تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 9:39
کد خبر : 24820

دانلود بازی Zooba برای اندروید

دانلود بازی Zooba برای اندروید

دانلود بازی Zooba برای اندروید گاهی وقت ها در میان بازی های یک سبک، به دنبال موردی خاص و متفاوت هستیم تا تجربه ای هیجان انگیز را به ما منتقل کند، اگر از طرفداران عناوین اکشن هستید و چنین حسی دارید، با..

دانلود بازی Zooba برای اندروید

گاهی وقت ها در میان بازی های یک سبک، به دنبال موردی خاص و متفاوت هستیم تا تجربه ای هیجان انگیز را به ما منتقل کند، اگر از طرفداران عناوین اکشن هستید و چنین حسی دارید، بازی جدید و زیبای Zooba را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که می تواند با داشتن داستانی جذاب و محیطی منحصر به فرد کاربرانش را برای ساعت ها و یا حتی روزهای متوالی سرگرم کند.

+ تجربه متقاوت از سبک اکشن!

همانطور که گفته شد با بازی جدید و سرگرم کننده زوبا می توانید تجربه ای متفاوت از سبک اکشن را به دست آورید. آماده شوید تا سفری شگفت انگیز را به باغ وحشی منحصر به فرد داشته باشید جایی که باید از بین بیش از 10 شخصیت سرگرم کننده حیوانات، انتخابی داشته باشید تا در نهایت با موجودات دیگر دعوایی تمام عیار داشته باشید! هر حیوان توانایی های منحصر به فردی برای کمک به نزاع و بقای خود در باغ وحشی هرج و مرج دارد. برای آنکه بتوانید جوایز حماسی را به دست آورید و در نهایت حیوانات خود را به روز کنید و به نوعی توانایی آنها را ارتقاء ببخشید، نیاز است تا ستاره باغ وحش شوید. با پیروزی در مراحل مختلف و نبردهای گوناگون می توانید به این لقت دست پیدا کنید، البته حالت pvp نیز می تواند زودتر شما را به خواسته ای که دارید، برساند. این حالت علاوه بر ستاره کردن شما، برای آن دسته افرادی توسعه داده شده است که دوست دارند توانایی های خود را به صورت جهانی به نمایش بگذارند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 10 شخصیت منحصر به فرد با توانایی های مختلف
  2. حالت های متنوع برای بازی و رقابت
  3. مکان های مختلف برای رقابت
  4. نمایش توانایی های به جهانیان با رقابت در PVP
  5. جوایز حماسی و امکان بروزرسانی حیوانات
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Zooba هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Zooba Zooba Zooba Zooba Zooba

نوشته دانلود بازی Zooba برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.