عدم بهینه بودنش بسیار کوبیده می شود. فارغ از اینها شاید کسانی که از وضع مالی خوبی بهره مند هستند و یا گیمر های خارجی خیلی این مسئله برایشان اهمیت نداشته باشد، اما برای گیمر های ایرانی که بستن سیستم مطابق با دنیای پیشرفته امروز، برایشان از کارهای دشوار به حساب آید، این مسئله بسیار در دید باشد.

در ادامه می خواهیم ببینیم که آیا احتمال بهینه شدن بازی کال آو دیوتی وارزون وجود دارد یا خیر.

آیا امیدی به بهینه شدن بازی کال آو دیوتی وارزون است؟

درحالیکه در روزها و حتی ماه های اول عرضه بازی کال آو دیوتی وارزون همه منتظر عرضه آپدیت بهینه ساز بازی بودند و حتی خود اکتیویژن (Activision) در یک توییت اعلام کرد متوجه مشکلات فنی بازی است و برنامه هایی جهت رفع کردن آنها دارد، اما هیچوقت روز موعود فرا نرسید و هنوز که هنوزه اتفاق مثبتی از سوی اکتیویژن رخ نداده است. اگر چه بازی روی سیستم های میان رده به بالا (تقریبا بالا رده) مشکل آنچنانی ندارد اما اگر بخواهیم طبق مقیاس نظری بدهیم، نه از لحاظ حجم اشغالی و نه از لحاظ سیستم مورد نیاز، هیچ ارتباطی وجود ندارد.

لازم به ذکر است خیلی از گیمرها (علی رغم اینکه چه سیستمی دارند) بعد از انجام آپدیت های جدید به مشکل خورده اند و با ارورهای مختلف روبرو شده اند.

برای پرسش و پاسخ سوالات مختص به سیستم مورد نیاز کال آو دیوتی وارزون، روی «سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone» کلیک کنید.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

آیا بازی Call of Duty: Warzone را تجربه کرده اید؟
نظر شما نسبت به عدم بهینه بودن این بازی چیست؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post آیا احتمال بهینه شدن بازی Call of Duty: Warzone وجود دارد؟ appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.